nancy Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ps. Ik heb vandaag de hele dag in het oranje gelopen met de hele school....pffff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Gaat nog een grappige avond worden hier. (Hoop voor mij het grappigst ) want.... vriend/buurman komt straks hier kijken, en ik woon in...... jaja, durf het bijna niet te zeggen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Zo, mijn oranje shirt even aantrekken.... Ik denk niet dat ze winnen. De druk is te groot. Soms vind ik het zo spannend tijdens zo'n wedstrijd, dat ik niet meer durf te kijken. Daar moet mijn lief altijd ontzettend om lachen. Maar ik zeg; HUP HOLLAND HUP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 als je je plaats dan maar kent:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dylan, ben jij die Nederlander die zijn huis helemaal in oranje heeft in Duitsland? zag dat namelijk van de week hier op internet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 2-2...nu wordt het spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 3-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Beste noorderlingen, Bijna heel België supportert vanavond voor Oranje, ole oleoleole .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Thnx Frodo ik ga nu maar even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: FrodoBeste noorderlingen,Bijna heel België supportert vanavond voor Oranje, ole oleoleole ....quote> Nu nog winnen, anders gaan we af bij de zuiderburen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Op speciaal verzoek van Dylan Opstelling Nederland: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, John Heitinga, Joris Mathijsen, Jetro Willems; Mark van Bommel, Nigel de Jong; Arjen Robben, Wesley Sneijder, Ibrahim Afellay; Robin van Persie. Is van Marwijk koppig???¿¿¿ Welneeee lijkt maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik houd niet eens erg van voetbal, maar de adrenaline gaat nu in de lift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedzo Soothe, zo hoort het. Shahire, nee, zo gek ben ik net nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wat een gezwets van van Marwijk. Kan spelers niet verwijten dat ze kansen niet benutten terwijl er iemand op de bank zit die dat doorgaans wel doet? Vreemd en koppig inderdaad. We zullen zien wie gelijk krijgt. Laten we hopen dat dat toch maar van Marwijk is haha, maar daar heb ik een hard hoofd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: SootheNu nog winnen, anders gaan we af bij de zuiderburen.quote> Soothe,Waar is jullie spreekwoordelijk chauvinisme naar toe?Het is juist dat dat wij jullie benijden.Als die van ons (de rode duivels bedoel ik) moeten spelendan zeggen wij al van te voren ai ai dat wordt niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Als je Sneijder en Van Marwijk naast elkaar ziet op een persconferentie moet ik zeggen dat Sneijder toch een pak meer motivatie uitstraalt dan de coach. En een positieve en mooie boodschap brengt ook. Afin, misschien is Van Marwijk gewoon een droogstoppel voor de camera's maar een barmhartige vader voor zijn spelers. Zo goed ken ik hem niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Nu, we zullen zien. Ik begrijp wel dat Duitsland erg sterk is met een super keeper. Heb me nog nooit zo ingeleefd. Effe kijken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Denk dat Nederland surprise van het toernooi wordt! Zijn al een week droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: jan1000Denk dat Nederland surprise van het toernooi wordt! Zijn al een week droog quote> Leuk Jan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: SootheNu, we zullen zien.Ik begrijp wel dat Duitsland erg sterk is met een super keeper.Heb me nog nooit zo ingeleefd.Effe kijken nu.quote> Mike:heart:Dito hier, ik kijk noooooooit sport, vind het niet leuk ook.Zaterdag heb ik al alleen gekeken, met een beetje forumMaar dat hier in mijn huis voetbal opstaat is werkelijk uniekToch denk ik weet ik wel zeker eigenlijk dat we tijdens wk of ek meegezogen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Even voor de duidelijkheid TV STAAT OP NED 1 NU NATUURLIJK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Het is echt kwelling nu Ik heb een vreetbui, maar kan nog niet echt bijten en kauwen:$ Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoHet is echt kwelling nuIk heb een vreetbui, maar kan nog niet echt bijten en kauwen:$Iemand een idee?quote> AR, stressballetje!!!Die heb ik nog van de kliniek, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 AR, sorry, maar ik zit nu de lekkerste paprika chips van NL te eten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Beresterk voetbal hoor, dat eerste kwartier. Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden