rapilos Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Beste mensen, ik ga er ook weer uit. Allemaal nog een hele fijne avond. Tot horens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: borretjeLieve mensen, ik ben er weer vandoor.Ik kan het niet volgen allemaal; emo- dagje en hormonen, geen handige combi:DPas op de plaats even dan maar.Zon; Wie het eerst een emmer vol gejankt heeft?(Ik win, denk ik..)Bollie; Hou het droog/ adb Frummeltjes.Laterrss..quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: borretjeLieve mensen, ik ben er weer vandoor.Ik kan het niet volgen allemaal; emo- dagje en hormonen, geen handige combi:DPas op de plaats even dan maar.Zon; Wie het eerst een emmer vol gejankt heeft?(Ik win, denk ik..)Bollie; Hou het droog/ adb Frummeltjes.Laterrss..quote> quote> Ja dat is handig, was weer even blond achter de computer. Op beantwoorden drukken zonder tekst te maken. Zal maar zeggen dat de tranen in de weg zaten.Ja Borretje jij wint! Dank zij het scheetje van Bolletje, lach ik weer.Ga nu op de bank, lezen of zoTot later, Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, je hebt dus al van alles geprobeerd begrijp ik? Ook een paar maandjes droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Laat je tranen gaan hannah, ik denk dat we allemaal dat gevoel van verdriet wel kennen. Ik in ieder geval wel. Al die verschillende manieren van afscheid, het definitieve is het ergste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Goh Hannah, dat moet heel emotioneel geweest zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dylan Gefeliciteerd Hannah:heart: Borretje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Goede avond, hier thuis was er eigenlijk niet zoveel aan de hand. T is te zeggen, een soort van buik griepje denk ik. Maar ja als je moeilijk te been bent is dat wel heel erg lastig. We zijn dus toch maar hier gebleven. En gaan vanavond dan ook maar hier slapen. Hannah :heart: Druk in de kop? Kop willen stoppen? Tja, pffffffffffffffff. en of ik dat ken.... Hoe? Hmm, al vanalles geprobeerd.... maar, en daarom dat ik er ook steeds op terug kom, wat mij wel helpt is de Blauw therapie van Coco. Ze zal het vast nog wel es willen uitleggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hoi Ben even niet veel op het forum. 5 vroege diensten achter elkaar, valt niet mee. Er zijn er nu 3 om. Liefs voor iedereen. Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Goedenavond lieve frummels, Hoe is’t hier in ons virtueel cafeetje? Alles picobello in orde precies. Ik merk dat zonnetjes:present:, bo:present: en lavendel:present: zich hier ook al goed beginnen thuis te voelen en sterk bezig zijn met ADB te worden. En greeneyes:present: ook terug in de strijd zie ik. Allemaal een dikke En Coco? Waar ben je nu, weer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hannah, Afscheid moeten nemen, doet zo'n pijn Alle reden om flink uit te huilen Je krijgt een virtuele knuffel van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Mensen, de vermoeidheid heeft toegeslagen. Ik zit hier als een zoutzak achter mn lappie. Wel mee te lezen, maar de puf niet om te reageren. Sorry daarvoor. Het beste is nu, vroeg slapen. Het draadje was fijn om te lezen vandaag. Daarom voor iedereen een Slaap wel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hey goeie avond Frodo, Hoe is het vandaag met jou gegaan kerel. Alles wel? Em. dat is nog niet wat zeg, zoveel vroege diensten. Dat omschakelen lijkt me erg moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Emma, Gelukkig ben je over de helft Succes met de volgende twee VM, Mooi om redelijk goed omanieuws te horen Ha Frodo, Jij wilt ook zoveel mogelijk vrouwen om je heen hè. Dikke terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hay Bol, met mij alles OK. Mooie zondag achter de rug (ondanks de buien). Open tuin gaan bezoeken. voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: BoHa Frodo,Jij wilt ook zoveel mogelijk vrouwen om je heen hè.quote> Bo, geef toe dat dit er het ideale forum voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Frodo: O? ik dacht dat het café alleen op zaterdagavond open was? Hey Hannah, nooit het gevoel hier krijgen dat je in de weg loopt. De meeste onder ons kunnen best multitasken, dus meerdere gesprekken door elkaar is ok. Lytse, het wordt wat "beroepsmisvorming" hé, als ik het woordje droog hou, weet ik niet meer of ik aan drank of het weer moet denken. Sorry, als ik twijfelde. Johan, heeft je lichaampje geen last van het drinken na al die jaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Han:heart: je stoort niet hoor je bent ook een goed gesprek en nog veel meer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: lavendel1De meeste onder ons kunnen best multitasken, Wij mannen niet lavendel, dat heeft te maken met onze fontanel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Wat frodo? Dat jullie het baby stadium nooit zijn ontgroeid en de twee fontanellen nooit aan elkaar zijn geraakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik wil wat neerschrijven maar het lukt niet. Dus schrijf ik het op deze manier. Verlies Verlies heeft diverse synoniemen: daling, derving, gebrek, gemis, nadeel, schade, tekort nederlaag, strop, verlies, klap, leed. Ik haal er eentje uit. Gemis, het missen. Het missen van een dierbare. Een dierbare die vergoed is heengegaan. De ogen gesloten, een lach om de mond. Heengegaan, waar naartoe? We weten het niet, de lach is vredig en ontspannen. Toch zijn de achterblijvers verdrietig. Verdrietig om wat ze moeten missen. Iedereen op zijn eigen unieke manier. :present:voor iedereen die iemand moet missen, op welke manier dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 VM, Dit is geen grap zele , ik heb dat gelezen in een wetenschappelijk artikel. Ik weet het fijne er niet meer van maar blijkbaar is de fontanel bij vrouwen dikker (of is het nu juist dunner?) dan bij mannen zodanig dat er meer informatie uitgewisseld kan worden tussen de beide hersenhelften. Vandaar dat multitasken. Maar of dat nu een voor- of een nadeel is???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 kameleon, zeer mooi integer stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Met de tekst heb ik geprobeerd mijn gedachten, die ik op dit moment heb, van mij af te schrijven. Om te delen. Ik doe dit vaker, niet op het forum, in mijn eigen dagboek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Frodo, bedankt, doet mij goed:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden