Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen frummers. Koffie staat klaar, thee is getrokken. Het feest kan beginnen. Ik ga eerst even een stukske teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goeiemorgen Yvonne. Bedankt voor de koffie. Ik ga er vandaag eens een goede dag van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Good heavens Jen, wat heb jij weinig slaap nodig ... Maar ook goedemorgen natuurlijk. Hoop dat je je vandaag wat lekkerder in je vel voelt steken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Lees net elders onderstaande 'conversatie': "What day is it" asked Pooh. "It's today," squeaked Piglet. "My favorite day," said Pooh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Als ik drink, heb ik super veel slaap nodig. Zoals ik me de laatste week verveel is dat wel een optie :$ Nee, maar de dingen vallen momenteel niet mee. Ik kreeg geen reactie op een sollicitatie waarop ik echt een uitnodiging verwachtte, en mijn lief heeft ruzie met een van mijn beste vrienden. Kiezen wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ok, my favorite day dan maar Vandaag valt alles in zijn plooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Hm, dat zijn inderdaad twee vervelende dingen Jen. En tussen twee vuren in zitten is echt heel heel naar. Kun je niet iets leuks voor jezelf verzinnen voor vandaag? Tenslotte heb je zoveel zitten studeren... vandaag het einde daarvan gaan vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Het einde van mijn examens heb ik eigenlijk al gevierd, vandaag de dinsdag maar eens doen. Dus: opruimen, een paar wasmachines draaien, een wandeling, en als toetje: mijn reis voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Kijk, dat ziet er eigenlijk best goed uit toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 En nu is het voor mij de hoogste tijd om de douche op te zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Fijne dag Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Spike, meiske, je verdriet kan ik niet vatten noch verzachten. In de context van dit forum zou ik zeggen dat het goed is dat je niet drinkt, maar dat is zo'n lege boodschap. Ik hou het bij "Sterkte!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 goede morgen frummels. zo de eerste droge dag zit er weer op...... spike sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen, wat zal deze dag mij brengen? Ik raad het al, dozen inpakken en soppen. En laat ik daar nu zo geen zin in hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Igor... dikke pluim gewoon weer. Knuffel van mij Tina sterkte met inpakken...gewoon mooi gaan stapelen, en dan vanavond tellen hoeveel je er hebt gedaan Spike, sterkte, ik denk aan je.... En nu moet ik rennen lui... maak er wat van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Von, werk ze, dagje ruilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 tina dan kom je straks wel in een lekker schoon huis met schone spulletjes even doorbijten joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 yvonne werk ze. en niet te hard rennen denk aan die losse stoeptegel................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ik ga me ook even nuttig maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen... Spike... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goede morgen allemaal Welkom Jennifer DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Spike sterkte. Iedereen mooie en droge dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Gisteravond is Will hier geweest samen gegeten en zo was weer leuk en gezellig Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nieuwe koffie zetten, deze keer NIET de melk laten overkoken... werk ze! Oh, iedereen is de deur alweer uitgevlogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemorgen allemaal. Spike, sterkte! En voor allen die het nodig hebben: een warme knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden