bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 gefeliciteerd tante spike:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 tante Spike, ook gefeliciteerd namens mij Kate jij heel veel sterkte gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ha Kate en Smikkie, heel veel sterkte van mij hoor. Smikkie dacht ik nog niet dat het een verloren zaak was, Kate, ik hoop echt dat ze waardig kan gaan, wees er voor haar, maar dat zul je vast zeker wel doen Hey toekomstige roommate (ja, jij snoepie), gaat het een beetje ? Ik las ook dat het je niet voor de wind ging. Beterschap hangt in de lucht hoor, zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hoi allen, @ Kate sterkte! En mannie ook. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Beste mensen, er zijn hier vandaag mensen met verdriet, verlies en zorgen. Ik begrijp dat er irritatie is, maar een klein beetje respect naar diegenen vind ik wel op zijn plaats. Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hiere se Ik moet nog maar laten vallen dat een vrouw bij a mag komen slapen en ge zijt vertrokken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 R.E.S.P.E.C.T http://www.youtube.com/watch?v...VhFyyc&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 spike het gaat wel mijn vermoeden wordt wel steeds meer bevestigt ik wil wraak..ben heel erg boos..en ook verdrietig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Wat zal jij vannacht goed slapen Sofie. Voor onze echte Harrie Potter fans onder ons is er vanavond de film H. Potter and the half-blood Prince, op sbs 6 om 20.30. De rest mag ook kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Tante Spike vanmorgen om 6.14 heb ik je gefeliciteerd. Heb je de kleine al gezien? Gaat alles oke? Sofie, zo zie je maar, word alles toch opgelost! Hoe gaat het met je? Lukt het met ADB zijn? Bol, ik hou niet van Potterfilms. Maar veel kijkplezier hoor! Smikkie, ik denk aan je. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Kate, ook voor jou sterkte hoor! Ook ik weet wat het is, maar dat is al 20 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: MadeliefBol, ik hou niet van Potterfilms.Maar veel kijkplezier hoor!;quote> Tja dan heb ik niets anders voor je in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Jammer dat je niet even wat langer gebleven bent Kate. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeJe moet echt eens een keertje afkomen Snoep.Zal je goed doen.En ik ben fijn gezeldschap, vraag maar aan Will.Voor nu ben ik weg.Denk er eens een keertje over na..Hmmm het ruikt hier naar frietjes!Latersquote> Als ik je zo lees Fleur zijn jij zelf en, volgens jouw, Will mensen die je op dit moment fijn gezelschap vinden.Dat zijn er dan twee en dan vraag ik me nog af of Will dit nu ook echt vindt.Niet verkeerd bedoelt maar je bent werkelijk hatelijk en je op iedereen op een vreselijke manier aan het afreageren.Hoop dat het je helpt, heeft iemand er nog iets aan...Wel een hoop negativiteit en andere mensen kwetsen nodig blijkbaar om jou je een beetje beter te laten voelen.Had ik nooit van je verwacht maar dat zal je ook wel niet boeien. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Bol, is ook niet erg. TV kijken doe ik niet veel. Wat ik wel leuk vind is Dr. Deen. Ga zo lekker wat lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Madelief, ik eet van twee walletjes. Harry Potter vind ik heel leuk, de boeken zijn nog beter; naar dr. Deen kijk ik altijd met mijn buurvrouw. Ze ligt in het ziekenhuis en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om haar van tv te voorzien! Nu neem ik de afleveringen op en ik hoop er later met haar naar te kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Sofie, Super voor je dat de burenoverlast nu voorbij is. Wat zal dat je een rust geven, ook in je hoofd. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Bedankt voor de lieve woorden Ik heb niet altijd een warme relatie met mijn moeder gehad. De laatste jaren ging het wel beter. Haar ziekte en kwetsbaarheid hebben het tot mijn eigen verbazing ook mogelijk gemaakt om haar te huilen. Ik hou haar hand vast als ik er ben en verder is er weinig contact meer mogelijk. Maar toch zijn dat ook mooie momenten, hoe pijnlijk ook om iemand zo te moeten zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Lytse hoe is het vandaag met jou gegaan? Wat minder pijn nu het beter weer wordt of heeft dat geen invloed? Kate:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Ik ben ook een fan van Dr, Deen, echt leuk vind ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Kate, mooi dat het nu zo kan. Je moeder is al lang ziek, ik hoop dat ze snel haar rust krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Hallo Bol, Vandaag is het wel goed gegaan. Ik loop nu in mijn eentje; de weg lijkt daardoor een stuk langer. Voordeel is dat ik in mijn eigen tempo kan lopen, maar ik mis mijn buurvrouw wel. Omdat haar man veel in het ziekenhuis zit, ga ik elke dag naar de kat om hem te borstelen, buiten in zijn grote kennel te laten en weer naar binnen, en hem lekker te knuffelen. Vroeger had ik ook een kat, maar mijn wederhelft is allergisch voor katten, dus moest ik mijn kat weggeven toen we gingen samenwonen. Bij Bo, de buurkat, kan ik mijn hart ophalen. Hij vindt mij ook lief! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2012 Originally posted by: LytseMadelief, ik eet van twee walletjes. Harry Potter vind ik heel leuk, de boeken zijn nog beter; naar dr. Deen kijk ik altijd met mijn buurvrouw. Ze ligt in het ziekenhuis en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om haar van tv te voorzien! Nu neem ik de afleveringen op en ik hoop er later met haar naar te kijken.Lytse.quote> Lytse Wat ben jij toch een schat!Jou zou ik wel als buurvrouw willen hebben hoor!Hoe is het met je buurvrouw op het moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden