nona Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 het gaat niet,heb me gisteren laten gaan,man is weg, dochter is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 kan je je huisarts laten komen? hij kan je misschien ergens even laten opnemen of doorverwijzen? neem je de antibus terug? blijf zoeken naar hulp je bent niet alleen velen gingen je voor sterkte meiske! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nona Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 ik ben zelfstandiig en elke dad ik dichht ben,dan trek ik niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 ja, dat heb ik ook gekend maar je kan wel terug beginnen met veeeeel water (écht!) en je antibus? en schrijf hier maar veel van je af, elke emotie kan je hier kwijt, dat helpt ook al een beetje red je het alleen met je zaak? is er iemand die jouw café halve dagen of een tijdje kan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Nona, als je nu drinkt kijk dan of je dat kunt weggooien en vervangen door veel water dan ff gaan slapen en misschien een vriendin bellen. Je moet nu eigenlijk niet alleen zijn. het kost vaak teveel discipline om dan op het forum te zijn en goeie beslissingen te nemen. dat kan morgen ook. Nu is het prioriteit om te durven stoppen. En dan weer verder. succes meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nona, Hoe gaat het nu met je? Zoek hulp hoor. Dit is te zwaar om alleen te doen. Ik maak me ongerust over je. Sterkte en een dikke knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nona, Zet je angst, schaamte en de rest opzij en zoek hulp. Echte professionele hulp. Dan kun je opnieuw beginnen. De situatie waarin je nu verkeert, brengt je kennelijk niet veel goeds. Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nona Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Hallo, ik heb nu 2 dagen niet gedronken en voel me veel beter,beb met een vriend afgesproken om me elke dag men antabuse te komen geven,hopelijk lukt het me zo ; bedankt iedereen voor jullie steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Wat geweldig Nona. Goed idee om onder toezicht antabuse te nemen. Dag voor dag. Ik begrijp dat je zaak open moet zijn, met jou achter de bar? Sterkte meid, ik hoop dat je uiteindelijk iets anders kan gaan doen! Is het met man en kind al bijgelegd? Liefs, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Nona, Fijn dat je je hebt gemeld en fantastisch dat je twee dagen niet hebt gedronken. Ook een goed plan om die Antabus gecontroleerd te nemen. Het wordt geleidelijk aan gemakkelijker. Je móet hier nu door, want anders ga je naar de barrebiesjes (om het netjes te zeggen). Hou vol hè. Een dikke knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hallo Nona, Net jou verhaal gelezen. Dat is niet niks! Bij mij is mijn man er ook vandoor gegaan met een ander. enerzijds komt dat door mijn drank gebruik, anderszijds ben ik achteraf van menig dat hij me wel beter had kunnen steunen of grenzen had kunnen trekken. Maar goed, elk verhaal is anders en ik ben wel de laatste die iemand wil veroordelen. Het is alleen dat ik snap hoe moeilijk het dan nog is om van de drank af te blijven wanneer je het idee hebt niet veel waard te zijn. Moest wel even lachen en dacht: "kijk nou, er heeft iemand zich aangemeld die bijna dezelfde naam heeft als ik!" Was me niet opgevallen tijdens mijn aanmelding. Hoop je hier nog vaak tegen te komen en vind het knap dat je probeerd uit dit dal te komen. Liefs Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Nona, Hoe gaat het met je? Hou je het nog vol met de Antabus? Succes en doorzettingsvermogen!!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Heftig verhaal heb je, Nona. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden