Gunn Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Attagirl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 we heten hier niet voor niets ervaringsdeskundigen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Man is toch niet met een hoofdletter? Dan is het een Heer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedenmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Das toch maar weer mooi een week, Bor Ik moest ook wel even slikken hoor Bor wat je schreef. Ik denk dat je bij de AA heel aardig volk treft hoor. Weet je nog dat ik schreef over een oom van mij die een bijna een leerling uit het raam had gegooid? Die ging ook naar de AA en hij vertelde daar wel eens over. Toen ik een jaar of 14, 15 was. Klonk heel goed. Wat mij toen ook opviel is dat hij zo goed over zichzelf kon praten. Dat was ik uit mijn familie helemaal niet gewend. Ik vind dat nog steeds erg lastig. Maar het wordt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 @Bor, ik log toch nog even, eigenlijk speciaal voor jou ik merk dat jouw posting me heel erg heeft geraakt ik heb me zitten afvragen waarom eigenlijk was ik best wel boos maar nu denk ik meer verdrietig ik ga je toch schrijven waarom met het risico dat je misschien boos wordt, zegt waar bemoei je je mee terecht... dat neem ik op de koop toe maar uiteindelijk gun ik jouw ook een alcoholvrije toekomst dus ik schrijf het toch wat mij diep heeft geraakt van jouw posting is de wetendheid dat er een klein mannetje rond loopt nu, ergens onder de hoede van een ander maar niet waar hij eigenlijk thuis zou horen, namelijk bij jou! een kind wat jouw vertrouwen en hulp nodig heeft een kind wat hoopt ooit naar huis te mogen komen waar hij kan bouwen op zijn moeder zouden dan straks alle verhalen die hij te horen kreeg over zijn moeder toch waar zijn? was het niet zijn moeder die hem vertelde ervoor te gaan? dit Bor, doet mij het grootste verdriet van jouw hele posting want uiteindelijk heeft jouw kleine mannetje hier niet voor gekozen ik zou zeggen, meid ga toch eens aan die refusal het geeft je zoveel rust in je koppie en ik denk dat je niet aan de drank zou gaan beginnen met refusal in je maag want dan ben je nuchter...en weet je wat er gebeurd als je het toch doet ergens loopt hier een kind dat groot en oud wil worden, met zijn moeder!! ik zeg geen sorry dat ik dit heb geschreven Bor het raakt me, heel diep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hoi pieps.. ik heb niet alles terug gelezen....maar @ co en Bor... sterkte..XX ik wil alleen even melden dat mijn zoon 3 van de 4 examen's heeft binnen gesleept vandaag...en morgen die 4e nog een keer mag doen. mijn dag is super goed!!!! ( sorry als ik ergens doorheen dender...ben een beetje Hyper nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ha die Lenie! Gefeliciteerd! Ja natuurlijk ben je nu effe hyper, en nou morgen de laatste, komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Gunst Sha....ik word helemaal stil van je. zo waar... zo moeilijk...pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: nancyha die Lenie!Gefeliciteerd! Ja natuurlijk ben je nu effe hyper, en nou morgen de laatste, komt goed!quote> nee niet de laatste....hij gaat maar 1 dag per week naar school....volgende week weer verder( jee...ik zeg even niets meer....vind deze "belangrijke"boodschappen die ik lees even belangrijker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 niemand kan het alleen? jawel hoor, kijk maar... spike..jij doet het toch ook niet helemaal alleen je bent op genomen geweest en je zit hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 sorry, mijn posting kruiste die van Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Zo Bol is klaar met werken en heb ff boodschappen gedaan, gelijk even wat nieuwe ameH worsten gekocht mmmm. Liep langs de buha's en zag ze daar hangen speciaal voor extra zware sporttraining, maatje 95 E. Slik:huh: Nou ik geloof niet dat ik dan nog zou kunnen sporten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 spike ik heb jou toch heel vaak hier gezien in je moeilijke periode nog niet zolang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Zo en nu even iets anders, ik ben aan het onthuizen. Dat betekent voor mij dat ik zo langzaam afscheid neem van mijn huidige flat. Elke dag gaat er hier iets weg, vanmorgen de slaapkamer gordijnen en lamp aan het plafond. De vloerbedekking uit de bergkast en nog wat spullen waarvan ik niet wist houd of weg? Weg dus. Zo bereid ik mezelf stapje voor stapje voor. Want ik grote veranderingen ben ik geen echte held, Alles stap voor stap, dan raak ik er langzaam aan gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hoi Albertina, In twaalf stappen red je het niet denk ik. Rustig aan hè. Je mag er best wat langer over stappen. Succes. Onthuizen. Wordt vast een paleisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hahaha, ik vond het leuk gevonden, "onthuizen" en verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Spike, Begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik las eerst ontluizen. Nu de bril op. P.S Kan ook niet tegen verandering. Dus nog een tijdje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 * aan het nadenken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lenie, spannend, good for you. Een zoon met diploma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Tinus wat fijn dat je de tijd hebt om langzaam over te huizen en zodoende kan wennen aan een nieuwe situatie. Ik hoop echt voor je dat je je daar thuis gaat voelen meis. Heer Soothe, ben ik ff blij dat je niet zo goed tegen veranderingen kan. Hebben we hier tenminste nog veel plezier van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 dank je Tina en Smik.... maar ben aan het nadenken over Bor haar post... herken het. ga maar even aan het eten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden