kameleon Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ja gwen ik had daar gisterochtend ook last van, ik denk dat het te maken heeft met de bloeddruk, die schommelt. Vooral nu ik niet meer drink is die behoorlijk gezakt. mag zelfs een tablet minder:rose: Zal ook maar stoppen met die reinigende thee voor de lever en de gal, schijnt dat je die ook niet langer dan 4 weken mag gebruiken. Misschien kan die arts met mij aan een andere verslaving werken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Naar buiten! Ik ook.. Hollen dus. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Kame, goed he, hoe snel je lichaam zich kan herstellen.. Wat dacht je van een hardloopverslaving? Later, nu echt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Voor mij is het wasdag vandaag. Ik wens iedereen een mooie, droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedemorgen suikertje Ik moet ook aan de was, bedden verschonen.. is wel fijn met dit weer, wassen, drogen en het kan er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 mogge.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Mogge allemaal.. wat een weertje he?..ik ga zo maar eens proberen om een wandelingetje te maken met de hondjes..niet te ver, maar toch even eruit. slechte nacht gehad..veel pijn en spugen..bah! ook even naar de huisarts.. m'n suiker en bloedruk opmeten. suiker stond gisterenavond op 24.1 :huh:, dat is wel errug hoog. mijn bloeddruk was van de week 189/113..ook veel te hoog...eens kijken of het nu al wat gezakt is. verders lekker genieten van de zon. fijne dag allemaal... @ Jopie... DAGPACT: Albert Lytse Rosa Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ook van mij een goedemorgen, ook al ben ik uren op.. DAGPACT: Albert Lytse Rosa Lenie Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 terug van de wandeling...dat was even lekker zeg. zweet loopt van m'n rug af..maarja dat zal ik nog wel even houden. nu een bakkie koffie en dan naar de HA en de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedemorgen allen. Op het gewichtdraadje al gemeld: 2 kg aangekomen in de vakantie. Het resultaat van te weinig bewegen (lekker onder de parasol in 30 graden zonneschijn), teveel taart gegeten en alc.vrij bier i.p.v. mineraalwater. Daar is het vakantie voor. Nu terug naar de normale levensstijl, maar helaas kan ik a.s. vrijdag pas weer nordic-walken. Fijn om te zien dat Albert weer terug is. We gaan er weer voor: de laatste wassen en vakantiespullen opruimen. Maak er allemaal een mooie dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goedemorgen Lenie, Had je ook griep gehad (meen ik gelezen te hebben)? Goed dat je naar de HA gaat vanwege die hoge waarden. Ik hoop dat het snel stabiliseert. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 goedemorgen Lytse...nee geen griepje ..was dat maar zo. haha ( ben vrijdag ontslagen na 2 weken ziekenhuis.ivm een acute ontstoken alvleesklier) ik hoor zo wel hoe of wat...ik weet even niet wat ik er nu zelf aan kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Jemig, dat is heftig. Dat krijg je er nu van als je op vakantie gaat: je loopt meteen helemaal achter. Lenie veel sterkte ermee en hou ons op de hoogte. Een bloemetje voor jou.:present: Mijn pauze is voorbij, dus ik ga aan de slag. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Mornink. Lyts, ik las bij vakantie tips dat je pas na een week, als je weer thuis bent, op de weegschaal moet gaan staan. Dat geeft je ff de tijd te balansen, zeg maar, hihi. Ik ga goed, loop tegen de 70 kilo en mijn vakantie moet nog beginnen. Maar he, ik rook niet! Heb een fijne dag allen. Sterkte voor wie het moeilijk heft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ik heb het moeilijk heb gedronken wil niet meer maar op dit moment is het een verlossing ik weet het het is geen oplossing, ik kom er ook wel weer uit maar ik zie het op dit moment niet, ik heb jullie nodig heel hard. En kruip stilletjes in mijn hoekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 fles helaas bijna leeg ik schaam me diep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Heee, Greeneyes, wat goed dat je hier bent! Gooi dat restje maar weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Er is bijna altijd wel iemand hier, en we zijn ervaringsdeskundigen! Als je weet hoe vaak ik in wanhoop met die fles aan mijn lippen heb gestaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 ik weet niet of het goed is dat ik hier ben ik ben zo bang mij ex komt straks terug en dat wil ik niet ik wil rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Je kunt een groot glas water drinken, gaan douchen of in bad. En dan lekker een paar uurtjes slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Greeneyes...lekker hier blijven plakken hoor...gooi het er maar uit. net terug van de HA...bloeddruk is wonderbaarlijk perfect...suiker daar integen dramatisch.. gisteren stond ie op 24.1 en vanmiddag op 34.6 ik heb dus meteen een insuline-pen gekregen en moet 2x per dag bijspuiten..ik red het nu niet met alleen pillen. net gespoten dus over een uurtje even kijken of ie al gezakt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Is je ex diegene die een week terug je partner was? En je toen nog geholpen heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Ja inderdaad ik drink omdat ik bang ben hij slaat en ik ben zo moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Goh, Leen, da's wel schrikken, 34.6... Je klinkt wel moedig...spuiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Kun je naar vriendin of familie, green? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden