Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Wat een superlieve reacties allemaal! Ik voel me gewoon een soort van jarig! Nee nee ben ik nog niet hoor, maar de jaartjes vliegen wel! Het jaarpact vind ik nog een beetje eng, wat niet wil zeggen dat ik het nooit zal doen hoor! Ik lees het altijd graag. Nu nog steeds voorzichtig dag voor dag. De laatste tijd besef ik dat alles een reden heeft. De puzzelstukjes vallen als vanzelf op de plaats. Veel dingen had ik alleen maar nuchter moeten beleven, en dat gebeurt nu dus ook. Zowel op het relationele, als op het zakelijke vlak. Soms is het me allemaal wel teveel, maar ik krijg toch steeds de kracht om door te gaan. Daarvoor dank ik God op mn blote knieën. Lichamelijk heb ik wel wat tegenslag, ik heb neurophatie overgehouden aan mn excessieve drankmisbruik. Geestelijk is het soms nog een beetje chaotisch, maar ik word nog elke dag helderder. Als ik zo lees, gaat dat vast wel goedkomen. Gisteren heerlijk onbedaarlijk gelachen met mn dochter, maar ook heel serieus gepraat. Het was een dag met een gouden randje. Zo ik ga aan de slag, tafeltje nog 1 keer in de verf zetten. En natuurlijk verder met mijn project; stukje bij beetje orde op zaken stellen in dit huis. Fijne dag allen en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen, nog niets terug gelezen zal ik zo eerst eens met een kop koffie erbij gaan doen wel stuit ik op het laatste bericht van Madelief Madelief, gefeliciteerd met je 3 maanden alcoholvrij je kunt trots zijn op deze mooie prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Niwi ook een jaartje ouder geworden vandaag hele fijne zonnige dag gewenst Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Madelief meis van harte gefeliciteerd met je welverdiende 3 maanden droog!!! Wat een knokker ben je toch. :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: :present::light::present::light::present::light::present::light::present::light::present::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 MADELIEF heeft het mooi GEFLIKT, ook op en af en op en af en nu...........YESSSSS TOPPIE:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 <<ft> even oefenen hoor zie jan creatief met letters nou, duidelijk niet voor mij weggelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 [ahaB][erlebnis/B] halleluja! thnx:D nou ja ik moet maar gewoon oud(erwets) blijven geloof ik aan mij niet besteed han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 shoot, ik kan t niet uitstaan merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik zat tussen de verkeerde haakjes dus er is weer hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 hoe ouder hoe gekker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 bedenk ineens dat ik bij de buuf op de koffie zou (88) nou ja wordt een bakkie thee dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 goede middagft>, kan men hier ook in kleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Super Madelief!!!! Met een grote S!!!! Verjaardagskus voor de Niwi ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 En <<dieft> kan niet bv. in het rood? die hr doet een streep heb ik net ontdekt (wat appart, na bewerken kont er opeens een < voor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ha die Vlaamsmeisje! Ik miste je al! En Coco! Ik was vanmorgen net te laat om je te beantwoorden, ik schreef net op een ander draadje! Thnx voor je muziekje! Ik zie geen kleur, VM ...maar het lukt mij ook niet met die grote B enz enz . Nog effe oefenen hier. Ik ga het weer eens proberen... Hannah en Jane; ik wil dat het mij ook lukt, @#$%^&^&&*&! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 is dit m?ft> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 yep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Haha, hoi Nance, nee die kleur dat krijg ik ook niet klaar, alleen zwart wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nance; dikke B aanklikken en dan tussen de 2 groepjes intikken idem met highlight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 [ik krijg 2 B's, of zie ik nou dubbel??] Waar is die leesbril..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ja precies en tussen die vierkante haakjes moet je schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zoooooooo dusssssssssssssssssss, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 dat is dan €5,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mosterd na de maaltijd han ik deel de opbrengst wel met je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 En dan is er nog iets met opsommingen, lijstjes dus maar daar begin ik nu niet meer aan. Das meer iets voor Jan. Ik ga naar buiten want het is super weer! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden