Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 mei 2012


Marc

Aanbevolen berichten

Ja, Kate, ik zit hier nu ook een heel klein beetje te balen maar dat is het lot van een pooler he? Dat is een soort interne uitzendkracht.'

Ik heb gisteren heel veel in huis gedaan ( en heb daar nog steeds een heel voldaan gevoel over) maar had mezelf een lui dagje gegund en vanmiddag een bezoekje aan een kennis.

Nu moet ik vreselijk veel was wegwerken. Bah.

Succes bij de kapper, heerlijk he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O ja, Smikkie, weet je?

Ik mis mijn vader ook zo, hij is op 20 mei 11 jaar geleden overleden.

In eerste instantie dacht ik na jouw posting aan Gunn, ja, ik wil ook wel ruilen met mijn pa.

Maar als ik dat soort gedachtes heb dan denk ik alktijd: Pa zit nu zo gelukkig te zijn in de Hemel en dan zou ikhem terughalen nar hier?

Alleen omdat ík hem zo mis? Dan vind ik mezelf een egoist en dan heb ik hem liever op een plek waar hij zo graag is en nooit meer pijn, verdriet of eenzaamheid voelt.

Daar waar geen tranen zijn, daar ga ik naar toe waren zijn bijna laatste woorden.

Dan wil ik hem hier toch niet meer hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Het noodweer heeft ons net geschampt. We zagen het weerlichten, maar de hevige buien zijn ons bespaard gebleven. Gisterenavond belde ik met iemand uit Brabant die bij een glazen dak stond. Daar kwam een bui en ik kon haar niet meer verstaan. Het leek of er een enorme storing op de lijn zat, door die hagel.

Vandaag is het inderdaad onstuimig weer. Ik heb gewandeld, maar moest uitkijken dat de stokken niet voor mijn benen woeien.

Nu eerst bijlezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madelief: inderdaad, maandag doe ik weer mee met het dagpact.

@ Treesje: fijn dat je het nog droog hebt kunnen houden. Goed gedaan jochie ;)

(reclamekreet van Rijk de Gooijer).

@ GHoedemorgen Bor en alle anderen: we maken er een mooie dag van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vier op een rij.

Emmaroos,

Werkse. Wel heftig, dat omgooien van je plannen, maar je hebt lekker dat werk in huis gedaan. Werkse hoor. Je kunt het.

Nu aan de dag beginnen. Vanmiddag voorlezen.

Tot vanavond allemaal,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is altijd weer afwachten hoe het zit als ik van de kapper kom.

Eerst thuis gel erin, wil alleen mijn eigen luchtje erin.

Mwa zit wel aardig.

Bij de drogist kreeg ik een moederdagbedel en de kapster vroeg of ik nog wat ging doen voor moederdag. Het zijn confronterende dagen. Maar dat zal het voor meerderen zijn.

Ik ga zondag ook niet naar schoonmoeder, dit jaar even geen zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, ik vind het op sommige momenten nog steeds gek dat ze er niet meer is. Zag haar wel vaker een tijdje niet. maar nu ligt ze naast mijn vader. Zo definitief. In de agenda zag ik morgen nog een bezoek gepland staan.

Jouw relatie met je moeder is de laatste tijd ook wel goed of beter, als ik het zo lees.

Een manier erin gevonden of zo, om met de nukken van je ouwe moedertje om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Coco
ik (me myself and I) heb het veranderd, aangevuld, aangepast
zeg maar
voor hier
voor jullie
:present:quote>


Coco!! :heart:

Kate, telkens ik lees over je Ma, denk ik aan mijn Ma die ook al oud is enzo. Hoe boos ik er ook op ben soms.....
Ik ga ze toch een grote bos bloemen geven nu met moederdag!!!
En deze is voor jou :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen.

Kan iemand me even geruststellen? 'k heb hypochondrische neigingen, sorry. Sinds 'k gestopt ben met drinken, voel 'k vreemde kloppende sensaties in de leverstreek. Heb 'k met voorgaande stoppogingen niet meegemaakt. Is dat normaal? Is 't misschien een indicatie dat de lever zich aan 't herstellen? Iemand ervaring mee? 'k hoor 't graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah en VM, Kate :present:

Gunn

Ik heb toen ik stopte ook thiamine geslikt en

een B1 en B12 supplement.

Dit omdat je door het drinken vaak een tekort

kan hebben aan deze vitaminen.

Thiamine kun je zonder recept bij de Apotheek

verkrijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga even naar de noitca

en iets leuks scoren voor mijn moeder

lastige relatie mijn moeder en ik...

zou haar toch niet willen missen

goed dat jij daar inmiddels een weg in hebt gevonden Hannah

die weg zoek ik ook

nog niet helemaal gelukt

Lastige verdrietige dag, Moederdag, voor degenen

die hun moeder nu moeten missen op deze dag

ik denk aan jullie :heart:

latersss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Iedereen die 'k beledigt heb gisteren,

'k maakte weer eens een onsmaak'lijke opmerking, zonder me bedacht te zijn van andermans emoties. 't moest er gewoon even uit. Een doodsverlangen heb 'k niet echt, maar de mallemolen dat leven heet draait nu als een dolle. Die heeft jarenlang stilgestaan. En foei, daar heb 'k 't zwaar mee! En dan schijnt 't me toe dat 'er-niet-meer-zijn' een stuk prettiger is.

Om kort te gaan, m'n welgemeende excuses. 'k zal m'n vervelende gedachtes voortaan wat genuanceerder verwoorden.

Uw lotgenoot,

Gunn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje,

4 Juni zie 'k m'n psychiater pas weer. Misschien idd toch maar ff naar de HA in de tussentijd.

En 'k wil wat meer gaan bewegen. Geen intensieve dingen zoals naar een sportschool, maar 'k wil meer wandelen en fietsen. Als nu 't weer een beetje meewerkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed Gunn. Lichaamsbeweging kan nooit geen kwaad. en als je bij de h.a. bent kun je misschien vragen of ie alles nog even goed na wil kijken. Event. wat bloed afnemen en dat laten onderzoeken op tekorten. Hij zal zeker wel weten wat iemand die lang en veel gedronken heeft, tekort komt. en misschien kun je zelf eens kijken op internet.

Wat ik er van weet is, dat mensen die heel veel gedronken hebben vaak last hebben van een stekende pijn bij de lever, geen kloppend gevoel.

Maar zolang je niet groen of rood of paars bent valt het mee hoor.;)

Je bent nog jong en het menselijk lichaam heeft toch een groot herstellend vermogen waar we niets aan hoeven te doen. Als alleen maar vertrouwen leren krijgen.:sun:

O ja nog vergeten. Heb net weer wat visjes verkocht. Leuk hoor dat mensen wat willen betalen voor die vissies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig wijfie! :present:

Gunn :heart:

Je hoeft je toch niet te verontschuldigen grote loebas. Als jij je zo voelt dan is dat toch zo..

Je moet er toch ook ergens mee weg.

Ook in de regen wandelen heeft wel iets :D

kletterdeklet op je kop.

burb! Ananas speelt op..

Mooi Coco :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...