VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Monty Python and the Holy Grail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 O ja wel Nien ik ken hem wel. Ja ook goed. Jammer dat ze nu niets meer doen hé? Lieve mensen ik ga stoppen want m'n luiken vallen dicht. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ni! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Avond saam! Even iets laten horen:) Drukke dag gehad. Met manlief zn pootje gaat het al iets beter. Ik heb veel nachtmerries en flashbacks. Volgens mij ben ik veel aan het verwerken. Ik laat het maar over me heen komen. Regelmatig slaap ik even overdag. Gelukkig heb ik geen trek in drank. Vanmiddag nog een gesprek gehad met verslavingszorg. Dat was een verhelderend en prettig gesprek. Mocht ik door bovenstaande eventueel in een depressie zakken, of op een andere manier het niet kunnen bolwerken, dan krijg ik een psych. toegewezen. Altijd fijn, zak maar zaegge.. Vandaag heb ik af en toe meegelezen. Er komen mooie berichten voorbij. Zo ook van Johan, Sinead O'Connor. Thanx! Nu ga ik mijn bed in. Voor iedereen een goede nacht Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 haha Jaap Ni!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Het duurt niet lang meer en dan beginnen de Olympische Spelen. Hier al vast een voorproefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 en deze , ook al is em nog zo oud en zo ... maar wel zo grappig.... voor al diegenen die gaan soliciteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik zal een stukje tussen mijn benen uit zagen, misschien dat het helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nou, nu ga ik dan echt mijn mond houden want ik ga slapen. Madelief je bouwt het vangnet mooi op Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Slaap lekker allemaal en morgen gaan we door met (had een heel verhaal klaar met weerspiegelingen etc....) gaan we dus door met es kijken wat voor weer t weer zal zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Heee neef Diesel, Nog net op tijd ben ik. Van harte nog met je verjaardag en ik hoop dat je een hele fijne dag gehad hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 haha jaja ik ben er weinig 1-0 voor jou Han:D Ik moet nog vakantie krijgen. begin aug dan mag ik pas. Nou gelukkig voor het weer is het niet erg dat ik nog an t werk ben... Ik heb t wel mega druk gehad, dat was echt ff wat anders dan vakantie;) Hoe is t met jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 de klok heit 00.00 en han staat stil iedereen ingelogd schrijft niet meer dus ik zeg welterusten dan maar zelfs Witte los ik af, meestal andersom. slaap lekker:lips: zelfs Jen niet meer op?? als dat maar goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jen was uithuizig, moet ook eens, zo af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden