albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Albert, ik heb je gelezen. Goed hoor en ook een hele stap je aanmelding, Bergen werk lijkt me maar als het eenmaal loopt denk ik dat het een pak van je:heart: is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Mergelgrotten, Harry. Ook lekker droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja Gwen het word weer een administratieve dag Tina, klopt bergen werk waar ik dus al zolang tegen aan zit te hikken als ik er alleen maar aan dacht kwam er al niks meer uit mijn handen. En als het eenmaal op de rit is, is het idd een pak van mijn hart en een rustiger leven. Dank je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 De Valkenier is echt voor kleinere kinderen, zeg tot een jaar of elf, dus prima voor de meisjes. Voor de mergelgrotten zijn ze nog wat te klein. Maar vrees met grote vreeze, er staat hier een hoop wind al is het nog droog, ziet er echter niet naar uit dat dat droge nog lang duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik ga aan het werk! Eerst boodschappen en dan koken voor 14 man. Ik heb vanochtend satesaus gemaakt van pinda's... gelukt! Fijn voor de Nederlandse bouwvakkers.. De Italianen eten dat eg nie... Goede, droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Dat zou jammer zijn voor de meiden Harrie. Heb je al op de buienradar gekeken? Zo ik heb net een mailtje gestuurd naar een bedrijf bij mij in de buurt om de stucrand van de gevel opnieuw te laten maken. Hij is nu wat kapot en daardoor heb ik al jaren een schimmelplek in mijn slaapkamer. Er moet nu maar eens actie ondernomen worden. Wordt hoog tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 zo is dat Bol voor die hoest chronisch wordt en er blijvende schade is. Je longen zijn kostbaarder dan zo'n schimmelplek he. Bevalt het boven slapen op zich je wel? Lijkt me ook rustiger dan beneden, maar zelf slaap ik sinds feb. ook op de begane grond en eigenlijk valt het me reuze mee. Gelukkig maar, want ik heb ook geen boven meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Bolletje, je kan het ook aanbieden op Werkspot.nl en zo zijn er nog diverse internet sites voor klussen. Krijg je vrijblijvende offertes met referenties enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Geinig Jane "ik slaap beneden want ik heb geen boven meer" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen Noorderburen, jullie zijn al zeer actief weeral Ik heb de luxe om een mooie slaapkamer helemaal voor mezelf te hebben in dit woelige huis, omdat ik met een snurkmannetje woon. Zalig! (maar soms wel wat eenzaam...) Maar toch, het heeft grote voordelen om een eigen plek te hebben in deze wereld, niet? Ik zie dat er hier geen pistolekes zijn, dus ik ga zelf maar is op zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Fijne dag allemaal en kom de afspraken met jezelf na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Na de heerlijke koffie en warme broodjes, hier weer een posting om even stil bij te staan, Hoe kun je er voor zorgen dat je echt leeft en geniet? Echt leven en genieten heeft veel te maken met waardering en dankbaarheid. De zon die op je gezicht neervalt. Verrast worden door een positief woord of een mooi gebaar. Het liedje op de radio wat je terugbrengt in mooie herinneringen. Het lachen van een kind. Een romantisch avondje. Slapen in een verschoond bed. Een warm bubbelbad of lekker languit in de hangmat. De geur van versgebakken brood, een vrije dag, een behaald succes. Een complimentje van je baas. Een mooi bericht van een dierbare of de glimlach van een vreemde. Het vinden van een koopje. Gewoon weer een nieuwe dag krijgen… Bewustzijn en dankbaarheid voor kleine gave dingen, daarin schuilt heel veel positiviteit en plezier. Nu dankbaar zijn is goud! Warme groet en succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Harry, hetzelfde gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 goh Harry, telepatisch aan het worden? Deze weegschaal zit zo te dubben om zich aan te melden op de kilokiller, maar ja als ik dan afspraken maak met mezelf moet ik ze ook nakomen, en nu zit ik nog in de sjoemelmodus. Vertoon exact hetzelfde gedrag als met drinken ooit, maar nu met eetbuien, suikers en koffie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik ga zo dadelijk lekkere kip halen op de markt, en dan mijn vader bezoeken. Wordt wel een goede dag, denk ik. Verder overdenk ik de post van kameleon. Het is waar hoor, maar soms lukt het me niet om van de kleine dingen te genieten, hoe hard ik ook probeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 hier idem Jen niet van die kip hoor niks open hier en al helemaal geen markt En positief zijn kun je leren zegt men:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 O Har, dan zal ik daar ook eens even gaan kijken, bedankt. Nou Jane ik heb vannacht in een smal éénpers. bedje geslapen met Puck, dus veel omdraaien was er niet bij, maar ik heb toch wel beter geslapen dan beneden. Heb het vanochtend boven veranderd dus nu slaap ik op twee éénpers. bedden. Toch hoop ik dat ik gauw weer kan verhuizen naar m'n eign slaapkamer, dat voelt toch prettiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ja, dat lijkt mij ook Bol, gewoontedieren zijn we he:) Ik ga ff omschakelen en me voorbereiden op fiets/trein/volley fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Fije sportieve dag gewenst jane! Ik moet ook eens in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Fijne dag voor iedereen die wat gaat ondernemen buiten, hou het droog:$ ik ga verder met de administratie binnen dus droog houden is voor mij geen probleem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Goedemorgen frummers, Vandaag zet ik mezelf op de agenda, er wordt niet geklust en ik maar er een fijne dag van. Was wel vroeg wakker maar lekker koffie gedronken in bed (doe ik elke dag), mijn boefjes (katten) erbij en daarna lekker getut. Vandaag dag 14. Ik blijf nog even tellen hoor! Vanmiddag naar mijn zus, helemaal gezellig en we gaan een week Istanbul boeken. Ben er vorig jaar ook geweest maar het gezelschap waar ik toen mee was was alleen maar geinteresseerd in winkelen:angry: Toen nog wel een en ander bezocht natuurlijk maar ook veel niet. En dat gaat nu helemaal goedkomen:) Ben overigens een Zuid-Amerika fan maar vond onlangs een gave reis naar de U.S.A. Paar dagen San Francisco en daarna veel natuurparken - dat is groot, groter, grootst. Maar ja, eerst huizenoppas zoeken - de jongedames die ik had zijn gaan samenwonen. Dus ik vermaak me in de tussentijd met reisverhalen en dromen! En... Dagpact: Rosa Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ha zalig is dat he, travel. De voorbereiding van de reis is al de helft van het plezier Ik ga binnenkort ook eens mijn reisgids van Sicilië openslagen Zo mijn koffie is op, echt weg nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: jane4goh Harry, telepatisch aan het worden?Deze weegschaal zit zo te dubben om zichaan te melden op de kilokiller, maar ja als ik danafspraken maak met mezelf moet ik ze ook nakomen,en nu zit ik nog in de sjoemelmodus. Vertoon exact hetzelfdegedrag als met drinken ooit, maar nu met eetbuien, suikers en koffie:(quote> Beetje lief zijn voor jezelf Jane! Dat mag best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Heerlijk tikketakketokkeweer hiero. Goede dag voor administratie, leren en verslagen maken. Hoppa, hup. Ik mag nu een bakkie koffie en dan weer met de bek opt stuur. Heb een fijne dag allen. Take care, wees lief voor jezelf en je naaste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Originally posted by: BamBam Take care, wees lief voor jezelf en je naaste.quote> Jij ook hé Bammie, en geef je naaste maar een kussie van mij.Jane veel plezier meis.Zo ik heb al een advertentie gezet op de site waar Harrie me op wees. Nu maar kijken. Gaat goed komen.Merk nu ik er actief mee aan de gang ga, er toch weer wat energie terug komt.Liep gisteren en vanochtend toch een beetje te treuzelen. Geen zin om bezig te zijn.Nu ik een advertentie gezet heb, wil ik weer van alles gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden