Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Originally posted by: Hannah1Dus iedereen weer aanvullen op de boekendraad.quote> Moeten dat alcohol gerelateerde boeken zijn?Of mogen dat ook gewoon goede boeken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hoi allen, Vandaag stage-dag 6. Gelukkig ging het beter vandaag. Waarschijnlijk, heeft mijn uitval naar mijn "vaste"begeleidster, toch succes gehad. Liep vanochtend met de meest ervaren haaienpin mee. Maar..Heel veel geleerd. Ze liet me lekker aanmodderen, en als er iets fout ging, greep ze in. Zo wil ik het ook. Dat leert echt het snelst Middagen, vind ik nog steeds veel te saai, maar mij is verzekerd, dat ik in drukke tijden, nog wel eens zal snakken naar zulke middagen. Heb haar trouwens bedankt voor de begeleiding, want ze heeft tenslotte aardig wat tijd in me geinvesteerd. Hoop, dat het zo blijft. Moet toch op m,n hoede blijven denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hannah Staan erop Rapi Goed te lezen dat het vandaag beter ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dank je Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ja he Hannah, Laat mij maar lekker bezig zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Fijn Rapi dus zo kan het ook gelukkig. Pasta met spekjes en kipfilet en kruidenkaassausje broccoli en sla, Bo trek? er is nog over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lekkahr! Thx voor het aanbod Maar hier staan aardappeltjes in de schil, boontjes, gehakt met van alles en nog wat te wachten. Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ja Jane, Het kan dus duidelijk wel. Hier trouwens, roerbakschotel met rijst. Moeten maar goed blijven eten he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 hahaha... ik wil OOK tussen de schuifdeuren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Voor ik t vergeet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 "ZUSTER!!!!!, ik wil tussen de schuifdeur" *Geërgerd* Straks met je hoofd tussen de bankschroef als je zo door blijft zeuren, verdulleme! Oh, en hallo allemaal. 'k ga zo koken. Bloemkool gestoofd in tomaat. Maak 'k altijd één keer in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hannah, Als verzorgende, mag je meer dan helpende. Een verzorgende mag ook wonden verzorgen en insuline spuiten en zo. Wel lachen;, zuster, mag ik tussen de schuifdeuren. Ja, soms snap ik ook al die regeltjes niet hoor. Soms laten ze mensen harstikke lang roepen. Vanmiddag ook, steeds een meneer, die steeds maar een soort brul gaf. Toen ik vroeg, wat er aan de hand kon zijn, zeiden ze; Oh, dat doet hij altijd, dan wil hij rechterop in zijn stoel zitten. Maar ze laten zo'n man dus rustig een half uur brullen. Niet te lang werken daar, dan raak je afgestompt blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Raar he Rapi, maar ik weet niet of het vol te houden is anders. Ik denk als je je dat allemaal blijft aantrekken en ook erg vinden , het niet te doen is om daar functioneel te werken. Zou niks voor mij zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 VM. Beetje raar is het wel. Kan wel een soort zelfbescherming zijn, maar zelf ben ik toch geneigd om eerder naar iemand toe te gaan. Je zal daar maar zitten tenslotte. Hoop, er nooit zelf terecht te komen, nu ik zie hoe dat gaat daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Een goeie avond beste mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedenavond Bol, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Een klus of een put;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedeavond Bollie, Johan, ook al drukke plannen lees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 @Akelei, 't is een stoofschotel, dus je kunt er net zo veel of weinig aan toe voegen as je zelf wilt. Ik voeg er ui en wortel aan toe en serveer 't met zilvervliesrijst. Sommigen doen er aardappelen, linzen, of als je van zoetig houdt, perziken in. Wil je vlees, snijd wat kipfilet in blokjes en voilà . Zo word 't een machtige dikke soep. Gewone rijst volstaat dan wel. Er staan voldoende recepten - met allerlei varianten - op 't internet. Zoek 't eens op, zou 'k zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hé Bo wat lief dat je daar naar vraagt. Het is goed met me. Lekker gewerkt, en m'n eigen gang gegaan. Vanmiddag voor het eerst zolang ik er werk, wat zitten lezen omdat ik niets meer te doen had. Verder is ons vorig hoofd geweest. Ze is ongeneeslijk ziek maar nu zijn haar longen helemaal schoon. Schijnt een wonder te zijn wat vorig jaar maart, had ze nog maar 3 mnd. te leven vanwege alvleesklierkanker dat uitgezaaid was. Ik vond het zo fijn te horen joh. Want toen zij nog de leiding had liep alles als een trein bij ons. maar nu is ze min of meer niet meer welkom. Rot om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Lekker bezig zijn Johan, Altijd goed. En zo verdien je misschien ook nog lekker een extra centje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Heb je ook wat hulp met de verhuizing Johan of moet je het alleen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Bol, Idd rot dat ze zo wordt afgeserveerd Wel fijn dat het met haarzelf zo goed gaat En met jou ook! Even lezen gedurende de 'arbeid' mag ook wel eens mogen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Is haast altijd een gestreste situatie Johan, dat verhuizen. Maar die stres kost zoveel energie, die je ook kan gebruiken om te verhuizen. maar ja dat heb je niet in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ik ga er weer uit mensen, Allemaal nog een heel fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden