Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lieve mensen, Wie wil samen met mij een nieuw weekpact afsluiten? Het gaat even helemaal niet goed met me en ik heb er echt behoefte aan. Vorige week heeft het me ook geholpen. Dus bij deze: * Liesje Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Beste Liesje, Er is al een weekpact voor deze week aangemaakt je kan best daar aansluiten. Spijtig dat het niet goed met je gaat. Wat loopt er mis? Sterkte F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 R.Liesje ik zal je er bij zetten hoor. Als je bij de dagdraad in de rij kijkt dan zie je het weekpact staan. Maar kun, wil je iets vertellen omdat het niet goed gaat met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Mocht je, om welke reden dan ook behoefte hebben aan een extra weekpact, ik doe graag mee. Wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Door mijn traumatische jeugd (mijn moeder had o.a. munchausen by proxy en ik ben misbruikt en mishandeld) ben ik helemaal niet lekker. O.a. vanwege een familiediner gisteren waar meerdere mensen ziek waren (ik ben als de dood voor ziektes door mijn moeder en voel me vandaag helemaal niet lekker) Nu zit ik helemaal te bibberen op de bank. Ik heb heel veel trek, kan alleen maar denken dat dat mijn angsten weg zal nemen en mijn zieke gevoel. Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi Liesje, Even doorbijten voor nu. En alcohol inzetten gaat je niet verder helpen. (Ja, dieper de put in) Heb je mensen waar je er mee over kan praten? Dat lijkt me belang- rijk om het een plek te geven. Ik kan me voorstellen dat een open- baar forum daar niet geschikt voor is voor je, maar eerder mensen die je vertrouwt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje misschien zijn dit niet jouw angsten maar de angsten van je moeder die je over genomen hebt. Misschien zou je kunnen proberen te denken dat het haar angsten zijn die je nu voelt. Die stoornis van een van de ouders, hakt er bij kinderen altijd heel erg in. Probeer eens wat rustig te gaan ademen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dank jullie wel voor de lieve reacties! Mijn moeder maakte mij ziek, daarom ben ik zo bang. Maar van de alcohol werd ik ook ziek op het laatst. Ik zou het idd erg fijn vinden om samen een weekendpact te maken te maken Wijfie! Kunnen we een beetje maatjes zijn als we het moeilijk hebben, lief van je! Ik beloof dat ik niet zal drinken! Bolletje, bedankt voor het toevoegen van mijn naam voor jullie allemaal! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje je hebt het geweldig gedaan vandaag dit is wat er gebeurt als je niet drinkt; alles wat je verdrong komt naar boven. Deel het, voel het en huil erom; alles beter dan het binnenhouden of verdoven met drank. het moet eruit, het mag eruit. Je bent aan het helen en wordt weer gezond. Na de operatie zul je zien dat je lichaam ook sneller heelt zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Dank je Jane Lief! Vandaag gaat het een stuk beter, veel gedaan. Ik ben alleen de hele tijd zo moe, ik zou wel de hele dag kunnen slapen. Zonder alcohol! Het blijft moeilijk om de boel te verwerken en weg te huilen, daar gaat tijd overheen, en therapie. Maar het is altijd beter dan dat vergif. Hoe gaat het bij jou Wijfie? Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hey meis! Wat goed dat het nog steeds goed gaat! Ik ben trots op je! Met mij gaat het minder, ik heb op de dagdraad al een heel verhaal gepost. Maar ik heb niet gedronken, ondanks de trek! Wel aan het vechten met mijn benzo-verslaving en een blijvende blaasontsteking (al 3 kuren gehad!). En ik ben zo gespannen als een snaar. Hou vol he meissie, we kunnen het! Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden