VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 genoemd, hoe is hij die schrijver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Vaak gelezen Murakami , hoewel ik dat boek niet kende maar zijn bekendste is Norwegian Wood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Mij is het jobs gewijs niet vreemd om mensen voor een linguistiek vraagstuk te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 stellen zijn setjes, niet altijd getrouwd en niet altijd van het zelfde geslacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Geslacht bepalen blijkt bij sommige dieren erg lastig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Zijn we in hemelsnaam af en toe mee bezig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Winnen kun je het songfestival, de X factor, een verkiezingsdebat, en de loterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Varken of geen varken, we hadden het over het songfestival, de X factor, een verkiezingsdebat, en de loterij, staat los van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Forum krijgt een grimmige toon zo langzamerhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Grimmigheid is iets wat in terugkerende mate het forum domineert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Graf graven hier lijkt me lichtelijk voorbarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zondagochtendpreek hield mij vader altijd toen ik klein was, was dominee, maar was altijd een preek waar geen venijn maar liefde in zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dat is ook triest, heb ik gelukkig nooit iets mee te maken gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mij maakt dat duidelijk dat Tactive waardering heeft voor de wijze waarop jij gisteren hebt gereageerd op de venijnige mail die je had gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Gekregen pluim leidt tot oorverdovende domino-stilte???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Liggen heb ik vanmorgen al gedaan, na de storm, die is nu hopelijk voorbij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Kijken we dan naar de toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 achterom is kermis zei mijn moeder altijd als ze geen zin had steeds naar de voordeur te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Komen naar de voordeur deden we vroeger alleen bij officieel bezoek, alle andere mensen kwamen achterom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Klootjesvolk is bargoens voor gewoon volk, waarmee dan toch weer onderscheid gemaakt wordt tussen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mijne gedachten gelijken nu eenmaal soms op de uwe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 beleefd betekent hier meer tactisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Tactisch bedoelde ik niet te zijn, op het platteland komt gewoon iedereen achterom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 achterom bij mij kan niet, hoge schutting en op slot, Randstad he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hè wat een geluk dat ik op het land woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden