witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Jaa dat is gewoon fantastisch wat je nu voelt! Nu voel je het ook echt, omdat je niet in een soort van nep emotie zit, maar gewoon keihard in je eigen emo. Top, ik zou zeggen, uitbreiden die hobby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 heee Jane, Ik lees nu pas witjewoelewap haha Blijf nog maar ff hoor. Je hoeft toch niet altijd Heintje te spelen. Gewoon nog ff kletsen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Vliegkippetje ook even in en uit hoop dat de tjik tjak vonkjes bij je over zijn en slaap lekker voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 hee anti-roker Fleurtje je bent saai geworden, niet eens ff tijd om te vragen hoe het met me is? Nu kan ik het aan jou ook niet vragen, kippebil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sha, Picasso is herboren, ik lees het al. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Maak je een foto van je kunstwerk? Inderdaad hoeven materialen niet altijd duur te zijn, zeker als je net begint. Bij aquarelverf en kleurpotloden merk je wel verschil in kwaliteit trouwens. Ga je het thuis ook proberen? Wel alles goed afdekken dan, anders krijg je onbedoelde effecten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Lytse, ik heb al foto's alleen geen idee hoe ik het hier zou moeten plaatsen zo handig ben ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sha, Ik heb gezien dat dat ergens op een draadje staat. Ik ga even zoeken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Hee Akelei ik heb je gemist en ben geloof ik de enige niet;) kijk maar bij: wie missen we (onder thema's) Jane schreef daar over je. Alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sha, het staat bij tips en adviezen, wat onderaan. Succes. Ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Witte, Leuk dat je komt aanwaaien. Alles goed? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Hallo Akie, Goed dat je het gedaan hebt en met zo'n goed resultaat. Je mag evengoed wel zeuren hoor dat je het zo druk hebt. Papierwerk kan heel irritant en overweldigend zijn, vooral als je allerlei dingen op een rijtje moet zetten. In ieder geval lekker klaar voor vandaag. Heb je het morgen rustiger? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 en even hier snel welterusten zeggen slaap wel Lieve Frummeltjes ik mag morgen vroeg op, heb invalwerk, extra geld verdienen Yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Dank je Lytse, ik zal eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 ik word zo moe van die dubbelssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 wat denk je van ons:o:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Papierwerk... doet me eraan denken dat ik dringend mijn belastingaangifte moet invullen. Ook echt een hobby van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Zo'n mannetje wil ik ook wel. Welterusten akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Gaby lekker werken morgen en voor nu welterusten. Akie, ook nog eens met één hand valt helemaal niet mee. Sterkte. Sha succes. Voor allemaal, voor mij gelukkig is deze dag weer bijna voorbij. Ik ga nog even tv kijken en morgen gaat alles beter. Welterusten en ik heb het weer drooggehouden. Het wordt nog eens een gewoonte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 http://img824.imageshack.us/img824/6391/dsc00576nh.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 het is me gelukt!!!!!!!!!! mijn eerste kunstwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 nu niet gaan vragen wat het moet voorstellen ik begon met bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Originally posted by: jane4wat denk je van ons:o:Dquote> ligt aan het forum, niet aan mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Leuk Shahire! Het enthousiasme spat er vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sorry allemaal ik was met een mail bezig.. Zo zit je je hier te vervelen en zo krijg je allemaal antwoorden als je ff met wat bezig ben, en ligt iedereen nog in bed ook als je terug komt. Met mij gaat alles goed Lytse, dank je wel voor je oprechte belangstelling;) Logisch dat je niet op 1 mailtje gaat zitten wachten Akelei, dat zou ik ook niet doen. Wel goed te horen dat jij en Gaby dus blijkbaar ook, weer aan andere klussen begonnen zijn. Keep up the good work, zou ik zeggen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Gabs en Akelei naar bed, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden