Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Rosa..... Fijn je weer te zien. We houden het weer droog vandaag hè. Heb je lekker gewerkt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Het valt me op, bij de verjaardagen, dat er zoveel mensen maar korte tijd (of misschien lang geleden) hier zijn geweest. Ik ken ze niet en daarom is het ook een beetje raar om ze te feliciteren. Ik hoop dat het hun allen goed gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Mensen ik ga eens even bankhangen. Nog moe van de dag van vandaag. Later vanavond meld ik me weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Tot straks Lytse, rust maar lekker uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Lytse, ik lees nu pas je berichtje. Ik heb lekker gewerkt. Ben ook regelmatig dankbaar dat ik nog werk heb. Vorig jaar was er ivm bezuinigingen een reorganisatie en moesten er een aantal collega's weg, ik had het geluk dat ik mocht blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik ga er weer vandoor. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Wat een wijsheid en levensverhalen... Ik ben er stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 nou eline zachtjes doen dan maar. ik sluip heel zachtjes m'n bedje in. het is nog vroeg maar ik zit te tollen. weltrusten allemaal oogjes dicht en snaveltjes toe. slaap lekker lieve kijkbuisfummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Emmaroos alsook Rudy, bedankt om dit te delen, ik denk niet dat zoiets makkelijk is. Ik ben er van overtuigd dat jullie met deze postings velen aangesproken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Hopelijk zijn jullie de dag goed doorgekomen. Ben te moe om iets te lezen. Maar ik heb de dag droog overleefd. Ik duik met knallende koppijn het bed maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Wel te rusten Gestopt. Het is zeker a lonely business, heel eenzaam zelfs alleen, je beseft het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Mooi Bor. Nog even wat drinken en om kwart over 10 moet ik in het autootje zitten. Allen een heel goede nachtrust en morgen goed weer op. Ik kom mij morgenvroeg even melden voor ik naar bed ga. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik hoop dat je een goede nachtdienst mag hebben. En, voorzichtig op de baan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik ga ook mijn beddeke opzoeken en, nog een beetje naar het getik van de regen luisteren. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Emma, werkse. Bor: hoe toepasselijk die posting. Bedankt. Esperanza: hoe gaat het met je? Zit jouw wederhelft ook voetbal te kijken? Wij niet. Ik heb net de slechtste chauffeur van Nederland gezien. De haren rijzen je te bergen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ha Jopie, Ik ken het gevoel. Je bent dan echt één met de natuur! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Hi Coco, Voel jij ook het zand branden en die zoute lucht; meeuwen roepen boven je hoofd? Ik ben opgegroeid in Den Helder, dus ook een kind van het bewegende water en het steeds wisselende weer. Het eerste dat me opviel als ik weer aankwam met de trein, waren de meeuwen en de zeelucht. Leuk, je verhaal. En voor jou ook welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 'k voel me ellendig. En tot overmaat van ramp ben 'k m'n huissleutels ook nog kwijt! 'k ga mezelf troosten nu. Slapen dus. Slaap lekker allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Gunn, Waarom voel je je ellendig? Ga je a.u.b. niet troosten met drank hoor. Morgen komt een nieuwe dag met nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Welterusten Bor, Je bent geen Zeeuwse, maar je worstelt en komt boven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Welterusten Coco. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 @Lytse, Echt álles lijkt mis te gaan! 'k kan amper nadenken. M'n drinken probeer 'k te beperken, maar heb er vandaag toch weer vier (halve liters bier) gedronken. En slechts een blik erwtensoep gegeten. Dat is alles. 'k ben moe nu. 'k moet écht slapen. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Dag allemaal, Ik ga ook slapen; het was een vermoeiend dagje. Lekker uitrusten allemaal en morgen maken we er weer een goede dag van. Gunn, we nemen morgen de eerste niet! Welterusten. Ik was de laatste dagen echt blij met het forum. Heel helpend. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik meld me ook even droog nog een fijne voorzetting voor wie nog doorgaan en welterusten voor wie gaan ook ik zo....wekker morgen en vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Borrie gaat ook knorrie slaap lekker meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden