Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedenavond allen, Lekker lezen....op de bank - is een garantie voor een heerlijke siësta. Heb drie uur liggen slapen, zalig. Lavendel, van de week kreeg ik de tip van Hannah voor het forumboek. Indrukwekkend! Heb ook het boek De Grote Verdoving besteld. Dan ben ik denk ik wel klaar met de serie boeken over alcoholverslaving. Maar fijn om te hebben en mooi om naar terug te grijpen als het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Bor, steeds geen tijd. Maar morgenmiddag ga ik lekker verder met het boek, heb ik mezelf beloofd. Ik moet morgen voor een maagonderzoek naar het ziekenhuis en dan ga ik 's middags lekker op de bank met een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Vast houden dat gevoel, Johan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 We zijn veel meer dan alcie's! We houden ook van lezen, koken, dansen, schilderen, knutselen, films en documentaires, tuinieren, muziek. Vul maar aan! Kortom, ondanks de beneveling al die jaren is dat toch ook een deel van ons, blijkt. De Donald Duck is ook leuk! O EmmaRoos, dat klinkt niet zo fijn. Veel sterkte alvast voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dank je Travel, het is het laatste onderzoek van een reeks vervelende ingen maar nu is alles bijna over. Het enige waar ze nu nog naar zoeken is waarom ik steeds bloedarmoede houd. Morgen is dus de slokdarm en de maag aan de beurt en als dat goed is, tja dan hoort het ws bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Emma:present:, gelukkig dan maar dat dit het laatste onderzoek wordt. Hoop van harte dat het meevalt hoor. En daarna lekker met je boek op de bank. Mooie verhalen weer vandaag hier. Nien, je baan opgezegd. Dat is wel heel erg moedig. Op naar een andere toekomst:) Rapilos, fijn dat het vandaag een betere dag was. Het klonk wel erg triest voor je hoe het er aan toe ging. Morgen nog beter, hoop ik. Gwen, weer onderweg meen ik. Straks weer lekker thuis en afstand nemen van het geheel. Bolletje, sterkte gewenst aan het front daar bij de DA. Het werd veel werken de komende tijd begreep ik pas. Mooi om te horen dat je ex-collega genezen verklaard is terwijl ze vorig jaar nog maar drie maanden had. Zo zie je maar weer. Dat is toch wonderbaarlijk?! Misschien kwam ze eens buurten om te kijken of ze wellicht weer wat uurtjes mee kan draaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hallo borretje, Dat had ik nou ook ............ een zee van tijd over. Drinken, denken aan drank en je roes uitslapen kost veel tijd en energie. Dat had ik nooit verwacht. Tijdens de eerste 2 weken niet drinken heb ik alle kasten opgeruimd en schoongemaakt en veel achterstallig onderhoud gedaan. Erg vermoeiend maar ik was erg voldaan. Daarna was het een kwestie van bijhouden dus nu heb ik tijd om alles rustig op mijn manier te doen en tijd voor leuke dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Johan, wat een mooie "clip". Dank je wel:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 vond, ben net terug van een uurtje met vriendinnetje met de enkelband. T was leuk, we hebben enorm gelachen... Lang geleden da k nog es een uurtje "alleen" weg ging.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Leuk, zoveel boekenlezers hier. Voorlopig lukt het me niet om te concentreren. Ik ben meer een spring in het rond de voorbije weken. Inderdaad, Rose, massa's energie. Ik zou voortdurend willen rondrennen, maar ben tegelijk ook vreemd moe. Val pas laat in slaap en raak niet wakker. Zeur, zeur, vandaag voor mij.....Misschien omdat ik vannacht in mijn droom tevergeefs probeerde dronken te worden met een grote beker wijn en dan nog wel tijdens het shoppen. De eerste keer dat ik droom van drank sedert ik op de stopknop gedrukt heb, 17 dagen geleden. Zou ik misschien beter een boksbal kopen?? Verder vind ik het best boeiend om mezelf nuchter tegen te komen, maar het probleem is, ik zit wel 24 uur met mezelf opgescheept ook als ik in een zeurbui ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Inderdaad Bolletje, Dat was ook zo, vandaag maar niet morgen gaat het wel beter en dan gebeurde het weer niet en deed ik alles vlug vlug en alleen voor het oog. Je moest niet in hoekjes en gaatjes kijken. Dat frustreert dan weer omdat ik eigenlijk van schoon en opgeruimd hou. En dan is het cirkeltje weer rond. Blij dat ik daar ook vanaf ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Sorry, ik bedoel Borretje. Verwarrend als namen zo op elkaar lijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Welterusten Johan, En ik ga proberen mijn mond eens te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Morrege en dan zeker voor de noen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedenavond allemaal, Ik heb de draad van vandaag wel bijgelezen, maar ben te moe om overal op te reageren. Wel voor Diesel van harte gefeliciteerd: Vandaag met nichtje naar natuurpark geweest en daar een speurtocht gedaan. We hebben het voor driekwart droog gehouden. Pannekoek gegeten op een pannenkoekenschip. Al met al een gezellige dag. Morgen wordt ze alweer opgehaald. Ik ga bijtijds naar bed en haak nu dus ook gelijk af. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Gewoon, ik ben al zo veel aan het woord geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Het is moeilijker dan ik dacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nien een vraagje. Je schreef gisteren dat je alles hebt van M. Python hé? Heb je ook jabberwocky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik ga er weer vandoor. Even Tour de jour kijken (fantastisch) en dan naar bed. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jajajaaaaaaa Bollie jabberwocky is zeker nog steeds fanstastisch... Maar ook nog wel the life of brian en "chercher la vache..." Ma der waren er toch ook bij die ik toen heel goed vond en nu bwaaaaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lavendel, ook hier kom je wel doorheen. Lekker sikkeneuren - moet ook kunnen. Wel raar van die dromen, ik lees het meer hier. Maar lekker doorgaan nu, je gaat hartstikke goed en je kunt trots zijn op jezelf. Morgen weer werken dus ik ga afsluiten. Heb juist weinig energie, ik liep hard door de alcohol omdat ik mezelf dan extra moest bewijzen vond ik. Nu ben ik het een beetje kwijt allemaal. Maak de stomste opmerkingen en fouten op mijn werk:angry: Gisteravond de vuilnisbak aan de straat gezet, dat moest pas vandaag. Pasgeleden kwam ik te laat aankakken met die bak, dus dat werd proppen de weken erna. Ik sta vanmiddag bij het postkantoor met een ophaaldocument uit 2002 nota bene. Maar het zat toch echt in mijn brievenbus. Toch? Kortom, hij gaat fijn:huh: Lieve mensen, een fijne avond nog en voor strakjes welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 whoeeeeeeehaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Jabberwocky vind ik nog steeds de beste, maar van chercher la vache heb ik nog nooit gehoord. Is die ook leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden