Jaap Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik zou zeggen, bewaar dit briefje. Laat de inhoud op je inwerken. Aan jou de keus er iets mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Es, ik herinner me dat ik als jong meisje iets gelijkaardig tegen mijn ouders heb gezegd. Ze hebben er niks mee gedaan, integendeel het werd mij verweten. En zie me hier nu zitten, 30 jaar later, zelf vechtend tegen de drank. In mij zit nog het jonge meisje dat niet gehoord werd en dat ik nu aan het helen ben. Je dochter geeft je een cado, meid. Wellicht is dit niet de eerste keer, of heeft ze een boel ergernis en verdriet opgestapeld. Neem het met twee handen aan voor jezelf én voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Een prachtig kind, 22 en gaat nu haar laatste jaar pedagogie in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik wist dat het er aan zou komen. Ze heeft nu de bom doen barsten want, eerlijk, ze houdt de boel hier samen. Niet tussen ma en pa want dat zijn drinkebroers............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Haal haar naam maar weg es, ze kan meelezen he. En je schrijven laat mij weer voelen dat ik juist voor mijn dochter wel het op kon brengen te stoppen. Zij uitte zich niet, maar was toch mijn spiegel. Nog elke dag zie ik hoe zij opbloeit nu en ik ook. Pak dat kado aan Es en geef haar er een terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Uhh? 22 Ze is geen kind meer. Ze is een jonge volwassen vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Inderdaad Esperanza, koester dit briefje, op welke manier dan ook. (Inlijsten?) Zonder woorden lijkt me dit ook een prima reactie richting dochter dat je het serieus neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Beide Jaap! Beide. Maar voor ouders blijft het in de eerste plaats kind. Ongeacht leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Tja, dat zal ik wel nooit snappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik ga weer verder. En vergeet een ding niet. We doen allemaal wel eens domme dingen. Maar dat maakt ons nog geen domme mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Zo was hangt buiten. Kan nog net. Hier schijnt de zon, dus een beetje buiten aan het otteren. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 otteren, weer een nieuw woord voor Frodo, die dappere dodo wij hiero zeggen utteren en in mijn haast tikte ik zelfs etteren:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 wie lust er Mosselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 @Jopie, Regelmaat............................je dagelijkse tripje naar de douche. Dat was vroeger je tripje naar de supermarkt/slijterij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 KMW ???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 kalmte moed wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: DubbeltjeGisteren voor het eerst in een omgeving geweest waar alcohol geschonken werd en dat ging eigenlijk makkelijker dan verwacht. Waarom weet ik eigenlijk ook niet.quote> Ik verbaasde mij daar ook over, de eerste verjaardag/feestje. Ik was ook heel stoer en trots. Wij zijn nu bijna een jaar gestopt en hebben de nodige "gelegenheden" achter de rug.Het word toch anders..............Wij hadden gister een verjaardag en hoewel ik er geen moeite mee heb begint het me wel te steken allemaal. Ik ga me ergeren aan de mensen die teveel en te snel drinken. Ik ben gewoon jaloers denkt .Maar waar ik me nog het meeste aan ergerde was het blad met shootertjes dat met een grote boog om ons heen werd geserveerd. Ook toen ik nog dronk had ik daar beleefd voor bedankt, is/was mijn ding niet. Maar dat super voorzichtige wat mensen nu met me hebben vind ik een beetje triest, alsof ze mijn kracht niet vertrouwen, mijn wil. Dat deed me verdriet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Kalmte lukt wel. Moed ???????????? Hoe kijk je je kind weer in de ogen na de zoveelste fout ?? Wijsheid ? / Help me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Es, heb je mijn berichtje gelezen van 11.16? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goedemorgen Esperanza, ik denk door haar heel serieus te nemen te stoppen met drinken en erover te praten dat inlijsten vond ik ook goed, dat betekent dat je er rekening mee houdt en het niet naast je neer legt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 het vertrouwen moet stapje voor stapje weer worden opgebouwd, dat kost tijd, veel tijd er is geen snelle makkelijke weg helaas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Zoals gezegd Esperanza, laat blijken dat je het briefje waardeert, begrijpt en koestert. Dus geen KMW deze keer, maar WBK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Ik heb het herlezen lavendel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 WBK Dylan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden