Spring naar bijdragen

Maandag 19 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

Fleur, de kattenbak misschien even verschonen;)

dank voor de aanmoedigen luitjes, gaat lukken.

Zat me net te bedenken of ik niet nog even een paar minuutjes had voor een .... NEE DUS, was het ff vergeten, hihi..

Ik ga richting werk mensen.. hoogste tijd.

Het zonnetje schijnt hier al.

Maak er een mooie dag van hoor.

Laterrrrrrrrr.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleur, vraagje....

Is je kattenbak schoon???

En anders is het gewoon een teken van liefde....denk ik.:huh:

Euh, die kat ajb niet deze kant opgooien. Veuls te bang dat

Fran em gaat vangen en we hebben er al eentje.

Tante Spike, gefeliciteerd. Al kinderliedjes aan het oefenen?

Heb een fijne dag allen.

Ik denk niet dat ik vandaag een verslag ga maken. Dat trekt Jopie niet:D

Ga wel werken, hihi. Kleine verslagjes daar. Doeiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike nog Van Harte Gefeliceerd met je tantezeggertje!

Ha Jane, ik tref je nu hier. Ik wil je nog even zeggen dat ik het heel fijn voor je vind dat je verhuisd bent en zelfs weer een sauna hebt:present:

En ik ben weer weg, genieten van het mooie weerB)

Fijne dag allemaal en sterkte voor degene die het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spikie tante? Van harte gefeliciteerd meid. Wat ontzettend leuk zeg. Nu maar veel gaan knuffelen met het hummeltje.:present:

Fleurie dan is de kat de kluts kwijt hoor. Als hij veel mauwt dan is dat toch aandacht vragen voor iets. Misschien mankeert hij toch wat of is ie niet tevreden over iets. Het is toch een logékat hé?

En je hebt toch kans dat hij dat blijft doen zolang datgene niet opgelost is waar hij ontevreden over is.

Goeie morgen allemaal:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Spike gefeliciteerd met je tante-zijn!

Ik heb mijn hele volwassen leven katten gehad, en als ze ergens poepten buiten de kattenbak was het meestal kattenbak verschonen de oplossing, en er was er eentje bij die deed het altijd buiten de kattenbak, maar dat was een heel gevoelig schuw katje. Met veel geduld kwam het goed.

Ik voel me weer helemaal goed gelukkig. Wel altijd de ochtend-zenuwen, en niet die glas wijn om ze te verdoven. Ik zit het gewoon uit, en ga aan de gang, en dan verdwijnen ze.

Ik heb pammetjes gekregen van de HA maar gebruik ze niet, gewoon alles over me heen laten komen.

Dit weekend moeilijk gehad, maar het hielp heel erg om me uit te spreken. Dat deed ik nooit, nu zeg ik het gewoon. Mijn man is erg lief en geduldig, en heeft me erg geholpen, hij neemt me serieus. Daar ben ik erg dankbaar voor. Ook met mijn zoon gesproken, die is zijn verslaving aan jointjes te boven gekomen, en weet dus waarover ik het heb.

Dit forum helpt me ook, ik volg de dagdraad, en ik leer veel van jullie. Het is fijn dat ik niet alleen sta met deze klus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad bijna altijd onvrede Tuva. als een kat buiten de bak doet maar soms is het ook omdat ze iets mankeren, of krols zijn.

Maar je hebt ook dieren die zonder aanwijsbare reden, gewoon ineens niet meer in de bak doen. De z.g. plaskatten.

Maar dat begint meestal als ze zo'n half jaar oud zijn. Dan zit er een soort kronkel in hun koppie waardoor ze dat gaan doen. Dat gaat volgens de D.A. nooit meer over.

Maar wat goed van je dat je hebt kunnen praten over je moeilijkheden het weekend. Ja delen is toch helen. Zeker als je een man hebt die je daarin serieus neemt.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

ik wip even snel binnen, was toch in de buurt :D

te mooi weer om hier te hangen voor mij

ga even lekker naar buiten en denk in de tuin aan de slag

wens jullie allen een fijne en vooral goede dag

probeer er iets zonnings van te maken!!

Spike, gefeliciteerd met je neefje :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Verandering,

Niet verkeerd hoor dat je dat voelt dat stimuleert je om te stoppen, maar dat dat een rotgevoel is weten we hier allemaal wel.

Wat heb ik gedaan, heb ik iets afgesproken, wie heb ik gebeld, wat voor stoms heb ik afgesproken en ga zo maar door.

Maar probeer te kijken naarde positieve dingen, je wilt gaan veranderen en de eerste stap heb je vandaag gezet. Heel knap want heel veel mensen gaan met deze gevoelens gewoon weer drinken.

Blijf veel op het forum komen en horen we je niet schreeuw dan maar wat harder. Laat je verdriet hier maar zien, schrijf er over en je zal zien dat je toch wat kwijt raakt.

Heel veel suc6 meid.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...