VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Idd hannah, dat boek, ik was onlangs een aantal dozen met boeken aan het in en uit ruimen en daar had ik plots dat boek vast. Kan me echt niet meer herinneren hoe of van wie ik daar aan kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Hannah dank. Spijtig dat het kind het niet heeft gehaald. Zie het bij Anna ook, games en de hele virtuele rimram. De tijd laten verstrijken en dan een inhaalslag moeten maken. Maar het gaat gelukkig nog goed. Het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Hannah, dat kwam ik van de week tegen hier ergens. Ik ga het opzoeken en downloaden. Dank voor de reminder want de korsakov slaat hier toe geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Wel te rusten Ar, appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 En voor Sir S. voor ne straffe meneer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 zow ik wals nog ff binnen op de valreep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Originally posted by: BoNa een droge dagGa ik ook aftaaienquote> Haha, nog eens een nieuw woord bijgeleerd.Het vorige was opslomen, ongeveer dezelfde betekenis.Toch een verrijking voor ons taalgebruik zo'n forum.Hier leer ik meer hollandse woorden dan bv. in Baantjer of Flikken Maastricht.En nu ga ik nog wat bankhangen. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Hang ze Frodo en voor straks slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Dank Madammeke. Straks ga ik De heer Reger beluisteren. Je hoort me nog. Beetje labielerig tijdelijk. Dat pokkeweer. pff Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Ja het weer doet ons geen goed inderdaad pffffff Tijd voor vitamine zon, ik heb een ernstig gebrek en in potjes heb ik het nog niet kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Lieve mensen, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Heb nog meer boeken dus ga nog even lekker lezen. Wens allen hier een goede nachtrust en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Frodo, dat is Bargoens, waarschijnlijk van het Engelse 'to tie up'' En echt een Amsterdams woord, wat uitgewaaierd is. Bron Mr Google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Slaap lekker Travel MGWO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 ik had gisteren een zonovergoten dag de zonnebulten zijn nog niet weggetrokken. Maar verder is het petweer helaas. Ik ga maar eens dromen van een zwoele zomer. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Originally posted by: SootheDank Madammeke.Straks ga ik De heer Reger beluisteren.Je hoort me nog.Beetje labielerig tijdelijk.Dat pokkeweer. pffGroet.quote> Same same (but different, was wat ik in azie leerde) maar idd.We zien/horen ons (das dan weer duits geinspireerd)Ik heb ze hier alle vijf in bed gekregen.Maar of ze slapen???Ik hoor nog steeds draaiende tollen en geroep.Vakantie jaja allemaal goed en wel maar het is MIDDERNACHT!Ik ga mijn stem nog mar eens verheffen daar denk ik zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Voorlopig stil... nog even wachten en dan ga ik ook maar slapen. Want morgen ochtend om een uur of negen (met een beetje geluk) staan ze daar weer alle vijf met hun open mondjes, als kleine vogeltjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Hé VM, nog op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 jaja gunn... ik wacht tot "hun" slapen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 En jij Gunn? Alles e bikke ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Ja hoor, prima. 'k bekijk een hoop 'Prep' videos op YouTube. Me voorbereiden op... SHTF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 VM, en de anderen, welterusten! 'k 'zie' jullie morgen weer. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Zal ik dan maar het licht uit doen hier Slaap lekker allemaal, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Trusten Beertje Colargol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Voor de nachtbrakers die nog wakker zijn slaapwel en morgen fris weer op. En ik begin onze supernachtbraakster jen te missen die doet normaal meestal het licht uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 Allez vooruit ben net op hotel aangekomen en kan de lichten dus wel doven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden