albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Emma, ik had gewoon even behoefte om een hele diepe zucht te slaken. Met mij verder alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 :present:Dank jullie voor de uitleg Johan en Rosa en Johan, niks van aantrekken dan he en gewoon blijven schrijven. Ik zag vandaag dat er gisteravond heel laat ook dingen over mij gezegd werden wat totáál niet klopt. Ik lach er dan om joh, diegene is niet wijzer en wil gewoon katten en heeft een alcie- waarheid. Daar sta ik boven zo langzamerhand, moet jij ook doen, nou ja moet, zou je beter kúnnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: albertinaEmma,ik had gewoon even behoefte om een helediepe zucht te slaken.Met mij verder alles goed.quote> Ok Tien, dan is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 koet evernink Bammie. Hoe is het met jouw Kobussie? Nog steeds zo ondeugend? En de nieuwe hond? ook zo'n lieverd als dat oude lobbusje van vroeger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 En het erge van een hetze is dat er door mensen nog even flink wordt opgestookt. Om dan de boel nog even extra op te ruien of nog wat extra laster te verspreiden. Niet op ingaan dan wordt de hetze ook niet gevoed. Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: akelei die had ik ook in mijn hoofd Albertina( boekenwurmpje)quote> Ik wist wel dat je een geletterde vrouw bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: rosa45Hoi Johan W(ing), dit is weer zo'n hetze, Niets van aantrekken. Komt regelmatig voor, dat iemand het pp is.quote> Wat bedoel je daar juist mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Hee Bol, Missy is 7 weken, het is een wildkleur en super nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 O ja, Bol ze eet vast voer en heeft net een kuiken verorbert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Een ééndagskuiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: Johan WHoi Fleurtje. Je ziet toch hoe ik heet? Ik heet Johan W. Als ik Wing was dan zou er wel Wing staan denk ik zo en als je wat met die Wing te regelen hebt dan moet je bij hem zijn en niet bij Johan. Maar als je erop staat om mij te achtervolgen met dit verhaal dan moet je dat maar doen. Ik snap er toch al niks meer van dus vooruit met de geit.quote> Ik achtervolg niemand. Ik heb graag duidelijkheid. Punt uit.Er is nooit rook zonder vuur. Voor zover ik weet ben jij sinterklaas wel. Het komt wel vaker voor dat die hier doet alsof ie zwarte piet is.W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ja albertina, vind je dat erg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 oh zo'n lief kuikentje. Wellicht zou een fret houden niks voor mij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 jen, hij was bevroren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Kameleon, nee hoor, dat is de kringloop der natuur. Ik zou alleen zo'n beestje niet op durven pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Er is echt iets mis met een aantal van jullie Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Gelukkig niet met allemaal Fleur, valt nog mee dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Fleurtje, wat bedoel je met je vraag? Het staat er toch duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 De hond is twee uur bij de kapper geweest en ziet er nu weer fris en fruitig uit. Hij moest wel een muilband aan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeEr is echt iets mis met een aantal van jullieLatersquote> Dank je Fleur,graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 hee Lytse weer in the house;l hoe gaat het meis een beetje nuchter kunnen genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Originally posted by: fleurtjeEr is echt iets mis met een aantal van jullieLatersquote> Nee, dan jij Fleurtje. Hihihi.Hou toch op met dat gestook joh. Wat zal het jou boeien of Wing onder een andere naam schrijft op Kaatje of wie dan ook. Ze kunnen ons niet missen kun je ook denken. Dat beschouw ik dan maar als een compliment. En wat wordt het er voor jou anders van?Voor mij niet. Ik denk er soms ook het mijne van maar het zal allemaal wel.Ik heb de handen vol aan mezelf.En je veroorzaakt onrust zonder dat je die dingen gewaar zult worden. Tenzij die iemand dat zelf gaat vertellen. Dus wat levert het je op?Het forum is ook wat ik er zelf instop. Maar he, mij niet gelaten. Doe wat je niet laten kunt, of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 :heart:Lytse, welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden