Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Moet je wel dat polsbandje altijd om doen bolle. Dat vergeet ik dan weer. Ik ben ook met de vijver bezig. Er was een rat actief die een gat in het zeil heeft geknaagd. En niet zomaar een gat, nee, gelijk een van 30cm. Nu het zeil eruit gehaald en dan ga ik van cement een kuip maken en daar weer zeil in zodat de rat er niet van onder weer bij kan. Het is even een klusje, maar goed, wat moet ,dat moet. Ik ben wel benieuwd naar je foto's bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik ga er weer vandoor. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 goeie zonnige maandag mensen hier strak blauw gauw op de fiets op te gaan spinnen..... fietsen binnen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedemorgen! zonnetje schijnt, ik ben weer zodanig opgeknapt dat ik zin heb in koffie Sha..hartstikke goed! DAGPACT Albert Lytse Marc Madelief Rosa Marije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Nou vreemd hoor, als ik naar pagina 1 ga, kan ik wel psten maar de verdere pagina's niet. Daar staat niets van beantwoorden quoten enz. Nou dan maar zo hoor. Ga aan de slag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Bolletje hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik kan ook alleen antwoorden via de 1e pagina. Héééél apart, zou het komen door de blokjes van Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 volmaken dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik denk het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Haha, hij doet ut weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Maar als jullie blokjes zien, moet je echt een nieuwe computer kopen. Dat was namelijk niet de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 IJsheiligen is nog niet voorbij trouwens. Dus het kan nog gaan vriezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik kan er niets anders van maken Jaap, er zit wel zo nu en dan een Big Grin tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Hé ik kan weer gewoon posten. Jaap wat vervelend van die ratten. Ja hier vind ik ook wat hopen zand die van onderaf naar boven komen. Dacht eerst aan een mol maar hoop niet dat het iets is waardoor mijn vijvers naar de k...ten gaan. Ben ik verder van huis zeg. Ben ook wel erg benieuwd naar jouw nieuwe vijver. Ga je zeker een foto plaatsen op het dierendraadje als ie af is hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Morgen is het voorbij dit zijn de ijheiligen: Mamertus (11 mei) Pancratius (12 mei) Servatius van Maastricht (13 mei) Bonifatius van Tarsus (14 mei) Sophia van Rome (15 mei) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 goeiemiddag forum, dagje haven, feeling badly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Als het klaar is zal ik een fotootje maken. Ik hoop dat het volgend weekend gepiept is. Met al die regen van de afgelopen dagen staat het grond water hier erg hoog, dus ondanks dat er geen zeil in ligt staat er toch water in. Dat moet even wegzakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Hé Rekel what's up kerel? Waarom voel je je niet zo goed? En het is nog ochtend hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ben er nog steeds hannah, gewoon erg moeilijke periode in mijn leven, het houdt blijkbaar niet op. Toch hartverwarmend dat jij reageerd op me. Weet niet goed hoe mijn leven verder op te bouwen, misschien dat de huisverbouwingen licht in nhet duister brengen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Bollie, gewoon, eerlijk ?? Ik zie het even allemaal niet meer zitten. Maar ik kom er wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Neen Hannah, maar mijn leven is weer erg woelig, wou dat ik al bezig was met de verbouwingen, ga me er voor 300% achter zetten. Wil zo graag rust in mijn koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Rekel en denk je dat met die verbouwing, de rust weer keert in je hoofd? Het kan ook zijn dat het heel iets anders is wat je zo bezig houdt. B.v. een relatie die maar niet wil lukken. Wat vastigheid onder je voeten. Weten wat je aan jezelf hebt, zoekende naar geborgenheid enz. De vraag is of dat met de verbouwing weg gaat of dat het een tijdelijke opkrikker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 morge:rose: beetje brak en verkouden blehhhh rustig dagje hier dus fijne dag all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Goedemorgen lieve allemaal, Ik heb niks teruggelezen, dat ga ik zometeen doen. Hoop niet dat ik ergens middenin dender. Ik heb veel te vertellen, ben heel erg boos maar er is totaal geen reden om dan te gaan drinken. Ben wel heel erg trots op mezelf want ik ga mijn boosheid nu te lijf en maak het niet weg. Goh, het komt een keertje goed met Emma!!! Ik had nooit gedacht dat het me eens zou lukken, ik kan eindelijk omgaan met tegenslagen. Eerst teruglezen en dan schrijven. Knuffel van Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Smikkie ik geloof daar wel in hoor, en velen met mij. Sinds J. gestorven is heb ik al een paar keer een soort wind langs me heen gevoeld. De deur was dicht en het kon nergens tochten. Nee houd je maar vast aan die beelden, het geeft je misschien toch wat rust. Het is misschien haar manier om te laten zien en voelen dat het goed is. Er is veel meer dan dat wij weten en geloven. Dikke knuffel voor jou. Goeie morgen Em:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden