bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goeie morgen lieve mensen. Hier schijnt de zon dus een paar wassen draaien vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 ik houd me ook maar bij enkele draden hoor, er zijn de laatste tijd zoveel draden bijgekomen, maakt het voor mij ook onoverzichtelijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 niets lekkerders dan in de zon gedroogd wasgoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Rae, blij om te horen dat je zon nooit kunt opgeven de zon geeft warmte, de zon geeft licht in wat voor bui je ook bent, hoe je je ook voelt de zon zal hoe dan ook altijd op je schijnen als je die zon dus maar blijft koesteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ja hoor ik ben er weer Sha. Heerlijk hé die zon Gabs? we moeten het er maar van nemen voor hij weer achter de wolken verdwijnd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen allen. Mooi Kameleon! Je berichtje had ik net nodig. Vanavond opnieuw een poging wagen bij de AA. Zo, nu snel de douche in. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Succes bij het contact leggen met de AA Madelief, ik moet ook zo'n 45 min rijden om er te komen, maar eigenlijk zou het gewoon vast in mijn programma moeten komen, ook als het eens een mindere meeting is, iedereen zegt dat regelmatig komen goed is, ik verzin (nog) te vaak excuses, te ver, duurt te lang, ach ik alci ben daar zo bedreven in :$ ''gelukkig'' prikken de andere alci's zo door je heen ik ga weer aan de arbeid, geniet van het zonnetje, en iedereen veel KMW gewenst vandaag, maak er wat moois van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ja al de draadjes daar heb ik ook wat moeite mee. Ik heb me, de tijd dat ik dronk, toch altijd veel teruggetrokken. Wilde het liefst alleen blijven omdat ik contact met anderen eng vond. Daardoor groeide ik ook niet zo hard want feet back kreeg ik niet. Ik denk juist dat het zo belangrijk is dat je je hier laat horen. Leert voor jezelf op te komen. Want meeste alci's vinden zichzelf niet zo veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 goede morgen frummels. rae kop op joh. krijg je wel andere hulp aangeboden? nu de dagbehandeling afgeketst is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bolletje, wat fijn dat jer er weer bent! Zal ik ens een grote pot koffie zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 en ja ik blijf ook alleen bij de dagdraad. het is al zo'n kluwen in m'n hoofd yvonne het wordt hoog tijd dat je weer terug komt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik mis Von ook..., en haar koffie. Igor, jij sport toch met haar, of is dat ook virtueel? In dat geval, jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Gwen, fijn te zien dat je het zo naar je zin hebt in Italie en leuk dat je gewoon hier blijft komen tussen de broodjes door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik mis ook de geurende koffie van Vonneke 's morgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 luitjes, fijne voortzetting ik ga verder met waar ik mee bezig was zonet behangen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hoi, Sha. Net zoals Igor, ik mis jullie echt als ik te lang wegblijf...lang leve de WIFI-verbinding hier... gloedjenieuw Ontbijtjes doet iedereen zelf.. Ik doe wel alle boodschapjes, lunch en diner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 sha als je klaar bent mag je bij mij verder gaan met behangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Behang ze, Sha. Vergeet niet regelmatig een pauze in het zonnetje te nemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Gwen, klinkt goed!! lijkt me leuk om zoiets te doen geen extra mensen nodig?? ik kan heerlijke broodjes en diner maken Iggy, kom jij mij eerst helpen dan? schiet het iets meer op dan zo alleen kom ik daarna jou helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ja, ik zal regelmatig een pauze nemen in het zonnetje ga ik de lekkere broodjes van Akelei zitten opeten nu echt weg................zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 nou gwen pas maar op dan dat je niet dezelfde fout maakt als ikke. ik miste de frummels zo erg dat ik in de valkuil gestapt ben. en nu moet ik weer opnieuw beginnen met tellen en klimmen. en niet alleen mijn lichaam heeft een tik gehad, de geestelijke tik was veel zwaarder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ook ik ga hier aan de slag, heb wat in te halen, was gisteren te moe... Dus hup,ramen open, machines aanzetten, dieren voeren, dieren uitlaten, stofzuigen, dweilen, bedden opmaken.. Oef wordt er nu al moe van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 goeiemorgen mensen hier schijnt de zon volop, zou t strandweer worden?? Ik mis Von ook en niet alleen om haar koffie; haar direkte manier van schrijven en zorg voor iedereen is een fijn begin van de dag elke dag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 heerlijk zonnetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 is goed sha. ik kom eraan. (haha kan ik eerst oefenen. is het dan een beetje scheef hoef ik er niet zelf naar te kijken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden