Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik wil eigenlijk ook wel naar buiten, maar mijn tuin is half...

haha daarmee bedoel ik, dat ie vol ligt met hout, en palen e.d want ex komt ''ooit'' de schutting afmaken, begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ie het doet, maar ik denk wel, nu is het droog, waarom hoor ik dan niets van hem? maar ja, ik kan hem niet veranderen, alleen de manier waarop ik erop reageer, daarom ben ik ook een beetje kribbig, dat het me toch weer irriteert, bedoel, ik kan het nu eenmaal niet, maar ik had natuurlijk gehoopt, dat ie het ff snel zou doen, nadat het hout gehaald was, maar ja, dat loopt dus anders, en afspraken maken met hem is een crime, dus ik zal echt mijn manier van ermee omgaan moeten aanpassen, dus of zeggen ''fijn dat je het doet, en ik zie wel wanneer, en geen verwachtingen hebben'' of zeggen ''laat maar, ik regel wel wat anders''

ik moet er i.i.g NIET over zeuren, en me er NIET vervelend over voelen, ik wi me er niet zo onder voelen, dat is zonde van mijn Leven,

maar blijft best lastig, als iemand dit herkent, en ermee heeft leren dealen, tips zijn meer dan welkom ;)

zo nu nog een bakkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike ik ben gek op rekken en strekken, beetje yoga achtige dingen, heb altijd het gevoel dat ik dan een hoop spanning los kan laten, voel me i.i.g altijd heerlijk daarna :)

en ja dat ouder worden en strammer, bevalt mij heel niet! maar ja , 't is zoals 't is .........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Gabs dat wordt inderdaad moeilijk als je het zelf niet kan. Ik weet niet waar je woont maar anders zou ik je best willen komen helpen. Met z'n tweetjes kun je ook een hele hoop.

Ikzelf doe het altijd erg rustigaan met grote karweien. Moet zelf ook nog een schutting plaatsen, ongeveer 10 mtr. Daar kan ik goed een week over doen maar dan staat ie. Kun je zelf helemaal niets? Heb je ook geen andere kennissen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik vroeg naar bed gegaan, afgepeigerd na voorlezen e.d.

Wij gaan vandaag naar schoonmoeder vanwege moederdag (zij is de enige, nog in leven zijnde ouder) en dan gaat mijn zwager morgen naar haar toe. Heeft ze 2x bezoek.

Als je, zoals wij, geen kinderen hebt, blijf je vader- en moederdag van je ouders vieren.

Ze zeiden wel dat ze er niet veel waarde aan hechtten, maar o jee, als je dan dacht dat je ook niet hoefde te komen.:)

Nooit aan dure cadeautjes gedaan hoor, dat is m.i. inderdaad commercie.

Ze krijgt een bos bloemen en twee nieuwe natuurfoto's (gemaakt en afgedrukt door manlief) voor op haar kast.

Spike: prachtig nummer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol vijver ingraven, wow..

ik ben wel een beetje jaloers op jouw energie hoor, zoals jullie weten, doe ik tot nu toe nog niet zoveel, ja in bed liggen en werken....

wordt wel iets beter hoor,

maar ik hoop toch echt ooit ook zoveel energie te krijgen,

weet ook niet of dit alles nog met afkicken te maken heeft,

of dat ik mezelf eens een grote trap onder de bips moet geven,

en gewoon DOEN :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Spike, daar heb je een punt!

maar ben echt iemand met 2 linkerhanden , en nee, ik probeer wel alles, maar ik ben er echt niet handig in, ach ieder zijn ding,

heb niet echt kennissen die me daarmee kunnen helpen, en Bol, dat is lief van je, wij 2en hadden dat wel even gefikst, maar ik woon bij Amsterdam, is volgens mij end bij jou vandaan, helaas.....

anders was ik even je vijvers komen bewonderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Thanx Spike!!!

je berichtje komt ff binnen,

goh.... dat had ik ff nodig,

dat mis ik weleens, met het alleen leven en wonen en werken,

dat ik niet echt goed ben in sociale dingen,

vriendinnetje liet gister een filmpje zien dat ze had gemaakt op mijn werk, (had ik gevraagd hoor) ,

en het viel me op , hoe bazig ik was :$

ik zei; ''wat kom ik bazig over'' zei lachtte en zei ''haha, heb je het zelf nu ook door?!'' ik hoor het wel vaker, maar dit kwam wel over,

zachtheid idd....

ik ben/was altijd de harde, stoere meid, die iedereen onder tafel zoop....

zachtheid, vrouwelijkheid (her)vinden in mezelf,

mooi maar ook doodeng!!!

Goed Spike, een goede spijsvertering is belangrijk ook voor je energielevel en ontgifting,

dus binnenkort een schone Spike ;)

gaat het eten je nu goed af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 't is beklonken! 'k ga vandaag een Senseo apparaat aanschaffen! Man, 'k kan m'n bed g'woon niet uitkomen! Maar met 't vooruitzicht van een flinke sloot koffie, gaat 't me misschien wel lukken. Van d'ene verslaving in d'andere. Holadijee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die eigenschap kun je misschien ook op een positieve manier inzetten gabs;

oproep plaatsen in je hele netwerk, datum prikken en er schuttingtaal/dag/thema

van maken; ik ben zo per abuis verhuisd en dat liep als een trein. Ik hoefde alleen te delegeren, cateren, vooruit plannen en schema's maken. En wat meesjouwen natuurlijk.

Op karwei.nl is een filmpje hoe het moet; klusidee.nl laat zien hoe het waterpas kan en klustips.nl en nog vele sites via google kunnen je helpen.

Je kunt een adb oproep plaatsen ook, ik denk dat er hier ook wel harde werkers bereid zijn

je een dag te helpen.

en anders voor €15,- p.u. hulp inschakelen via MP of Gemeentelijke Gesubsidieerde

ouderen/studenten enz; er is veel mogelijk als je creatief bent en initiatief neemt, maar

dan moet je zelf idd je bed uit en niet je ex steeds de schuld geven.

Hup hup hup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even binnenzeilen tussendoor.

Heb alle boodschappen binnen.

Ook weer wat klein grut gehaald voor in de tuin... :$ ze moeten mij ook niet loslaten in een tuincentrum hihi.

Even een bak koffie drinken en een grote post thee voor mee naar buiten en dan lekker aan de slag met de planten.

Moet ook nog snoeien, ik kom de middag wel door.

Gunn, ik vind het machtig om te zien hoe je aan het omhoogklimmen bent.

Lekker een senseoding gaan kopen hoor en er van genieten.

Spike ook goed in dur vel.. heerlijk.

Joop ook..

En oh, ik kan me zoooo goed indenken dat je reikhalzend uitkijkt naar dit weekend, maar dat je het aan de andere kant ook zooooo eng vindt.

Gaat allemaal lukken, probeer te genieten hoor.

Heerlijk voor je.

(hihi. ik typ heel snel... en het blijft me opvallen dat ik zooo vaak heelrijk ipv heerlijk typ, vinnik gewoon leuk :D)

En verders heb ik niet echt goed gelezen, ik duik de tuin weer in lui..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Correct Jane ;)

dat was ik allemaal van plan, en toen zei ex, ''ik wil de schutting nog wel voor je maken hoor...''

ja en dat leek me idd makkelijker en goedkoper, en hij kan het goed!

hij is ook vorige week begonnen, en ik heb nu al een schuurtje om mijn tuinset in te stallen, maar ik wou een schutting

maar als ex eenmaal aan het klussen is, komen er zoveel ideeen bij hem op, en begint ie weer aan iets anders, alleen het afmaken is altijd lastig bij hem....

ach ik heb ook zo mijn nukken,

maar ik heb even een stevig ontbijtje gemaakt, en ik ga zo i.i.g de badkamer schoonmaken, en mijn tuinset in de tuin zetten, verder mag ik van mezelf bijtanken op zaterdag,

goh wat een verbetering al, in vergelijking met maanden terug, dat ik de vrije dagen niet doorkwam, altijd wilde drinken, maar niet mocht,etc....

heerlijk vandaag heb ik vrij, en ik hoef niet te drinken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik je lees

kies je er dus (weer/nog steeds) voor om

hem dan te laten bepalen wanneer en of

die schutting er komt.Jouw keus Gabs, maar ik

heb dit soort berichten al vaak zo gelezen.

Die schutting had er al kunnen staan, idd met wat meer kosten,

of juist door hulp uit een onverwachte hulp,

je kent hem en hij kent jou; en soms denk ik dat jullie elkaar in de tang

blijven houden zo. Ik herken het ook uit mijn eerdere relaties hoor, en bleef

me dan ook slachtofferig gedragen en me slachtoffer voelen.

Maar wat zou het fijn zijn als dat ding stond he en je N. eens kunt verassen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs, zien werken doet werken is het spreekwoord. als je ziet dat een ander er plezier in heeft, gaat het meestal vanzelf. je wilt dat fijne gevoel ook krijgen.

Of je moet inderdaad erg moe zijn, dan wordt het anders.

Ja en of dat nog met afkicken te maken heeft, of misschien toch een onderliggende dip, weet ik niet. Ik ben een doener maar mijn manneke was een denker. Liet liever zijn hersens werken.

Dat kan natuurlijk ook hé. och wie weet joh, komt het nog wel een x.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...