Spring naar bijdragen

zaterdag 30 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:present:Dank jullie voor de uitleg Johan en Rosa en Johan, niks van aantrekken dan he en gewoon blijven schrijven.

Ik zag vandaag dat er gisteravond heel laat ook dingen over mij gezegd werden wat totáál niet klopt.

Ik lach er dan om joh, diegene is niet wijzer en wil gewoon katten en heeft een alcie- waarheid.

Daar sta ik boven zo langzamerhand, moet jij ook doen, nou ja moet, zou je beter kúnnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Hoi Fleurtje. Je ziet toch hoe ik heet? Ik heet Johan W. Als ik Wing was dan zou er wel Wing staan denk ik zo en als je wat met die Wing te regelen hebt dan moet je bij hem zijn en niet bij Johan. Maar als je erop staat om mij te achtervolgen met dit verhaal dan moet je dat maar doen. Ik snap er toch al niks meer van dus vooruit met de geit.quote>



Ik achtervolg niemand. Ik heb graag duidelijkheid. Punt uit.
Er is nooit rook zonder vuur.
Voor zover ik weet ben jij sinterklaas wel. Het komt wel vaker voor dat die hier doet alsof ie zwarte piet is.
W
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Er is echt iets mis met een aantal van jullie

Latersquote>



Nee, dan jij Fleurtje. Hihihi.

Hou toch op met dat gestook joh. Wat zal het jou boeien of Wing onder een andere naam schrijft op Kaatje of wie dan ook. Ze kunnen ons niet missen kun je ook denken. Dat beschouw ik dan maar als een compliment. En wat wordt het er voor jou anders van?
Voor mij niet. Ik denk er soms ook het mijne van maar het zal allemaal wel.

Ik heb de handen vol aan mezelf.
En je veroorzaakt onrust zonder dat je die dingen gewaar zult worden. Tenzij die iemand dat zelf gaat vertellen. Dus wat levert het je op?
Het forum is ook wat ik er zelf instop. Maar he, mij niet gelaten. Doe wat je niet laten kunt, of niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...