Soothe Geplaatst 25 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2008 Gaan we er voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 voor we gaan, laten we die eerste staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Staan laten die eerste borrel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Borrel-tijd, slappe- tijd, geef mij maar de tijd van de komkommer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2008 Komkommersla, mmm....lekker met kerrie, azijn en suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2008 "Suiker, graag en melk. 3 klontjes en veel melk. Dank u!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2008 Dank u voor deze nieuwe morgen, dank u voor deze nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 dag drank! hallo nuchter leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2008 LevenskrachtIk wil levenMijn warmte en liefde gevenStralen als de zonHet leven is mooiOok al is het vaak treurigEn zie je niet alles altijd even kleurigEn heb je soms pijn en verdrietMaar zorg dat je de zonnige kant nog zietEllende maakt je ook weer sterkerHet geeft je later weer krachtZodat je weer overeind krabbelt en lachtIk wil levenMooie momenten belevenGenieten van de kleine dingenLuisteren naar de vogeltjes die zingenGenieten van een ijsje op een terrasVooruit kijkend en niet naar wat eens wasGenieten van een klein gebaar:Wat jouw even laat wetenDat je niet wordt vergetenGenieten van de vrienden(innen) om je heenNiemand staat in deze wereld alleenAls je maar iemand bij jou toe laatEn er zelf voor open staatGenieten van alle wonderlijke prachtEn het leven dat naar je lachtHet is maar wat je er zelf van maaktWat jij toelaat, wat jou raaktProbeer positief te blijven denkenDan zal die kracht jou weer een glimlach schenkenIk wil levenEn een ieder een stukje liefde geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Liefde geven, Charlie, heb je met dit gedicht zeker gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst 12 april 2008 Gedaan is het met de katers en het brakke gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Het gevoel om Oma te zijn geworden is onbeschrijfelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Onbeschrijfelijk mooi; een nieuw leven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Een nieuw leven, die kans heb ik mezelf gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst 13 april 2008 Gegeven de omstandigheden gaat Tina dat lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Beginnen met stoppen, dat kan vandaag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Nog meer stoppen!? Asjeblief, nee, ik vind het zo wel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Genoeg stoppen, kan dat dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Hihihi, nu mag ik kiezen hoe verder te gaan Voldaan voel ik mij na een lekkere maaltijd met een glas water erbij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Dan ga ik morgen maar wat wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 morgen is vandaag gisteren, gisteren is vandaag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Morgen is het maandag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 maandagmorgen hoop ik nooit meer een kater te hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Hebben, geven is leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 leuker is te ontvangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden