nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Madelief Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 @ Nancy..... ik heb in zoverre moeite met een bus(je) ....ik durf niet meer te rijden na mijn mishandeling. maar het is zo leuk werk...wil het graag weer doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Oeps, dat wist ik niet. Hoop dat het je weer lukken gaat, en dat EMDR iets voor je kan betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 dat hoop ik ook... moet nog even wachten op een verwijzing... (dokters zijn altijd op vakantie als je ze nodig hebt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja, dat lijkt inderdaad zo. Ik ga maar effe richting keuken nu, spaghetti wordt het vanavond. Lekker makkelijk. Voor ik het weet staan de hongerige wolven hier weer voor mijn neus! Laterssss................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 toedeloei..... ik heb nog steeds geen idee of er wat thuis komt eten.. ga maar weer naar buiten en worstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hoi allemaal, Madelief, Gefeliciteerd joh. 3 maanden is niet niks. Super van je. Op naar de volgende 3 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Alhoewel.. Stopdatum 20-2 staat er. Hoe zit dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 OOhhhhhhhhhhh chips!!!!!!!!! Ik zeg het altijd verkeerd volgens mij. Het is 12 weken. Ik reken altijd zo, zal wel verkeerd zijn; 3x4 is 12= 3 maanden.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou ja Madelief, Maakt niet uit hoor. Blijft gewoon supergoed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nou ja, ik zie elke dag gewoon als een feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goede avond, das zoiets als zwanger zijn Lief, in Japan tellen ze in dagen, hier in weken en in Frankrijk in maanden. En steeds krijg je een andere uitkomst!!! Maar maakt nie uit he!! 12 weken, 3 maanden, 21 dagen, 504 uren...................... Geweldig hoe je het doe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Zwanger zijn, rekende ze in mijn tijd in maanden. Nu doen ze dat in weken. Moet elke keer weer rekenen als iemand zegt hoeveel weken zij zwanger is. Hoeveel maanden is dat dan, kan ik dan soms geirriteerd vragen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: EmmaroosDaar heb je helemaal gelijk in Fleur.Maar een mens kan ook leren van zijn fouten, toch?quote> Natuurlijk roosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: RaeHilarisch liedje, Fleur Hoewel 'Mé de waven niks as last' me toch nog nét iets Antwerpser lijkt, hihi. quote> Diene had ik zien aankomen :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 heee Made lees het nu net, goed joh. Gaat ut toch sneller van een ander he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ja he rapi, heel vervelend is dat. Dan zeggen ze oh, ik ben 28 weken.. Ja hmm (en dan moet ik mijn hoofd gaan tellen). Oh leuk nog even dan he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 En weer aan het eten Oepsiedepoepsie Spijker? Waar zit je? (als het op Jopie is dan hoef ik het niet te weten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Fleur na die van die waiven en last moet je eigenlijk die van deze nacht in de straten verdwalen opzetten. Zo dat ze zien da antwerps ook heel mooi kan zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dan doe ik em maar, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dag allemaal, Even in en uit. Kom vanavond weer. Tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: MadeliefOOhhhhhhhhhhh chips!!!!!!!!!Ik zeg het altijd verkeerd volgens mij.Het is 12 weken.Ik reken altijd zo, zal wel verkeerd zijn; 3x4 is 12= 3 maanden.:$quote> muts.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 'k heb net die 2 ff uitgelaten, want dat zijn zij gewent. toch die 2 groters mee genomen... wat een feest..... racen en crossen op het veldje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Madelief, gefeliciteerd 12 weken alweer, top hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hé verdorrie, net te horen gekregen dan mijn pleegmoeder ernstig ziek is. Ik wist het al hoor maar ze gaat nu toch wel erg achteruit. Krijgt morfine en heeft veel pijn. Maar hopen dat het gauw voorbij is en ze niet zoveel hoeft te lijden. Verder heb ik vandaag tussen de buien door buiten toch nog wat opgeruimd. Ik wil binnenkort een uv. lamp gaan kopen, voor het vijverwater. ik moet die lamp tussen de slang bevestigen en hopelijk krijg ik dan schoon water. Fleurie jij kan het me toch ook lekker schrijven hé. Als je het moeilijk hebt en je leest het berichtje naar Spikie, lig je binnen een mum van tijd in een deuk. Heerlijk mens ben je toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden