Jaap Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Jammer dat het niet gelukt is Albertina. Zeker die groepen zijn vrij zeldzaam. Toevallig zit er hier ook nog zo'n groep in de straat, maar daar is al in geen jaren een plek vrij gekomen. Bij ons delen we ook keuken en badkamer. Dus nog iets meer samen. Maar zo lang iedereen een beetje meewerkt is het heel leuk. En het voordeel van delen is is dat je met weinig middelen veel hebt. Wie heeft er nou voor 300 euro een tuin van 400m2 bijna in de binnenstad? Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Jane, ik dacht gisteren even wat is die Jane ineens anders. Maar het was ook echt een andere Jane. Jij bent de enige echte Jane4 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 En een rustige dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 goedemiddag mensen.. hier m'n 2e slechte dag. ben net een half uurtje uit bed. (nee ik heb niet gedronken ) ik heb erg veel last van mijn buik weer..de pijnen komen door de medicijnen heen. ik heb de HA al gebeld en ik moet vooral heel rustig doen en het goed in de gaten houden anders mag ik weer richting ziekenhuis. bah!..en net als ik dacht dat ik de goeie kant op ging. nu met een beker thee even terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Goeiemiddag samen, Hannah, er is geen icoontje met duim omhoog maar voor jou steek ik hem graag in de lucht. Dylan, de AA discussie heel goed omschreven :light: Jaap, gezellig zo'n woongroep. Allen: op deze sombere grijze dag toch nog een voor jullie hoor. Als je het warm wilt hebben moet je de kachel aanzetten of lekker met een deken op de bank. Nog een paar uurtjes op kantoire en dan ......weekend. Vanavond boodschappen en naar de bieb, kan ik het weekend lekker binnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Sterkte en beterschap Lenie. In ieder geval goed dat je nu aan de thee zit en niet aan de koffie. Ik ga weer wat doen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 ja thee is nu even beter. ik ga even een klein rondje met de honden lopen. verders doe ik helemaal niets. boodschappen genoeg in huis..en anders haalt zoon-lief het maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lenie, ik wil ook wel boodschappen halen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Goede middag, alweer terug thuis wegens te veel regen maar nu schijnt de zon dus gaan we miss toch maar weer terug. Shirley, sterkte met je moeder en ik hoop voor je dat het feest toch door kan gaan, je hebt er zoveel tijd en energie in gestoken!!!! Hannah, duimen voor je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Originally posted by: NienLenie, ik wil ook wel boodschappen halen hoor!quote> dank je wel mop, maar dat is niet nodig hoor... heb alles nog, behalve brood.dat haalt R. maar even straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Jopie, dat schreef Rudy hoor. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Dat zal schrikken zijn geweest jopie! Lijkt me nie niks om zo 'n bus in "bedwang" te houden als ie eenmaal begint om wat anders te doen dat wat je vraagt. Is met een auto al zo eng (op ijs bv.) Smikkie dat wist ik niet, dat ook jouw Pa daar aan overleden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Hoi Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lenie Wat vervelend nou toch Houd je je wel genoeg rustig en neem je niet teveel hooi op je vork? Goed op jezelf passen hoor:present: Jopie Oeps, gelukkig geen gewonden Zelf veroorzaakte ik ook één keer een aanrijding Zo één waarvan ik altijd roep: dommerds In een file je voorganger zoenen Dat deed deze dommerd dus ook Koplampen hingen troosteloos aan de zijkant Vast omdat koplamp hun naam geen eer meer aandeed Smikkie Truste voor nu, zzzz Werkse voor straks Hier alles wel Sta elke morgen zó blij op Tuurlijk doen zich moeilijke momenten voor de ene heftiger dan de andere Maar ik ervaar ook geluksmomenten Momenten van echte vrijheid Zo'n heerlijk gevoel van binnen Puur en alleen al omdat ik voél Daarstraks keek ik mezelf aan in de achteruitkijkspiegel en lachte Mijn evenbeeld lachte terug Voor degenen die het zwaar hebben dikke :sun::sun: Voor degenen waar het goed mee gaat een bos :present::present: voor het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Jopie, ik vind het uitspraken van niks. Ik mag dan veel geweest zijn, onbetrouwbaar hoort daar zeker niet bij. Nooit! Bovendien zou het betekenen dat iedereen die hier als "minderaar" te boek staat, per definitie onbetrouwbaar zou zijn. Ook de anderen uitspraak zou ik zeker niet voor mijn rekening durven/willen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 tussendoortje: 3 kids rennen hier door het hele huis, verstoppertje spelen eindelijk moet ik ze niet meer wegjagen uit bepaalde hoekjes, waar mijn flessen anders verstopt lagen er is dus vooruitgang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Bij beide uitspraken staat het woordje: "nooit". Dus al kom je met 100 voorbeelden, 1 voorbeeld van het tegendeel is voldoende om de uitspraken te ontkrachten. Bovendien heb ik helaas genoeg niet drinkende mensen meegemaakt die achteraf zo onbetrouwbaar bleken als de pest en omgekeerd. Maar dit terzijde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Goedenmiddag saam Vanmorgen onderweg naar het zwembad ben ik omgedraaid.... Tot 3 keer toe moest ik stoppen met de auto omdat ik niet goed werd. Het gevoel van flauwvallen. Conclusie; ik ben over mijn grenzen gegaan. Zoveel afspraken, verplichtingen etc. Ik moet een stapje terug doen. Even niet met de vaart der volkeren... Als ik vermoeid ben, ben ik ook labieler. Dat wil ik niet, dus ik heb even geslapen net. Als ik straks weer moe word, ga ik gewoon weer even liggen. Lief zijn voor mezelf.... Nu even lezen hier en proberen in te haken. Shirley, heel veel sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lavendel, heeeel herkenbaar. Oke, ik heb geen kleine kids meer, maar niemand moest ook maar in de buurt komen waar ik al mijn drank had verstopt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Bo, mooi omschreven Een heerlijk gevoel is dat. Jopie, wat een schrik zeg! Slaap maar lekker even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lavendel Je bent zo goed bezig! Straks maken ze het zo bont dat je ze achter het behang wilt plakken Ik heb zelf geen kids maar dat is onder mijn vrienden een geregeld gebezigde (Nederlandse) uitspraak;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Madelief, Je lijf geeft het aan (ik spreek uit ervaring) Pas op de plaats dus En gauw ook Is 'even' slapen en 'even' liggen voldoende? Wees héél lief voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 @ Bo...ik doe hartstikke rustig..het is 1 grote troep hier ik ben vandaag al weer de hele tijd aan het spugen. het word bed tijd.. ik ga er even van tussen.. misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Wel, wel, vrijdag de dertiende zorgt toch voor extra spanningen. Sterkte Madelief en Bul! Jopie, even bekomen maar. Bo, rots in de branding En ja hoor, hier in Vlaanderen worden er ook kinderen achter het behang geplakt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lenie Vind het vervelend voor je Wens je dan ook beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden