Spring naar bijdragen

27 mei 2012


Sassie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemogûh mensen...

Wat is iedereen toch met onkruid bezig! Ik ook maar sinds vrijdag niet meer.... Rickert: He pa hoe ist! Heb je zin om donderdag een bakkie te doen hier? Pa: Ja is goed, ik kom wel. Rickert: Mooi, neem de Karcher dan mee;-)

Wat een masjien is dat zeg zo'n Karcher! Ronddraaiende borstel erop en de groene aanslag en onkruid is nog sneller weg dan Nederland op het Songfestival.

Mooie dag vandaan om heulemaal niks te doen! Insmeren, boek, peukie en onderuit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Gwen.... Doet je buurman de afwas ook met zijn Karcher;-) Ramen zemen, bam Karcher erop, plantjes water geven, hop hogedrukspuit erop, hond in bad, nee afspuiten.... Ik zie al echt een sketch voor me van Neonletters of Jiskefet ofzo... De man en zijn hogedrukspuit hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen beste frummers,

Iedereen een fijne en vooral droge pinksterzondag gewenst.

Er zijn weer 2 nieuwkomers aangemeld?

Schitterend, wat een vruchtbaar weekend!

Seffens eens gaan piepen bij wie is wie.

Als dat zo doorgaat gaan al de slijterijen op de fles (figuurlijk dan)

en gaan al de uitbaters ervan van miserie aan de fles (letterlijk dan)

en komen ze zich daarna hier aanmelden bij het ADB forum

en zo is de cirkel rond … :)

Groetjes, FF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen nee middag allemaal,

Welkom aan Sassie, de overige nieuwkomers heb ik al begroet.

Laat je niet wegjagen door zo'n uitgebreide gebruiksaanwijzing hoor Sassie: blaffende hondjes bijten niet. Ze had waarschijnlijk verwend willen worden op deze eerste Pinksterdag. Maar als je voor het eerst kom t, hoe moet je dat dan weten!!!!:D

Ik zag later geen enkele reactie meer van je, dus ik hoop dat je niet bent weggejaagd.

Voor mij wordt het een lastige dag, want ik ben met veel pijn opgestaan.

Maar, ik neem vandaag de eerste niet.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen... Gisteren de eerste BBQ zonder drank gehad. Viel eigenlijk reuze mee oftewel leverde geen enkel probleem op.

Ik had wel een AV biertje meegenomen voor mezelf want karnemelk of thee bij de BBQ .. hmmmzz.. nou ja water had gekund.

Hoe dan ook, uren mee gedaan en kwam er amper doorheen. Voor mij dus zeker geen trigger.

Dat brengt mij trouwens op het volgende. Vriend beweerde dat "Holländer" helemaal geen woorden hebben met een umlaut. Ik gelijk tegenspreken natuurlijk maar toen ik ff wat voorbeelden met den O wilde produceren, dus ö, kwam ik niet veel verder dan tölt of rösti. Niet echt Nederlands natuurlijk.

Kent iemand zo echte nederlandse woorden met een ö ???

Ik viel dus behoorlijk door de mand. Met een e ging nog wel, maar dat heeft dan weer een andere functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gwen,

Goede posting voor de nieuwkomers. Ook ik heb veel aan het forum, al was het maar om te melden dat ik een moeilijke dag voor de boeg heb. Ik weet dat iedereen met elkaar meeleeft en als het echt lastig wordt kom ik hier om steun.

Dat geldt voor iedereen die dit ook wil.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren als ehbo-er een fietstocht begeleid. De hele middag met een mevr. op de 1e hulp gezeten.......gelukkig goed afgelopen. Zelf gisteren vreselijk last van hooikoorts gehad, nog steeds niet helemaal de oude.... Vandaag maar veel binnen blijven, best wel balen met dit mooie weer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Super,

Mijn man heeft ook veel last van hooikoorts, maar heeft van de dokter neusdruppels e.d. Heb jij er iets voor?

Binnen zitten is ook niet verkeerd hoor, want ik geloof dat het knap warm zal worden. Dan moet ik ook naar binnen.

Maak er een gezellige dag van, hoe dan ook.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan,

Ik kom ook niet zo 1,2,3, op woorden met een umlaut. eerlijk gezegd niet in de stemming om te googlen. Hou mijn ogen en oren open, dus misschien komt er nog een toevoeging.

Rösti telt niet echt natuurlijk, want dat is een leenwoord uit het Duits. Tölt ken ik niet.

Misschien in de streektalen, zoals Twents. Hoe schrijf je heuken (zo spreek je het uit).

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...