Gast Fibo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen allemaal. Emmaroos, veel sterkte en succes vandaag Maar nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen, eerst koffie inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen Jan en alle anderen, Bedankt hoor Jan, en alle anderen die gisteren reageerden op mijn onderzoek vandaag. Ik zit aan het laatste litertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 goede morgen frummels. ER succes vandaag. zo en nu lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 goeie morgen allemaal. Em. Sterkte vandaag. Vaak gehoord dat het een lastig onderzoek is. Ik hoop dat het heel gauw voorbij is. Ikzelf heb nog steeds last van dat hoesten, dus ga straks weer naar de h.a. Het is vooral s'nachts en dan heb je juist zo je slaap nodig. Verder komen ze vandaag mijn draaibankje halen. heb dat aan goeie kennissen gegeven. Ze gaan er veel mee doen dus das wel erg fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen Igor en bolletje. Rois, sterkte en succès vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goeie morgen lieve kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goede morgen allemaal, Emmaroos veel sterkte en succes vandaag Ik moet vandaag naar de tandarts voor een gedeeltelijk ondergebit Er worden 5 tanden en kiezen getrokken en dan komt er meteen zo`n prothese in Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen AR, dan wens ik jou ook veel sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen allemaal, Was al vroeg op, na twee koppen koffie kom ik een beetje in de benen, goh wat is mijn lijf ontzettend moe, komt dat nou van het gevecht wat het moet leveren? Emmaroos succes en veel sterkte vandaag. Albert, ik moet er niet aan denken, SUCCES! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 DAGPACT Albert Rickert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Mogûh iedereen... en good luck vandaag voor de ziekenboeg! Allebei nare dingen brr... maargoed, ik ben dan ook niets gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Emma en Albert, allebei sterkte vandaag. Suiker, nog maar twee nachtjes slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Een hele goedemorgen mensen,zo eerts maar ff een bakkie, koffie loopt, sterkte ER en AR, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Goedemorgen allemaal, nou vandaag is dus de stopdag en smorgensvroeg met trillende handen typen, laat het vandaag maar over me heen komen en hoop de verschijnselen zullen meevallen, gisterenavond de laatste gedronken dus ben benieuwd wanneer het begint. Zal de dagdraad wel weer niet in zn geheel kunnen volgen want gaat tesnel en is teveel maar zal mn best doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Kameleon niet alleen het gevecht denk ik maar ook komt de moeheid eruit die je iedere keer weg gedronken hebt. De katers die je niet wil voelen. Ik weet niet of je ooit de ervaring gehad hebt maar als je moe bent en je drinkt, voel je die moeheid niet meer. Als je dat jaren vol houdt moet je eens kijken wat je aan moeheid weg gedronken hebt. Als je kan, gewoon toegeven en je niet verzetten. Rust veel uit, en probeer een beetje te genieten en het te accepteren. Vechten tegen, maakt inderdaad ook moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 mogge all.... waar blijft die zomer nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 De Zomer lijkt ver te zoeken dit jaar, hoop het nog iets gaat worden want anders zou dat wel heel erg jammer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Hey Vicks, succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Dankjewel Lara, zal het wel nodig hebben ook, heb net na de afwas de laatste pint die in de koeling stond leeggegooid en weggegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 " Een reis van duizend mijlen begint met de eerste stap." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Het voelt goed en voel me sterk, hoop dit gevoel zolang mogelijk te blijven houden, straks maar eens winkelen en veel water kopen en gezonde dingen en thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 Zo, ff naar de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2012 alweer??? ook een leukie, zekers? goeiemorgen mensen. En Fourchan 3 maanden: van harte joh, zo ongemerkt en dan meteen 3 maanden wow! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden