Shahire Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 oja, fijne avond allen (en meteen kwartet!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ik heb het ook gelezen... en dacht altijd maar hier in de Randstad... De mensen in Parijs, Moskou en Antwerpen (ja dus) die staan pas in de file! Ik zit hier met de tuindeur te wachten op het noodweer;-) Heb er wel zin in haha. De was heb ik binnen, planten staan vast, laat maar komen dat schouwspel! (Ben er klaar voor, lekkere herrie van Nirvana op de foon en af als het buiten gaat donderen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Rickert, Stel je maar niet teveel voor van dat schouwspel want hier is het al voorbij en trekt verder naar het noorden. Het heeft maar 5 minuutjes gegoten. 't Was dus wat flauwtjes, maar goed ook want alles onder water is ook niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hey Frodo.... Hij is er! (Rotterdam) en heb al 1 schouwspel gezien... De lucht ging ineens naar grijs zwart en de wolken draaiden vreemd om hun as en doorelkaar.... Met de buurman staan kijken, nu naar binnen... Gaat los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Nou ik denk dat file's alleen in Europa bekeken zijn, probeer Jakarta eens en Parijs is soort walt-disney wassenbeeld ;-) Bali trouwens ook, dus Frodo , Indonesie geen aanrader als vakantie bestemming voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: RickertIk zit hier met de tuindeur te wachten op het noodweer;-) Heb er wel zin in haha. De was heb ik binnen, planten staan vast, laat maar komen dat schouwspel!Maar wat leuk samen wachten met je tuindeur, speciaal Heeft je buurman ook een favo deur meegenomen om saampies te kijken naar zoiets als natuurgeweld )quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hahahaha Ja ik heb een witte en hij een rode... We hebben het over tuindeurenruil alleen zwijgen de deuren nog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ik zit hier naar Fear and loathing in Las Vegas te kijken. Iets zegt me dat ik het drank- en drugsmisbruik degoutant zou moeten vinden, maar ik kan het niet helpen: ik vind het een grappige film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Nou ik zit hier ook nog steeds te wachten op het zware weer. Vind het altijd heerlijk. Hoe meer onweer en wind, des te liever ik het heb. Maar er is nog steeds niets aan de hand hoor. Ja het begint een beetje harder te waaien. Dadelijk lekker kaarsen aan, toastjes en dr. Pep--per op de tafel en wachten op het onweer. En natuurlijk 2 hele mooie films op rtl. 7. D-war en The Immortal Voyage of Captain Drake. Yes smullen in huize "Op den Bol.":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Fear and loathing Las Vegas... Beste slechte film ooit;-) Jen, Depp is weer vrijgezel he haha;-) De scene dat Del Toro in bad ligt en vraagt of Depp de radio erin wilt gooien... Het wordt een sinaasappel en Torro stuiterd.. Naja je moet het gezien hebben. Weer hier is na 30 min nog niet weg. Niet echt spektakel, donder bliksem en veel regen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Weet je waar de veilgiste plek in het huis is als je erg bang bent voor onweer of storm? De w.c. omdat dat klein is. Maar anders kom je maar gauw naar mij toe Akkie dan zal ik je wel beschermen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: RickertJen, Depp is weer vrijgezel he haha;-) quote> Yihaa! Zo hoort het :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Goede avond, Bollie, ik was vanmiddag op 10 minuutjes van bij jouw thuis. Had daar een afspraak ivm werk, dacht nog ff ik ga zomaar langs, ma ja da dierf ik dan toch ook weer niet. En veel tijd had ik ook niet want moest om 4 uur terug zijn om de jongens op te pikken. Maar het kan best zijn dat ik wel es meer die kant op moet binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Heb je de w.c. ook al volgestouwd met rotzooi Akelei Ik zie stapels kranten en torens van lege closetrollen voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Depp is al bijna 50 man.... Is Ryan Gosling niets? Driver, de film... man wat een lekkere film, het kabbelt voort, geen pretenties, 2 mensen, liefde en verdriet en qua camera/film zo goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hond in de pot Sorry, ben een beetje melig. Ik hou op en ik heb nooit gedacht dat je wc niet schoon zou zijn! Hier een kunstkalender aan de muur en een scheurkalender van Peter van Straaten op het afvalemmertje, waar alleen closetrollen in komen En hoe harig je hond ook is, hij is zeker wel de liefste van de hele wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Pfffff Kate, mijn jongste zoon heeft me opgedragen om die lege rollen bij te houden want hij wil daar een duikboot MET periscoop mee maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 (dat ik em nog zei dat die van de keukenrol sneller vooruitgaan ma nee...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 O wat jammer Nientje. Ja je bent van harte welkom hoor. als je hier in de buurt moet werken kom je hier maar een broodje eten een een bakkie koffie pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: RickertDepp is al bijna 50 man......quote> O dat vind ik helemaal niet erug hoor, ik ben al 60:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Awel ja bijna 50, ik bijna 40, perfect toch? (gelukkig leest het lief niet mee :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Je kunt altijd nog gaan knutselen met wc rollen Johan knutselen met wc rolletjes Ik weet niet of de duikboot er ook tussen staat, die lijkt me wel heel ingewikkeld VM. Ik ga mijn broodpakket voor morgen maken. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Haha ik ben een jonkie hier... qua tijd op het forum en leeftijd. Spektakel van het weer viel trouwens wel mee... Duurde 3 kwartier, donder en bliksem, veel regen maar 't is alweer weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Als we het onweer al gehad hebben, dan bleef het bij twee donderslagen. Teleurstellend zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden