Shahire Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ruik ik nu vers gemalen koffiebonen? ik zou toch denken dat ik net iemand hoorde de verse bonen malen dacht het toch ook zeker te ruiken... kijk ik op mijn klokje...nee, nog iets te vroeg nog maar even wachten tot iets over 6-en geloof ik kan ik vast mooi onder de douche en de troep ruim ik niet op...geen tijd voor vandaag mag de volgende doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goedemorgen, eerst even een beetje wakker worden met een bakje kofiie en dan aan mijn dag beginnen. Geniet van het mooie weer vandaag. Heb een fije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 goede morgen frummels. eerst twee bakkies koffie. op 1 been kun je niet lopen. het wordt vast weer schitterend weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Fijne zonnige dag allen ik mag te werk knap van mezelf hoe ik toch altijd weer moet haasten en ik was toch echt op tijd op ik ga er vandaag in ieder geval weer wat van maken zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Sha werkse en ruim de zooi wel ff op, goeie bui vandaag denk ik ;-) Moggeuh frumselzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Nou gelukkig vandaag iets minder warm, hier was ut 30 in de schaduw, honden lagen voor dood en jest jonge merels ook zoiets, hingen over het randje van hun nu eigenlijk al te kleine nest (zo ziet ut er in elk geval uit ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 moggeuh Borrrie, gaat goei met jou geloof ik he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goede morgen allen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik heb gisteren goed overleefd, en daar ben ik zeer tevreden over. Vandaag opnieuw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 LOL, yah beter Borr in bikini dan slobbertrui met elect. deken om ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goedemorgen, En natuurlijk vandaag weer een nuchter dagje. Dan is de warmte toch altijd beter te dragen. Ik herinner me wel een paar ochtendjes met zon op de tent, zeempje in je mond en klopgeest in je kop. Dat is ook niet alles. En dan die smaak in je mond. Alsof je uit het riool hebt gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeiemorgen luitjes. Wat een weertje weer he? Net al even aan de wandel geweest, tis nu heerlijk buiten, dus maak je borst maar nat voor vanmiddag Heeft er al iemand koffie gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Getver Jaar, wat weet je het weer plastisch te verwoorden op de vroege morgen, hihi. Maar evenzogoed goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Da's een goeie deal borretje. Ja, ik voel me goed vandaag. Lekker fris hoofd om er tegenaan te gaan. Tas koffie binnen, nu een verse fruitsap. Het lief is al de deur uit... dus we zullen seffens ook maar iets nuttigs doen. Eerst nog een beetje genieten van de ochtendstond. (Hoewel, 't is maar grijs hier. Voor de afwisseling...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 gelukkig voor jullie, ga ik er weer vandoor. Beetje buiten spelen. wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ongezellig hoor Jaap, maar ik begrijp dat je het druk hebt dan. Nou, wens je in ieder geval een fijne dag... Jen... zat nog even het restje draad van gisteren door te lezen...maar borsthaar scheren... Kees? Never nooit zou hij dat doen, dus we kunnen gerust zijn he? Bor, ik was er al bang voor ... zeker weer ierder voor zich en God voor ons allen, lekker is dat, maar de koffie staat door te lopen inmiddels hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goedenmorgen lieve mensen, Vandaag neem ik de eerste ook niet, Bor... Nee, er gaat geleefd worden! Daar past geen drank bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Moet je doen Bor... Jen vond 'mijn' Kees een beetje Jeannetterig gisteren, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Treurig nieuws... Ik hoorde net een bons, heeft een merel zich doodgevlogen tegen het glas. En hij floot zo prachtig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Borrie:heart: Zo KKKKOOOOOOOOFFFFFFFFFFIIIIEE:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Arm beestje... Nou, goede, droge dag allemaal, dingen doen! Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Morgu gwen en bol.. Ahhh, zielig he? Hier knallen er nogal eens musjes tegen het raam, meestal is het even veertjes uitschudden en er weer vandoor, heel soms een gebroken nekje... poosje geleden een duif die het ook niet overleefd heeft, ik blijf dat soort dingen echt zielig vinden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Goeie morgen Vonnie. Ja die stomme vogels ook hé? Hoop dat de jongen al uit gevlogen zijn van de merel, want als die nog gevoerd moeten worden redden ze het niet. We krijgen nog al eens vogels binnen die een hersenschudding hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 Ja, domme beessies Bol. Ik heb het voederhuisje al een stuk meer naar achteren verplaatst zodat ze minder snel tegen het raam knallen als ze verschrikt opvliegen, dat helpt wel een beetje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2012 yah ramen minder goed wassen en niet "open" latn maar er dingen voor hangen he, help wel maar nie altijd dusss. Tjah blijft zielig maar Gwen zijn of haar plek zal snel opgevuld worden en heb jij je muzikale omgeving weer hoor ; Ach als het hier gebeurd dan worden ze opgevoerd aan me dieren die het minder erg vinden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden