kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 De meisjes zijn in diepe rust dus ik ga ook, Slaap wel allemaal, en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Jen, We know Major Tom's a junkie Time and again I tell myself I'll stay clean tonight But the little green wheels are following me Oh no, not again I'm stuck with a valuable friend "I'm happy, hope you're happy too" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Johan, Did I ever tell ya that this here jacket represents a symbol of my individuality, and my belief in personal freedom? We are all wild at heart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja soothe, er zijn er van alle soorten , zachtmoedige, nieuwsgierige, … Trouwens jen dacht een 2de zit te hebben en nu blijkt zij onderscheiding te hebben. Vandaar de blijdschap. Ken je ook het verschil tussen voldoening, onderscheiding, grote onderscheiding? Geflest zal je wel begrijpen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Oh ja jen, van mij ook een dikke proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja Vlaamse die happy sneert er door. Maar goed. Het gaat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Dank je wel Frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Bobby Peru wat een mafkees zeg. Klasse acteur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ach nee, geef me Johnny Depp maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Trust Kameleon Let bygones be bygones. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 hahaha Johan. Dan zal ik maar uitgaan? Nee, ik ga eens lief zijn en gewoon slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Dat ben ik roerend met je eens Johan. Slaapwel en morgen fris weer op. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Trusten Allen. Het zwoele weer maakt moe. Mij althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik zag Dylan nog even tussendoor, maar of zijn vraag nu echt bedoeld was? Het is wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 een goeie nacht rust dan Gij aller frutzels, misschien ga ik dan toch nog maar teruglezen. begrep weer boel gebeurd, of ik het wil weten eigenlijk nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden