Spring naar bijdragen

Maandag 9 juli 2012

Jan1000

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Vlaamsmeisje

ps Gunn, hoe st met de voorraad? Nu dat ze zeggen dat we nog een tijdje zullen moeten doorgaan...quote>

'k zie 't als een investering. Veel van wat 'k heb is minimaal drie jaar houdbaar. Maar er zitten ook producten tussen die vier, vijf, tot wel zes jaar houdbaar zijn. Mocht 'k onverhoopt 't zelf niet op kunnen maken, dan deel 'k 't uit aan familie, vrienden, etc of doneer 't aan de Voedselbank. Vooraleer is 't g'woon een hobby waar 'k plezier in heb. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bulletje01
ik was billen van mensen die mijn hulp hard nodig hebbenquote>

Fantastisch werk! 'k zou 't niet kunnen. Mensen een voedselpakketje toeschuiven, dat kan 'k nog wel. Een bemoedigend woordje? Geen probleem. Maar andermans/vrouws billen wassen... nee. 't spijt me, maar... nee.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

Je had je tevoren zorgen gemaakt over wat hij van je zou vinden. Viel dat mee?

Heb je het toen droog kunnen houden? En daarna?

Echte belangstelling hoor, maar alleen antwoorden als je wilt natuurlijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse,

M'n oom was ingelicht door m'n moeder over m'n probleem. Hij was geweldig! Prachtige man! Hij omarmde me hartelijk en 't ijs was meteen gebroken. Ook z'n vrouw was zó lief. Nee, 't was een heerlijk weerzien. 't afscheid echter viel me héél zwaar. Hij is de laatste van de vier broers (twee jongere, één oud're) die nog leeft. Toen 'k ze begeleidde richting 't station naar A' dam, kreeg 'k 't te kwaad. Bij 't uitzwaaien, had 'k 't gevoel dat 'k m'n eigen vader weer 'wegbracht'. De gang naar de supermarkt was zo gemaakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Gunn dat het zo'n goede ontmoeting was.

Wel rot dat je daarna weer naar de supermarkt ging; wel invoelbaar, maar natuurlijk niet handig. Ben je nu bezig met het AdB proces?

Waarom voelde je je rot? Kater?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...