lady jane Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik heb m deze week al gezien Gwen ff lezen of alsnog de late film op EEN slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik snapte ook niet wat er mis was met een negerzoen. Door dat weg te doen zou je bijna denken dat degene die het weg wilden een hekel aan negers hebben. Wat hoop ik niet zo is. Ik denk dat een negerzoen heel lekker kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik begin me wat beter te voelen. Het is goed dat ik weer wat meer beweeg. Dat kan ik iedereen aanraden die zich slecht voelt. Even een stap, maar het helpt. Ik ga dit maar even vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik vind dat de psychiater van Spike wel een erg beperkte definitie heeft van een alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Goedenavond Frummers!!! ik voel me alweer een stuk beter, vanavond wel gewerkt, nu 3 dagen vrij. ik merk dat het goed voor me was om me ziek te melden, even pas op de plaats, komen hoop dingen boven, niet allemaal even leuk, merkte gister dat dingen waar ik boos om ben, als ik dan verder kijk, blijkt dat ik eigenlijk heel verdrietig ben, alleen blokkeert dat weer snel, alsof ik daar (nog) niet bij kan/mag komen, is dit het echte nuchter worden?, pfffffffff........ spreek misschien raadsels, weet het zelf ook niet helemaal, ga eerst maar eens bijlezen, sorry als ik ergens doorheen dender.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Zojuist thuisgekomen na een bruiloft en een verjaardag. Supertrots dat ik geen alcohol heb genomen. Vond het ook niet moeilijk om te laten staan. Nu snel naar bed, morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Originally posted by: JaapIk vind dat de psychiater van Spike wel een erg beperkte definitieheeft van een alcoholist.quote> nu wordt ik toch nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Trusten allen. Super, super gedaan. Morgen houden we het ook droog, toch. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Jaap beweging is goed, maakt endorfinen aan, dus idd soms moeilijk om je er toe aan te zetten, maar het helpt wel, raar he, dat dingen waarvan we weten dat ze goed voor ons zijn soms zo moeilijk zijn, terwijl ik wist dat zoveel drank niet goed was, maar daar deed ik wel alles voor :$ Super, super gedaan! en ja Kate het heeft (te) lang geduurd voor het echte omslagpunt kwam, de angst om nooit meer te drinken, terwijl ik wist dat ik me beter zou voelen zonder, maar het dan toch nog nodig denken te hebben, voor zo af en toe, rare alci blijf ik en ik hoop echt dat ik niet meer hoef te drinken!!! Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Super super, Dan moet je toch de draad even lezen Gaby. Ik ga mijn snavel toe doen en mijn ogen dicht. Donderdag wordt het 11 graden in de middag, grappenmakers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 dan ga ik nog eens lezen Jaap, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 pagina 4, 12:25 endorfine dus, goed spul hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 ik had het net gevonden, Thanx Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 ik denk het ook Jopie, is ook niet voor niets dat de AA met 12 stappen werkt..... mooie dromen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik dacht dat het negerinnentetten waren die geschrapt waren? Of is dat weer Vlaams? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 @Jaap, Misschien ook iets voor jou. Metallica is nu live op YouTube. Wellicht vindt je 't leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Originally posted by: JaapIk begin me wat beter te voelen. Het is goed dat ik weer wat meerbeweeg. Dat kan ik iedereen aanraden die zich slecht voelt. Even eenstap, maar het helpt. Ik ga dit maar even vasthouden.quote> Fijn te lezen Jaap dat je je wat beter gaat voelenbinnenkort de Nijmeegse 4 daagse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ja, dat is een goed idee. 4 dagen met die meute sjokken. Wat ken je me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Gunn, dat had me best leuk geleken, echter lag ik al als een roos te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Originally posted by: JenIk dacht dat het negerinnentetten waren die geschrapt waren? Of is dat weer Vlaams? :$quote> Te Vlaams volgens mij :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden