VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Oh!! Dan worden het maatjes, zeker zo lekker. Ik weet niet of de mosselen dit jaar goed zijn? Soothe, wat is kogelsteak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Vanavond laat ik voor mij koken. En laat me verrassen. Lenie, beterschap meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Zo kom ik nooit weg. Biefstuk van de bil. Een kogelbiefstuk zeggen wij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Mosselen van vorig jaar waren prima, ik heb er een paar bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jaap, peniciline is overal goed voor:D Straks kliekjes opmaken - kippensoep en moussaka. Met een beetje geluk zijn mijn bestelde dvd's binnen. Shows van Bette Midler, hoop dat het niet te achterhaald zal zijn. Destijds was ik er lyrisch over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @ Soothe Grappig dat hebben wij gister gegeten (alleen ik sla, mot geen broccoli ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Shoote en you all! Goeie tips! Hier mannetje ondertussen in de douche gezet. Helpt ook wel. Nu aan de Chili con Carne. Wel veel hete pepers erin. Proberen niet oververhit te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Dus gewoon ne goeie steak , nie slecht.... Borito s Hannah, zelf gemaakt? Travel ik heb zo onlangs alles van monty python besteld. Viel toch voor een stukske tegen ook. Veel wel heel goed maar toch ook stukken waar ik vroeger wild van was dat ik nu denk, bwah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Goedenmiddag allen! Lenie Sterkte meis Ik lees bulletje, velen van het forum leven met haar mee, vragen naar haar moeder, haar feest etc... en als ik zie hoe er nu op haar gereageerd wordt wil ik jullie (en ja vooral jou Bor ) een heel groot compliment geven! Ik kan hier veel van leren, ik wilde wegblijven van het forum hierdoor, ik raak getriggerd door bull's berichten, dit ligt bij mij, heeft niets met haar te maken, ieder is welkom op dit forum, ik vraag me wel af waarom dit me zo vreselijk triggert? misschien omdat ik het niet vertrouw? soms denk ik dat het niet echt is... maar het zou ook kunnen dat het echt iemand in nood is, die enkel schrijft dat ze zo gelukkig is met haar Ruud en ouders en kids, ik denk dan; als jij zo gelukkig bent, waarom heb je dan dit forum nodig? misschien moet ik nog leren verder te kijken :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 je weet wel Gaby ''Gij zult niet oordelen" wijze les weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Echt? Ja he, volgens de HA zou dat vochtige weer er wel mee te maken kunnen hebben. Maar ja, frappant, had er hiervoor zelfs nog nooit van gehoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Dat had ik eerder moeten weten, ik heb nooit penicilline gehad. Dan was ik vast een stuk minder ver heen. Maar goed ik ga een sollicitatiecursus doen bij het werkplein. Wie weet, levert het wat op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 ook nog even iets positiefs vanaf mijn kant... mijn nieuwe bankstel word net gebracht... ikke blij!! zo en nu aan het eten beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 hadieha! Zit jij vanavond effe chique! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Oei, ik heb een foutje gemaakt. Ik heb wondroos gegoogled op afbeeldingen. Ik had wat vlekjes verwacht. Nou dat wens ik ook niemand toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ja, en een nieuwe bank moet je eerst goed inzitten zeggen ze. Dus daar kan je niet snel genoeg mee beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Nee idd jaap is geen lachertje... Maar dus normaal gezien met die antib voor een week zou het moeten weg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Originally posted by: nancyhadieha! Zit jij vanavond effe chique! quote> yeps...zal na het eten even een foto maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hannah, inderdaad heel toevallig! Jaap, nee het ziet er niet lekker ui moet ik zeggen. Maar toch....eet smakelijk allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Jaap en moet je vooral niet verder klikken naar necrose enzo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik hoop het VM en Madelief, wat naar zoiets! En zomaar onverwacht?? Ben benieuwd naar je foto Lenie, by the way, je hebt dezelfde salontafel als ik!!! Zag ik laatst op fb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 @Gaby We leren allemaal elke dag weer een beetje bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Hé, ga een beetje mijn nieuwsgierigheid prikkelen. Nee ik doe het niet. Alles op zijn tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 Ik heb trouwens laatst in een droom een nieuw recept bedacht. Een oliebollentaart Gewoon appeltaartdeeg Een paar oliebollen erin en aanvullen met een mengsel van ei en suiker 45 minuutjes in de oven Het was best lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 vast niet Nancy, want deze staat hier! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden