Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjeps Gunn, hoe st met de voorraad? Nu dat ze zeggen dat we nog een tijdje zullen moeten doorgaan...quote> 'k zie 't als een investering. Veel van wat 'k heb is minimaal drie jaar houdbaar. Maar er zitten ook producten tussen die vier, vijf, tot wel zes jaar houdbaar zijn. Mocht 'k onverhoopt 't zelf niet op kunnen maken, dan deel 'k 't uit aan familie, vrienden, etc of doneer 't aan de Voedselbank. Vooraleer is 't g'woon een hobby waar 'k plezier in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: bulletje01ik was billen van mensen die mijn hulp hard nodig hebbenquote> Fantastisch werk! 'k zou 't niet kunnen. Mensen een voedselpakketje toeschuiven, dat kan 'k nog wel. Een bemoedigend woordje? Geen probleem. Maar andermans/vrouws billen wassen... nee. 't spijt me, maar... nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Zocht ik een filmpje om me uit te leggen hoe ik moet pitrieten kreeg ik dit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Gunn, Je had je tevoren zorgen gemaakt over wat hij van je zou vinden. Viel dat mee? Heb je het toen droog kunnen houden? En daarna? Echte belangstelling hoor, maar alleen antwoorden als je wilt natuurlijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Aha heb ze allemaal binnen.. dus.. slaap lekker en tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Bul, Goed hè, alweer 3 weken. Hou vol hoor! Lytse:present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 @Lytse, M'n oom was ingelicht door m'n moeder over m'n probleem. Hij was geweldig! Prachtige man! Hij omarmde me hartelijk en 't ijs was meteen gebroken. Ook z'n vrouw was zó lief. Nee, 't was een heerlijk weerzien. 't afscheid echter viel me héél zwaar. Hij is de laatste van de vier broers (twee jongere, één oud're) die nog leeft. Toen 'k ze begeleidde richting 't station naar A' dam, kreeg 'k 't te kwaad. Bij 't uitzwaaien, had 'k 't gevoel dat 'k m'n eigen vader weer 'wegbracht'. De gang naar de supermarkt was zo gemaakt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Welterusten VM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Fijn Gunn dat het zo'n goede ontmoeting was. Wel rot dat je daarna weer naar de supermarkt ging; wel invoelbaar, maar natuurlijk niet handig. Ben je nu bezig met het AdB proces? Waarom voelde je je rot? Kater? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 @Lytse, 'k ga 't gewoon weer doen. 't moet. 't moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Prima plan Gunn. Je was al zo goed bezig. Had je al voordelen gemerkt van het droog staan? Ga ervoor man, want je hebt nog een heel leven voor je. Je weet dat het hele forum je steunt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Welterusten allemaal frummers, Voor iedereen een goede nachtrust toegewenst en morgen een prachtige dag! En Nance, sterkte. Je kúnt het. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hoi allemaal! Slaap lekker Lytse, fijn dat je d'r weer bent! Gunn! En Nancy, succes met je tentamen morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Lieve mensen, De korte nacht van gister laat zich merken Dus snel even de draad diagonaal gelezen Voor allen een Ik sluit de dag droog af En duik nu naar boven Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Jopie, Bo, Smikkie, en alle anderen, slaap lekker! Morgen weer een dag. Ga 'k 't doen? Morgen? God, sta me bij! Welterusten! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 wat ga je doen Gunn of heb ik iets gemist? hoop iets positiefs voor jezelf:heart: duim voor je mee alvast slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden