lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 vertel Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 huhhh?? wat heb ik nou weer gemist ff soepie opwarmen voor dochter en ik loop al weer achter Aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Fleurie, Heb je mijn posting nog gelezen over jouw sparen voor die grote tatoo? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hahahaha die Jane toch, en dan staat er onder op het bordje; Zij is niet ten onder gegaan door de drank, maar omver gelopen door haar dieren. je bent lief Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 En wat staat er bij een tandarts op zijn grafsteen?????????????? Hij heeft zijn laatste gaatje gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gunn, Hoe gaat het? Het hele forum steunt je! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: gwen@Gunn, hoe voel je je?Goeie datum heb je...quote> 'k voel me prima. Als in, nog geen ontwennings verschijnselen. *afkloppen* Die datum is grappig g'noeg wel treffend, ja. Of gruw'lijk onfortuinlijk als 'k weer de mist in ga! Maar daar gaan we vanuit optimistische optiek maar even niet van uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 kunnen die vissen ook al lopen? kzou de prijs maar gauw omhoog doen zit je zo bij de top100 van millionaires (tijd voor 2e meeting daaro dan maar weer:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Jootje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @ Jootje: leuke Hoe is het nu met je? @ Gwen: bedankt voor de duidelijkheid. Ik ben blond weet je, nu ja..... grijs= asblond! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 wat heb je nou gekocht Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Gaat best, Lyts. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Frummers, ik ga eten maken. Gunn: fijn dat je het tot nu toe droog gehouden hebt. Zeer benieuwd naar je aankopen bij die speciale winkel. Ik lees het later wel. Eet smakelijk allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 @Gunn, fijn te horen. blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Chrispy het is ook gemakkelijk hoor. Ik heb twee jaar geleden zelf twee vijvers gemaakt, één van 15-5 mtr. en een van 5 bij 2 meter. Nou dat is me toch ook gelukt? Ik heb net de vijver terug gekregen, hij paste niet. Tuintje te klein. Maar als je wilt mag je hem zo komen halen. Zorgen dat ie waterpas staat zodat als ie vol zit, je de kanten niet meer ziet. Gewoon een gat graven, vijver erin zetten, dan de zijkanten buiten de vijver dus in het gat, met wat aarde bedekken, water erop, laten zakken, weer wat zand en zo sluit ie mooi aan en kan er niets gebeuren. en je hebt een pracht van een vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ja gunn laat ons niet langer in spanning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 je klinkt vrolijk Gunn. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 t wordt wel gewoon hoor Aak, Gunn, opgesloten in je voorraadkast? of aan het koken, lees je later wel dan' mn sauna is warm en er komen wat hele goeie films jawel Han, op TV fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Akie supervrouwtje:sun: Zo Bol gaat weer ff gruwelijk zitten lachen. Het is weer zaterdagavond. 19.00 sbs.6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 wat ist er dan jane? Moet ik iets opnemen, want ben weg vanavond? Gunn, vliegt er nu een vlindertje rond bij jou thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Zet 'em maar lekker hoog, Jane! BBBRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 gunn is gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Originally posted by: jane4wat heb je nou gekocht Gunn?quote> Nou lieverd, aardig wat.Litanie:Gasstelletje (in koffer).Gascannister.Twee led kaarsen (vanilla scented).AAA baterijen.Twee sfeer stompkaarsen.Ordner.Snelhechters (8x).Plastic borden (3 compartimenten).Plastic soepkommen.Cupholders (zodat je je klauwen niet brand!)'t laat zich raden waar die laatste drie items voor dienen...Een 25 Euri voor dat alles. Ja, 'k heb mezelf een beetje verwend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Dat wordt gezellig Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Vanillascented ledjes... wow, ik ben onder de indruk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden