Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 yep partner/ ex partner we gaan uit elkaar en dat is prima maar hij komt steeds terug net een boemerang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Je kunt hem best vertellen dat ie niet welkom is, en dat je alles wilt laten bezinken.. zonder hem! Hij woont toch niet (meer) bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 stelt niets voor hoor gwen. jee Greeneyes...ik zou hem voorlopig niet onder ogen willen komen hoor. kan je dat niet melden? of zorgen dat er iemand bij je is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Greeneyse, als je bang bent voor hem, is het beter dat er een derde persoon bij is én dat jij afspreekt op een neutrale plaats: een bank in het parkje , een taverne of zo...goed nadenken nu. De volgende stappen kunnen wel is heel belangrijk zij Veel sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik ga hem zo bellen ik kan niet meer, als hij zo kwaad is dan slaat hij en ik wil dit niet meer ik wil leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 heel goed...niet jezelf de vernieling in laten helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 had geen zin om te bellen hij komt gewoon thuis, piekert er niet over om ergens ander heen te gaan zucht ok dan moet ik wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 kan jij niet weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 wonen jullie nog samen greeneyes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Nee ben alleen met mijn kat en ja we wonen samen op papier ik kan en wil niet naar familie want dit huis is ook van mij, hij zegt zo vaak, jij hebt niks alles is van mij, terwijl ik mij huis heb opgegeven voor hem maar ja je doet stomme dingen nu er nog uit komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Green maak even vlug de balans: wat kan je winnen/verliezen vandaag? En trek je besluit. Om welk uur komt hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 hij komt tegen 6 uur terug en na het telefoontje waarin hij zei dat hij terug komt lig ik nu in bed schoon en ik moet maar zien hoe hij is als hij terug komt ik kan mensen bellen maar heeft geen zin ik ben alleen met Pepper mijn kat en ik kom er uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 het lijkt erop dat je hem de toegang tot jullie huis nog/niet kan weigeren. dus als je je veilig wil voelen ga dan even weg kruip niet in de slachtofferrol en neem je verantwoordelijkheid als het jullie huis, blijf je je rechten behouden greene: slaan mag en kan gewoon niet! sta dat aub niet meer toe. trek zelf je grens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Greeneyes ik wens je sterkte en rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Je kunt ook nu weggaan, wat Lenie, Bor en Lavendel ook al suggereren. Stop Pepper in zijn mandje, neem 'em mee en ga naar een plekje waar je je OK voelt... En geen alcohol meer drinken... Kies voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ach mijn kat is bij me jammie luitjes ik kan net voorkomen dat ... thuiskomt maar wel dat ik nu een peuk rook en ga slapen ik beloof dat iik contact hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Slaap ze! keep in touch... mot weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 het is jouw keuze green, ...tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goede middag, ik wilde eigenlijk net terug vertrekken maar toen zag ik Co verschijnen. Dus toch nog ff snel HOI Co zeggen. Alles goed daar? Toch niet TE hard aan t werk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 beetje laat... sorry VM ben weer eens met 100 dingen tegelijk bezig goedemiddag en HOI HOI!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 TE is niet goed VM dus nee hoor uhm... goed dat je het zegt beetje dimmen kan geen kwaad nu vlug weer door, tot een volgende nee.. nog niet.. Jopie ... eigenlijk weet ik niets te zeggen maar denk wel aan je soms is ieder woord er één teveel take care! Bol Ik hoop dat alles is goed gegaan bij de HA Ook aan jou denk ik en eigenlijk aan velen van jullie maar teveel om op alles en iedereen te reageren.. dus van mij een voor iedereen hey... kippebilletje... waar ben je gebleven? heb je niet meer gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedemiddag, Lenie, pfffff, dat is niet mis. Goed dat je bloeddruk gezakt is, nu je suikers nog. Beterschap en rustig aan, 2 weken ziekenhuis neemt ook af, dat moet je rustig aan weer opbouwen qua conditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Greeneyes, dat klinkt niet best. Een man met losse handjes, ik hoop van harte dat je de drank verder laat staan. Niet makkelijk, een ieder kan adviseren, toch moet je doen wat jou het beste lijkt. Zomaar uit huis gaan is ook een hele beslissing. Wellicht kan je het, als je nuchter bent, beter bekijken. Ik wens je erg veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Waarom zijn vrouwen toch zo hardleers en willen (steeds weer) trouwen? Het KAN goed gaan, maar uiteindelijk voegt het maar één ding toe: De KANS op een (v)echtscheiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Das toch normaal Bullie, het raakt veel mensen hier. Dat is meeleven. Greeny stoppen met drinken is het eerste vereiste meid, anders is het contact met anderen niet " echt", daarna kun je een juiste beslissing nemen, niet als je gedronken hebt. Cooooooothje Zo, vanochtend naar de h.a. geweest. Nou de longen zijn goed, er zitten geen enge bobbels, knobbels enz. in. Maar ik heb een te groot hart. Teken dat die harder moet werken om een of andere rede. Dus heb ik andere bloeddruk medicatie gekregen en een pufferd. Ik hartstikke blij en morgen moet ik een E.C.G. laten maken. Van de week bloed laten prikken om te kijken of ik ergens allergisch voor ben. en de rest ook even laten prikken zoals cholesterol enz. Dus heb ik vandaag heerlijk bij m'n maatje gewerkt maar zijn nog niet toe gekomen aan het laminaat. Doen we woensdag. Morgen hebben we een dag vrij en dan wil ik hier mijn badkamer gaan slopen want volgens mij zit daar achter de tegels ook een hele hoop schimmel. Want net kom ik thuis en donder weer helemaal in mekaar. Moe loom enz. dus morgen hier aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden