Spring naar bijdragen

Maandag 19 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Kate en Smikkie, heel veel sterkte van mij hoor. Smikkie dacht ik nog niet dat het een verloren zaak was, Kate, ik hoop echt dat ze waardig kan gaan, wees er voor haar, maar dat zul je vast zeker wel doen :heart:

Hey toekomstige roommate (ja, jij snoepie), gaat het een beetje ? Ik las ook dat het je niet voor de wind ging. Beterschap hangt in de lucht hoor, zeker weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tante Spike :D

vanmorgen om 6.14 heb ik je gefeliciteerd.

Heb je de kleine al gezien?

Gaat alles oke?

Sofie, zo zie je maar, word alles toch opgelost!

Hoe gaat het met je? Lukt het met ADB zijn?

Bol, ik hou niet van Potterfilms.

Maar veel kijkplezier hoor!;)

Smikkie, ik denk aan je.

Sterkte :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Je moet echt eens een keertje afkomen Snoep.
Zal je goed doen.
En ik ben fijn gezeldschap, vraag maar aan Will.

Voor nu ben ik weg.
Denk er eens een keertje over na..

Hmmm het ruikt hier naar frietjes!

Laters
:present:quote>


Als ik je zo lees Fleur zijn jij zelf en, volgens jouw, Will mensen die je op dit moment fijn gezelschap vinden.
Dat zijn er dan twee en dan vraag ik me nog af of Will dit nu ook echt vindt.

Niet verkeerd bedoelt maar je bent werkelijk hatelijk en je op iedereen op een vreselijke manier aan het afreageren.

Hoop dat het je helpt, heeft iemand er nog iets aan...
Wel een hoop negativiteit en andere mensen kwetsen nodig blijkbaar om jou je een beetje beter te laten voelen.

Had ik nooit van je verwacht maar dat zal je ook wel niet boeien.


Harry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief, ik eet van twee walletjes. Harry Potter vind ik heel leuk, de boeken zijn nog beter; naar dr. Deen kijk ik altijd met mijn buurvrouw. Ze ligt in het ziekenhuis en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om haar van tv te voorzien! Nu neem ik de afleveringen op en ik hoop er later met haar naar te kijken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de lieve woorden :heart:

Ik heb niet altijd een warme relatie met mijn moeder gehad. De laatste jaren ging het wel beter. Haar ziekte en kwetsbaarheid hebben het tot mijn eigen verbazing ook mogelijk gemaakt om haar te huilen. Ik hou haar hand vast als ik er ben en verder is er weinig contact meer mogelijk. Maar toch zijn dat ook mooie momenten, hoe pijnlijk ook om iemand zo te moeten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bol,

Vandaag is het wel goed gegaan. Ik loop nu in mijn eentje; de weg lijkt daardoor een stuk langer. Voordeel is dat ik in mijn eigen tempo kan lopen, maar ik mis mijn buurvrouw wel.

Omdat haar man veel in het ziekenhuis zit, ga ik elke dag naar de kat om hem te borstelen, buiten in zijn grote kennel te laten en weer naar binnen, en hem lekker te knuffelen. Vroeger had ik ook een kat, maar mijn wederhelft is allergisch voor katten, dus moest ik mijn kat weggeven toen we gingen samenwonen. Bij Bo, de buurkat, kan ik mijn hart ophalen. Hij vindt mij ook lief!:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Madelief, ik eet van twee walletjes. Harry Potter vind ik heel leuk, de boeken zijn nog beter; naar dr. Deen kijk ik altijd met mijn buurvrouw. Ze ligt in het ziekenhuis en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om haar van tv te voorzien! Nu neem ik de afleveringen op en ik hoop er later met haar naar te kijken.

Lytse.quote>


Lytse :heart:
Wat ben jij toch een schat!
Jou zou ik wel als buurvrouw willen hebben hoor!
Hoe is het met je buurvrouw op het moment?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...