Emmaroos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Originally posted by: borretjeHa, ik kreeg zowaar de neiging om eens statig rechtop te gaan zitten zeg!quote> Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Nou, ik lees het later wel, Bor. Ik moet gaan, tot vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Goedenmorgen allemaal! Hahaha, de Internationale... Ga ik ook altijd bij staan! Het lijkt erop dat er niemand van de kar gedonderd is, deze koninginnedag... geweldig! Vandaag neem ik weer dat eerste glas niet, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Hannah, sterkte. Jane, alweer een begrafenis? goh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Wie gaat er vanavond met me mee naar 1 mei viering? In sommige gemeentes hier zijn alle ambtenaren hier ook hele dag vrij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 misschien is die hond nu wel beter af wie laat zijn hond nu met een gebroken poot al die kunstjes doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Goedemorgen allemaal, @ Hannah: niet verwonderlijk dat je slecht geslapen hebt na zo'n gebeurtenis. Lekker dat je dochter een dagje kan uitwaaaien. @ Fourchan: goed bezig joh! : @ Bor: bedankt voor het me op het dagpact zetten. We gaan er weer voor. Echt fijn dat de meeste mensen een goede KD hebben gehad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Toine, Hoe is het jou vergaan gisteren met je terrasje. Heb je je aan je eigen voorwaarden kunnen houden? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik ga weer wat doen frummers. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Zo, ik ben weg. Lekker in het zonnetje een wandeling maken met andere mensen die een hond uit het asiel geadopteerd hebben. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Dingen doen. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Hi Lytse, Ik had me gister vergeten uit te loggen, vandaar geen reactie. Ik hoop dat het goed met je gaat. Binnenkort zeker weer even mailen! Heb na 8,5 maand droog 1 avond een uitglijder gehad, maar gelukkig heb ik het bij 1 avond kunnen . We gaan gestaag weer verder :-) Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 dag lytse, dat soort momenten drink ik een sapje.. niets mis mee. drink af en toe wel, maar dan in de avond een paar. probeer hier een balans in te zoeken en gaat goed. hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 goedemiddag!!! ik kom maar niet op gang vandaag...bleeehhhh ik ben moe ook...ik denk dat ik teveel geslapen heb vannacht. Hannah.. sterkte meis.. dit is is geen katteurine ( zoals bol dat netjes zegt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Zo hier gaat alles goed! Iemand geholpen vanmorgen en was leuk en deed goed dat te mogen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Dagpact; Lytse Bor Treesje Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Dagpact; Lytse Bor Treesje Nancy Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 ik heb een vraagje aan sommige frummers hier. Degene die ik op FB heb, zouden die mij een PB willen sturen??..ik hou jullie niet meer uit elkaar op 2 na :$ met je naam er bij aub....ooohhh wat erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 hahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 @Lenie, Ego Sum ​​Qui Sum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 "ik ben wie ik ben " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 aahhhh.. ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 ik sleep mezelf even naar de winkel. tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 pffff...warm zeg hier. lekker genieten Jopie...ga ik nu ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden