Spring naar bijdragen

Woensdag 18 juli 2012

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allen,

Vandaag stage-dag 6.

Gelukkig ging het beter vandaag.

Waarschijnlijk, heeft mijn uitval naar mijn "vaste"begeleidster, toch succes gehad.

Liep vanochtend met de meest ervaren haaienpin mee.

Maar..Heel veel geleerd.

Ze liet me lekker aanmodderen, en als er iets fout ging, greep ze in.

Zo wil ik het ook.

Dat leert echt het snelst

Middagen, vind ik nog steeds veel te saai, maar mij is verzekerd, dat ik in drukke tijden, nog wel eens zal snakken naar zulke middagen.

Heb haar trouwens bedankt voor de begeleiding, want ze heeft tenslotte aardig wat tijd in me geinvesteerd.

Hoop, dat het zo blijft.

Moet toch op m,n hoede blijven denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"ZUSTER!!!!!, ik wil tussen de schuifdeur"

*Geërgerd* Straks met je hoofd tussen de bankschroef als je zo door blijft zeuren, verdulleme!

Oh, en hallo allemaal. :)

'k ga zo koken. Bloemkool gestoofd in tomaat. Maak 'k altijd één keer in de week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

Als verzorgende, mag je meer dan helpende.

Een verzorgende mag ook wonden verzorgen en insuline spuiten en zo.

Wel lachen;, zuster, mag ik tussen de schuifdeuren.

Ja, soms snap ik ook al die regeltjes niet hoor.

Soms laten ze mensen harstikke lang roepen.

Vanmiddag ook, steeds een meneer, die steeds maar een soort brul gaf.

Toen ik vroeg, wat er aan de hand kon zijn, zeiden ze; Oh, dat doet hij altijd, dan wil hij rechterop in zijn stoel zitten.

Maar ze laten zo'n man dus rustig een half uur brullen.

Niet te lang werken daar, dan raak je afgestompt blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar he Rapi,

maar ik weet niet of het vol te houden is anders.

Ik denk als je je dat allemaal blijft aantrekken en ook erg vinden , het niet te doen is om daar functioneel te werken.

Zou niks voor mij zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akelei,

't is een stoofschotel, dus je kunt er net zo veel of weinig aan toe voegen as je zelf wilt. Ik voeg er ui en wortel aan toe en serveer 't met zilvervliesrijst. Sommigen doen er aardappelen, linzen, of als je van zoetig houdt, perziken in. Wil je vlees, snijd wat kipfilet in blokjes en voilà. Zo word 't een machtige dikke soep. Gewone rijst volstaat dan wel.

Er staan voldoende recepten - met allerlei varianten - op 't internet. Zoek 't eens op, zou 'k zeggen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bo wat lief dat je daar naar vraagt. Het is goed met me. Lekker gewerkt, en m'n eigen gang gegaan.

Vanmiddag voor het eerst zolang ik er werk, wat zitten lezen omdat ik niets meer te doen had.

Verder is ons vorig hoofd geweest. Ze is ongeneeslijk ziek maar nu zijn haar longen helemaal schoon. Schijnt een wonder te zijn wat vorig jaar maart, had ze nog maar 3 mnd. te leven vanwege alvleesklierkanker dat uitgezaaid was. Ik vond het zo fijn te horen joh. Want toen zij nog de leiding had liep alles als een trein bij ons. maar nu is ze min of meer niet meer welkom. Rot om te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...