fleurtje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Nog iets vergeten. Toen ik Smikkie las dacht ik er plots weer aan. Waar is suikertje eigenlijk? Heb hem niet meer gelezen.. Bor, jij hebt toch zijn nr...is ie ok? *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Van wiet ben ik eigenlijk ook wel bang. In de ontwenningskliniek ontmoette ik iemand die er kierewiet van geworden was. Tot overmaat van ramp begon hij mij te stalken. Achteraf ook wel grappige herinneringen, klinkt dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik kom alleen even slaap wel wensen Frodo sterk geschreven!!! Leuk, ik kijk uit naar het vervolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Lytse, gefeliciteerd hoor! Jan, heel herkenbaar, ik heb dat ook steeds met die ruitensproeier. Terwijl het idd naar spiritus ruikt, maf hoor! Frodo, er schuilt een schrijver in je. We hebben onze eigen Grimm! Ik ben fan van je Fleur, mooi je bespiegelingen! Emma Tina, pfff, wat een schrik zeg! Gelukkig kun je er nuchter en opgelucht op terugkijken. Ik ga niet op alles reageren wat ik gelezen heb. Dan krijg ik weer spontaan hoge bloeddruk...... Vandaag ben ik wat aan het freubelen geweest. Schuren en verven, buiten in de zon, heerlijk. Morgen mijn "huiswerk" maken voor mijn begeleidster, daar heb ik woensdag een afspraak mee. Het heeft wel aandacht nodig, dus ik ben wel even zoet. Nu mijn bed in. Ik meld me droog af. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Welterusten allemaal, Ik meld me ook droog af en ga bijtijds naar bed. Tot morgen en slaap lekker. Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Oh jee, dat moet wel een mooi gezicht zijn. Ik ben moe en somber. Ik weet waar het van komt. Dus naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Hier ook te bed. Jaap, keep smiling.truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Jopie, sommige mensen hier zijn visueel ingesteld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 goedenavond, ben beetje laat, hoop dat er nog wat mensen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 okee , niet dus. jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 je bent nog ingelogd Jootje nog hier ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Laat is het...Maar fijn laat Nog iemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ja jane, ben er nog. wel al in bed. eigenlijk de hoogste tijd, maar kan de slaap weer niet vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Hier ook al in bed, maar te wakker Vandaag aangemeld bij re-set.nu Ben blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ik ook niet. Alles goed, Jootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ik ga toch maar weer eens proberen te slapen. morgen is het weer vroeg dag. weltrusten en take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 wat is dat marije? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 hee jen ja alles goed op het slapen na dan. en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ja wil ik ook wel eens weten. ken ik nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Een behandeling ..ambulat of combi met internet voor livestyle-verandering, zoals ze dat mooi noemen Leren omgaan met verkeerd alcoholgebruik dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ik ga nu echt slapen , weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 ik denk dat ik uitbehandeld ben. Of misschien de baclofen hoger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden