Spring naar bijdragen

Donderdag 24 mei

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou snap ik dat het tussen Coco en Tine over iets gaat wat ik nie weet, dacht ff omdat Tine schreef dat ze een steekje had laten vallen dat Coco verder dacht dat ze dus aan het breien was en dat het een grapje was over die kleur kwa breien, ach ik denk soms teveel duzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

@ Jaap,

Bedankt voor je posting. Ik hoop dat het bij mij ook zo zal werken dat de trek geleidelijk aan minder wordt. Ik keek niet al dagen vantevoren uit naar het moment waarop ik weer drinken kon, maar vrijdagmiddag na het voorlezen en een drukke week, was die borrel heel welkom. Daar dacht ik meestal aan als ik bijna thuis was, tevoren niet.

Vandaag heb ik alc.vrij bier ingeslagen en met dit warme weer vind ik dat wel lekker. Gewoon een ander smaakje dan al dat fris. Icetea ook lekker.

Ik blijf in ieder geval bij mijn besluit: ik ben gestopt.

Ik was 7 jaar niet bij de tandarts geweest, omdat ik in mijn nieuwe woonplaats geen tandarts kon vinden en de reis naar de oude tandarts vaak te vermoeiend voor me was.

Zelfs met allerlei pijnlijke klachten ging ik niet naar bijv. de huisarts: geen energie. Laat staan naar de tandarts, als het zo'n onderneming is en je helemaal geen klachten hebt.

Nu hier via via een goede gevonden, die ik met de bus goed kan bereiken. Gisteren soort intake, vandaag mondhygiëniste en na mijn vakantie eerste echte afspraak.

Ik ben wel blij dat dat nu weer loopt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen!

Wat een verrukkelijke dag he? :D

Vandaag lekker lang met een fijne vriend

op een terrasje gezeten aan het water.

Lekker zitten smikkelen van een zalm-sandwich.

Vraag ik om een 0.0% biertje, hebben ze het niet!:o

Thuisgekomen heb ik gekookt (tortellini met verse spinazie, knoflook, uien, roomsaus, parmezaanse kaas) en gegeten.

Nu een potje thee op het lichtje en even teruglezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje.. alweer de borstharen van Kees :D Woehaaaaaaaaaaa....

En ohohohoh Tine... wat heb jij veel breisels het levenslicht laten zien.

Ik kan me nog een kennisje van een jaar of 30 geleden herinneren, zij was zelf toen al over de 60, en zij had net leren breien, was bezig met een lap voor 'arme landen'...

En ging doodleuk van 30 steken over op 50, daarna naar 70.. vervolgens weer terug naar...

En ik moet zo aan haar denken als ik jouw breisels zie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Houd je door het drinken van alcoholvrij bier niet een soort trek of wens in stand naar echt bier?quote>

Hoi Rickert,
Nee in mijn geval niet, ik heb nooit bier gedronken.
Ik zal er dus ook niet aan denken als ik dit drink.
Het is meer dat ik niet van gesuikerde frisdrank hou.
Het echte bier ligt hier thuis gewoon in de koelkast,
nooit de behoefte gehad om dat te pakken,
zelfs niet als ik enorme trek heb.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: Iedere associatie met drank ga ik uit de weg.

Ja, dat doe 'k ook. Dus, geen mensen om me heen. Gelukkig ben 'k nooit een sociaal iemand geweest. 'k kan d'eenzaamheid dus prima verdragen. Enige (echte) interactie met mensen, en 'k ga weer voor de bijl. Mensen zijn de grootste triggers. Vooral familie en vrienden. 'k heb één vriend die 'k af en toe zie. Ook m'n moeder en haar man zie 'k sporadisch. En daar moet 't bij blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf he Akelei! Heb er zin in, over 4 weken vertrek ik..

Ik dronk altijd alleen in het weekend en dan ook eigenlijk alleen met vrienden en dan kon en kan ik me nog steeds prima inhouden maar toen ik eens begon met alcoholvrijbier doordeweeks... Werd het snel het echte werk. Zoals jij het zegt Madelief kan ik het me goed voorstellen dat het dan niet uitmaakt. Maar omdat ik een bierdrinker ben doe ik het maar niet!

Morgen trouwens mijn eerste gesprek bij Leefstijl Rotterdam (Brijder) en ben benieuwd. Ook kijken wat ik ga doen, minderen (terug naar 3 jaar geleden en alleen in het weekend/met vrienden drinken) of stoppen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...