lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ik begrijp het niet Johan maar ga goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Soni:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 vreemde posting van johan. Ik snap hem ook niet helemaal jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ha jongens en meisjes, Helemaal wennen zo laat pas op het forum na drie vrije dagen fulltime forum . Tja... gewerkt vandaag. Was vanochtend best wel zenuwachtig, hoe zou het gaan? Ondanks dat ik gedurende de dag soms best even angstig en gespannen was, trok dat vanzelf weer weg en ging het verder heel goed! Voelde me the queen of the day . Uit kantoor boodschappen gedaan, scheelde zeg bij het afrekenen . Toen ik thuiskwam hetzelfde moment als jij @Lavendel. Even een lastig moment! Want ja, ik pakte als eerste altijd... Ik heb nog gewoon wijn in huis en toen ik de boodschappen in de koelkast zette, glimlachte ik tegen de fles. Lekkere pasta gemaakt, nog wat gerommeld en gebeld en dan is het zomaar laat. Zo n beetje vanaf halverwege bijgelezen: @Fruit, wat goed dat je je verhaal deelt. Het helpt mij als beginnende stopper enorm om altijd scherp te blijven @Akelei, wat vervelend. Beterschap en alleen lekker rustig lezen dan maar. @Bol. Ik zeg bol.com eruit, bol.tv erin... Op naar dag 5... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Johan, Kan je uitleggen wat je mist op het forum? Hoe zo aansluiting? Wil jij het hebben over andere dingen? Waarom schrijf je daar dan niet over, want dan krijg je reacties. Ik hoop dat je hier nog even op wil antwoorden, want ik voel me nu heel ongemakkelijk. Wat hebben we gemist? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Bo, Ga zo door. De nieuwelingen doen het goed. :present: Jane, hoe ben jij vandaag gevaren? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 @Bo, jij bent ook super bezig dus krijg jij uiteraard ook een bos :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Heb je mijn posting gelezen? Van onverschilligheid is geen sprake hoor Johan. We proberen er voor elkaar te zijn. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lytse, enneh... tuurlijk door mezelf maar zeker mede door jullie steun!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lief Frodo! Dankjewel, ze staan inmiddels in de vaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Johan je schrijft onverschilligheid maar voor mij was het meer van ik respecteer je keuze ook al begrijp ik hem niet. sorry als je dat anders leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Dat is de kracht van het forum Bo. Ik heb bijv. altijd veel steun aan het dagpact, want ik weet dat ik me 's avonds zal afmelden. Droog dus. Ook vandaag had ik een slechte dag, maar ik heb het gelukkig droog gehouden. Alleen al het feit dat we allemaal met hetzelfde bijltje hakken maakt dat ik me niet meer eenzaam voel met mijn probleem. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lytse, ik heb een heerlijke relaxete dag gehad, thnx. en jij? al aan de weekpact toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Johan, Ook ik respecteer je keuze. Ik hoop dat je, als je het misschien moeilijk hebt in de toekomst, niet vergeet dat dit forum er is, desnoods pb je naar iemand met wie je je meer verbonden voelt. Het ga je goed, hoe je het AdB zijn verder ook probeert te bereiken en vol te houden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Fruit, even voor jouw. Tuurlijk is het lekker, anders waren we niet verslaafd geraakt. Dat is juist de pest. Zet hem op, ook deze ervaring kun je aan. Deze deuk in je zelfvertrouwen krijg je er wel weer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jane, Op welke dag begint het weekpact? Zondag of maandag? Het voelt nog een beetje eng. Verder vandaag weer een slechte dag gehad, moest naar fysiotherapie en dat pakt de ene keer beter uit dan de andere. Daarna dus ook weer in bed gelegen, maar ook wat in de tuin gewerkt. En: ik heb het nog steeds droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ook goedenavond Jaap, Heb je een goede dag gehad? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 @Lytse, wat vervelend dat je weer een slechte dag had. Heel trots op je dat je het volhoudt. En het is wat je zegt, mijn omgeving weet het ook niet en het is prettig om te delen op de manier zoals @Frodo het eerder vandaag poste: geven en nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 eigenlijk heb je dus een goede dag gehad Lytse je bent goed met je pijn omgegaan. sterkte meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedenavond. Beste Johan, volgens mij is best mogelijk om zonder herkent te worden te schrijven over dingen waar je tegenaanloopt met betrekking tot je alcoholgebruik. Misschien moet je soms concrete plaatsen personen weglaten of veranderen. Maar kan dat echt niet, dan is dit forum misschien toch niet geschikt. Jammer, maar geen ramp. Ik hoop dat je ergens je plek vind. Die is er ongetwijfeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Bo en Jane Het is inderdaad maar net hoe je het bekijkt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lytse, ik heb de status van vorige week op kilokiller aangehaald, klopt dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lytse het nu lopend weekpact begon op zondag de 27e dus je kunt er nog bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Hallo Jan, Vergeten me te melden, maar hiep hoi, weer een pond eraf. Bij wijn lust ik graag een stukje kaas of zo, bij frisdrank niet. Zie daar! Wel gedurende deze warme dagen een paar flesjes alc. vrij bier gedronken, maar kennelijk niet teveel! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lieve Lytse, Hier op het forum begint het weekpact op zondag. Misschien niet logisch volgens de bijbel want toen God de wereld schiep, deed hij dat in 6 dagen en rustte de 7de dag, de zondag dus. Maar aangezien wij 7 dagen op 7 ADB willen/moeten zijn maakt dat niets uit. M.a.w. als jij er klaar voor bent kan je elke dag van de week mee op die tram springen, hoe meer zielen hoe meer vreugd! (en steun). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden