Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 mei 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer terug.

Zoals jullie al gemerkt hadden, was ik voor mijn doen de laatste dagen weinig op het forum. Veel later lees ik dan over van alles, maar op zo'n moment lijkt mijn reactie overbodig, omdat het al uren geleden is.

Wat Smikkie gisteren bezielde weet ik niet, maar inderdaad de postings waren erg beledigend en persoonlijk.

Mijn reactie is "daar gaan we weer". Om de zoveel tijd zit iemand slecht in zijn vel en barst uit. Ik vind dat helemaal niet leuk of wat dan ook en vraag me elke keer af, of ik moet reageren of niet. Het is per keer anders en hangt niet alleen af of ik het met een posting eens ben of niet.

@ Shoegal: welkom hier. Ik zal zo eens kijken bij "wie is wie", of je jezelf daar misschien al hebt voorgesteld.

@ Treesje: fijn dat je ook steun hebt aan het dagpact, net als ik. Je gaat goed hè. Fijn.

@ Gunn: gaat het met jou ook nog steeds goed? Ik heb niet allesd kunnen bijlezen, maar ik hoop het van harte voor je.

Voor alle mensen met een baaldag: deze dag is bijna voorbij en morgen staan we fris en vrolijk weer op.:rose:

Vandaag ben ik naar therapie geweest e.d. en heb het bijna helemaal droog gehouden. Net tussen de verschrikkelijke buien en onweer door. Als dat geen mazzel is!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve mensen,

De werkdag zit er alweer op.

Tijd om te ontspannen met het ADB forum te lezen.

Is soms boeiender dan een boek te lezen.

Alles goed met jullie?

Hier alles OK behalve het weer natuurlijk maar dat hebben we niet onder controle.

Het zou anders misschien wel handig zijn WDB samen met ADB.

@Vlaamsmeisje:

De betreurde Wannes zal inderdaad altijd de meest sfeervolle Antwerpse volkszanger blijven. :moon:

F.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Madelief: wow, alweer 3 maanden. Wie had dat tevoren ooit kunnen denken! Ik ben zo blij voor je. Hou vol hoor!

@ Anders: wat een griezelig verhaal dat slaapwandelen. Ik praat in mijn slaap en knars tanden. Het enige dat ik er van overhou is een pijnlijk gehemelte en zere kiezen, maar ik geloof dat ik dat liever heb, dan wat jou is overkomen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, hoi!

Dank je wel hoor!

Deze is voor jou, gewoon omdat ik je een lieverd vind :present:

Iedereen bedankt trouwens :heart:, ondanks de verwarring,

3 maanden, 12 weken, zoveel dagen, zoveel uren....

Ach wat maakt het uit!

Gisteren heb ik er niet eens aan gedacht :D

Maar ik ben er ondertussen best wel trots op.

Het overzicht houden is erg belangrijk heb ik gemerkt.

Ook het zoeken naar een balans, een soort evenwicht.

Emotioneel ben ik niet meer zo'n rollercoaster.

Alleen tussen veel mensen en ik druk aan het praten ben,

merk ik, dat ik het soms nog niet trek allemaal.

Rust is iets wat ik bewust zoek, nu eens niet om stiekum te drinken,

maar om uit te zoeken wie ik ben, wat ik wil en waar ik heen wil met mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje stekte met je pleegmoeder :present::present:

Zou Smikkie nog kunnen inloggen? Hij zal zich denk ik ook niet zo jofel voelen nu.

Smikkie :present::heart:

Zonder te willen oordelen of partij te trekken.

Iedereen kan een emotionele uitbarsting hebben.

Eigenlijk zijn alle stukjes gedrag van anderen die wat schokkend voor mij lijken wel herkenbaar en heb ik ook ooit wel eens in de een of andere vorm zelf gedaan. Net als de reacties daarop.

Misschien is het wel waar dat alle mensen 1 groepsziel hebben en dat we allemaal steeds een klein, afgescheiden stukje beleven en laten zien. Onder de oppervlakte zijn we verbonden.

Wat niet betekent dat je aan de oppervlakte niet je grenzen zou moeten stellen en keuzen maken.

Ik kom steeds vaker tot de overweging dat het en-en is, en niet of-of.

Verbondenheid en ook mijn eigen leven en eigen keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vlaamsmeisje,

Die laatste 2 kunnen mij zo niet bekoren

maar de Zjef is natuurlijk een monument van het vlaamse lied.

Ik heb altijd gedacht dat die met het zelfde probleem zat als wij

en dat die in zijn jonge jaren met een stuk in zijne frak

op het podium stond.

Groetjes, F.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, van mij ook veel sterkte met je pleegmoeder. Je voelt je zo machteloos als iemand zo achteruit gaat en je er niets tegen kunt doen. Veel aandacht en liefde is, denk ik, het enige.

Ik ga na mijn therapie altijd naar een oude dame. Zij wordt ook steeds minder en heeft veel pijn. Altijd van jongs af aan keihard gewerkt, groot gezin, e.d. Ze is totaal versleten en heeft steeds pijn. Ik ga dan maar een kopje thee voor haar zettten en neem krentenbollen voor haar mee. Vroeger kookte ze altijd voor me, maar dat kan ze niet meer. Ik laat haar vertellen en beaam dat het rot voor haar is dat ze zoveel pijn heeft. Ze zei tegen me dat ze graag dood wil gaan zoals mijn moeder: 's nachts in haar slaap. Ja, wat moet je dan zeggen? Ik hoop het voor je?

Ik ga nu eerst naar de slechtste chauffeur van Ned. kijken. Zelf kan ik helemaal niet rijden, en ik vind het rot voor die mensen dat ze zo slecht kunnen rijden, maar het is af en toe wel lachen!

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leen bedankt voor je link. Ja joh ik zit nu even bij een koikarper forum maar daar zijn ze zo fanatiek. ik moet ineens van alles kopen. Nou ja ik kijk wel hoor. Ga morgen eens even kijken op die link van jou.

Nu plof ik op de bank. Ben wat moe. Kom miischien vanavond nog ff om het hoekie kijken.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Kate

Iedereen kan een emotionele uitbarsting hebben.



Blijkbaar.
Alleen wordt niet iedereen ervoor afgestraft.
Soms kan zo een uitbarsting gerechtvaardigd zijn voor Tactive, blijkt. Subjectief..

Vanaf nu meld ik dingen die ik als een aanval op mezelf beschouw. Persoonlijk heb ik het gehad met het zogenaamd 'volwassen' zijn en het onderling oplossen.
Meer dan één keer heb ik ervaren dat ik door te reageren op zulke postings gericht naar mezelf enkel mijn eigen put graaf. Bovendien dumpen mens graag een hoop shit op iemand en reageren dan niet meer omdat ze het plots zo interessant niet meer vinden of onder het mom dat ze het forum niet willen belasten en veel volwassener zijn dat de andere partij.
Yeah right!

Het is spijtig dat Smikkie waarschijnlijk een ban kreeg maar Spike verdiende zo een aanval niet.
Ongeacht.

Dit zonder partij te trekken of te oordelen :huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...