Spring naar bijdragen

Woensdag 16 mei 1012


Aicha

Aanbevolen berichten

Spud,

het is je gelukt! Ik heb moeten lachen om je.

Toch is het wel een lach van herkenning.

Jopie,

Heerlijk juist om jou te lezen!

Geniet van al dit mooie.

Lytse,

Wat een toestand met je schoonmoeder.

Rust maar lekker uit vanavond hoor!

AR slaap lekker.

Akie,

Nog bedankt voor je gekuiste kus! ;)

Zo ik ga naar Jane kijken! Haha!

Jane nu moet ik steeds aan Meryl Streep denken als jij hier schrijft:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo iedereen! Ik heb al best veel gelezen op het forum, maand of wat terug een voorstelberichtje gemaakt en eehm... enigzins op weg om te stoppen. Vorige week ging het goed en 5 dagen zonder gedaan maar van het weekend weer gedronken en kon er maandag niet mee stoppen. Ik heb/had een angststoornis en een kater wakkert dit weer zo aan dat ik maar weer ga drinken en de angst minder wordt. Vanochtend waren mijn ouders op bezoek en heb dus ook niet gedronken, tot ze de deur uit waren dan;-) Ze weten dat ik het moeilijk heb met drinken en heb ze ook gewoon verteld dat het weer fout is gegaan. Maar wat had ik het slecht vandaag zeg... pff wat zijn katers smerig! Ook heb ik een hulpverlener (voor add en(voorheen) een angstprobleem) en ga binnenkort een training volgen bij Brijder maar ik wil morgen niet weer gaan drinken. Ben trouwens 33, net mijn baan kwijt wat het niet makkelijker maakt om niet te drinken en zit gemiddeld op 2 6-packs bier per dag. Eet de laatste dagen wel slecht, gister maar 1 broodje en een banaan en vandaag 2 bananen en een boterhammetje:-( Na goed, mijn vraag, zijn er morgen(ochtend) mensen online die me een beetje kunnen helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sufferd! Morgen is 't Hemelvaart! Dat was 'k helemaal vergeten! 't is dat de Lidl tot 21:00 open was, anders had 'k geen verse groente en fruit in huis kunnen halen. En allerlei and're versnaperingen.

@Bolletje,

De watermeloen heb 'k met een slachtmes vakkundig om zeep g'holpen. Eerst heb 'k 'm recht voor z'n raap gesneden, en daarna als een gediplomeerd patholoog-anatoom gedissecteerd...

@Akelei,

Yep, die restaurants zijn mij welbekend. 'k heb er naam'lijk vrijwilligerswerk gedaan. 'k noemde 't hier op 't forum een Sociaal Restaurant.

@Spud,

Wow, als 'k zoals jij kon schrijven, dan zou 'k me veel beter kunnen uiten. Helaas, m'n woordenschat en verstandelijke vermogens zijn daarvoor te beperkt.

@Jopie,

Man, 'k ben jaloers op je. Heerlijk, dat zachte (of soms ook hárde) gedruis van de zee. 'k moet 't doen met een relaxing video op YouTube met pre-recorded zeegeluiden, begeleid door pianomuziek en zachtgesproken zalvende woorden. Surrogaat, maar 't kan net 't verschil maken tussen me hondsberoerd voelen of een gematigd opgewekt zijn.

@Rickert,

Welkom vriend. En óh zeker zijn er morgen vroege vogels die willen/kunnen helpen. 'k zal daar geen van zijn. Ben niet echt een ochtendmens. Of je moet opgewassen zijn tegen iemand met een dijk van een ochtendhumeur... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme ook ik ben vergeten dat Onze Heer morgen ten hemel vaart. Wat nu? Nu ja, dat lost zichzelf wel op.

Rickert, welkom!

Spud. Ook ik ben erg aan mijn privacy gehecht. Deze week stond er een buurjongen in mijn achtertuin om een bal te zoeken. Ik heb nochtans een hek (zonder slot dus), wat er toch, denk ik, op wijst dat het niet de bedoeling is dat mensen ongevraagd de tuin betreden. Enerzijds zit ik wel eens in négligé daar (ja, fijn hoor!), anderzijds heb ik een hond (klein, maar hij bijt), en vooral: niemand moet zomaar mijn huis en achtertuin betreden. Doe ik ook niet. Bij anderen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn morgen een heleboel supermarkten open. Gezien alle toestanden van vandaag had ik ook geen puf meer om boodschappen te doen. Gewoon morgen dus.

Voor iedereen: ik meld me droog weer af en ga bijtijds naar bed.

Welterusten en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve mensen!

Slaap goed en sweet dreams,

voor allen-zich-ter-ruste-leggenden.

Geniet ervan,

je slaapt zoveel beter zonder al dat gif in je lijf!

Ik in ieder geval.

Misschien tijdens je detox nog niet...

maar daarna wordt het echt beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...