Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ach, als 'k moet nagaan hoe vaak jij nooit reageert op reacties van anderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 'k heb nog (g)een leven naast ADB, weet-je-wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Nee natuurlijk niet Hannah, het slaat toch ook allemaal neregens op? Ik maak hiermee geen vrienden, dan maar niet maar ik heb er echt niets mee, bah!!!! Kate, jazeker is dat het mooistom echt waardering te krijgen als iets lukt waar je niet goed in bent. En had jij het ook al door van Jopie en Spike? Nou ja, ik ben dus echt heel naief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ik heb gezegd dat ik een forumstelletje vermoedde! Maar toen werd er van alles gesuggereerd met getrouwde mannen. Ik wou het nog niet verklappen. Gunn zit er een tijdbom in je koelkast of is het gewoon een oudje. Lijkt me vrij normaal, een koelkast die zo nu en dan afslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 't is tijdverdrijf voor mij, en niets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Waar heb je niets mee Emma? Nu kan ik het even niet volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Oh ik vat het al. Laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Zal 'k maar weer gaan drinken? Dan ben 'k een stuk sympathieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ga gerust je gang Gunn, doe je toch al, wat ik vanmiddag al schreef. En hang vooral niet de zielepoot uit van zal ik maar weer gaan drinken dan? Echt heel ver beneden alle peil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 'k heb honger. 'k ga een boterhammetje roomkaas wegknagen. Dat zal de verveling wel een vijf minuten weghouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 lijkt wel een schoolplein hier... nanananaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Mijn koelkast tikt ook, oudje... dat zal het zijn.. bij mij dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ben bang dat ie dan de geest geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gunn van drinken wordt niets beter, en zeker niet sympathieker maar dat wist je al toch je gaat net zo goed houden zo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Emma, 'k ben nog zo droog als 't droogrest van Ammoniumchloride. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hallo allemaal, Sorry dat ik hier zomaar tussen val maar ik ben splinternieuw hier en heb mij zojuist voorgesteld op de wie is wie draad. Ik moet nog wel even wennen maar dat zal denk ik snel gebeuren. Tot later, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mirjam Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Bedankt allemaal voor de felicitaties voor een maand droog! Ben ook best trots op mezelf dat ik tot hier gekomen ben. Het is een hele nieuwe ervaring om me af en toe blij te voelen zonder drank, gewoon met mezelf. Ik hoef mezelf nu niet meer af te maken 's morgens en dat geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hoi Frodo Welkom hier en Mirjam gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 @Frodo, Aragorn: ''You are most welcome...'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Gunn, ik weet niet of die koelkast van je nog goed is, maar die test is gauw gedaan hoor. Leg er een stuk vlees in en als je de koelkast na een tijdje weer open doet en het vlees loopt niet weg, nou dan kan ie nog wel een tijdje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Lieve mensen, 'k ga slapen. Vergeef me als 'k wat kribbig was op 't laatst. Dat hoort bij 't afkicken, moet je maar denken. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Frodo, welkom hier. Zo even lezen bij wie is wie. Goed dat je de huiskamer hebt gevonden. Meestal is het hier een gezellige boel, soms zijn we net echte mensen, met onze humeurtjes etc... Maar als je niet gehoord word, of je hebt het moeilijk, gewoon nog een keer roepen hoor! Mirjam, van harte gefeliciteerd hoor! Mensen ik ga vroeg naar bed. Het gaat gelukkig wel beter met me, maar nog wel moe. Ik meld we weer droog af. Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Originally posted by: bolletjeGunn, ik weet niet of die koelkast van je nog goed is, maar die test is gauw gedaan hoor. Leg er een stuk vlees in en als je de koelkast na een tijdje weer open doet en het vlees loopt niet weg, nou dan kan ie nog wel een tijdje mee.quote> Hahahaaa die Bol Welterusten Gunn en Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hé COOOOOOOTJHU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden