igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 en maat grote boot??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 sha ik lach je niet uit hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik heb medelijden met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 dat was 3 op 1 rij en de douche is bezet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik wist het ik wist het ik wist het hahahahaha... Goed voor je rug??? tsssss, ik weet wel dat je er hamertenen van kunt krijgen.. Goedemorgen luitjes, hier lekker uitgeslapen weer. En ook al de douche bezocht... Nu eerst een lekker bakje koffie van Igor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goeiemorgen allemaal, Beste koffie, Igor. Ik heb hele grote zwarte crocs.... mag ze nu alleen nog aan in de tuin. Hamertenen had ik al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hoi Von, de vroege shift is alweer pleite, ga ik lekker verkeerd maken, met veul melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ze heeft van die gif groene met roze bloemetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hihi loedertje... volgens mij heeft ze helemaal geen gifgroene... en weet je... ik denk dat je eigenlijk gewoon stiekum een beetje jaloers bent op die dingen, geef het maar gewoon toe. Ook goeie morgen Eline, ja, de vroege shift is al weer weg. ik was laat vandaag, wijzigingen in mijn werkrooster waardoor ik vaker 's avonds laat pas thuis ben en moet daar best aan wennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ik ben weg. werk ze... en als jullie collega's op croc's werken lach dan maar eens vriendelijk fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Werk ze Igor... fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Moeilijk hoor, als je van je routine af moet wijken. Ik vind het ook zo knap dat mensen hier die nachtdiensten draaien hun ritme kunnen omgooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dat lijkt mij ook best heel moeilijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Sofie, ook goede morgen.. Ik wens jou ook een mooie dag toe. Luitjes, ik ga hier aan de slag. Heb even wat koffie bij gezet, thermoskan staat op het aanrecht. Fijne dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemorgen iedereen, Kan het bijna niet geloven, maar de zon schijnt hier:rose:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 En mijn felicitaties gaan uit naar JC, de verlosser met zijn 65ste verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 @Suikertje, goedenmorgen. Ja,ja. Hier in huis hangen de ballonnen ook voor JC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ohoh.. verwendagje. lekker zonnetje... heerlijk fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Mogge.... Sha, je kunt hele leuke prikkertjes kopen voor op je croccies.... Croccies zijn wel tochtig... All have a nice day! Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 PS ik draag zelf geen croccies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 dingen doen... hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Sha veel plezier met je crocs hoor, ik heb ze zelf ook en bevallen me prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 goeie morgen lieve medestrijders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: snoepjeik ga het maar gewoon vertellenSHA HEEFT CROCS......quote> O wat erg zeg, wat is dat een afknapper voor mij. En ik had Sha nog wel zo hoog. Goh. hier ben ik hele maal van ondersteboven zeg. Ik denk dat ik vandaag maar niet meer inlog.Vreselijk. Sha trek die dingen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemorgen lieverds, Sha dan toch, Crocks, koop dán laarsjes als je moet douchen, van die halve. Nee hoor, geeft niet. Heb lekker gewerkt vannacht, nu zo mijn bedje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden