Jen Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 In feite is het te vroeg om de dagdraad te openen, zeker daar ik nog niet geslapen heb, maar ik heb zin om recalcitrant te zijn, en vooral wil ik de eerste zijn die Diesel een gelukkige vijftigste verjaardag wens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 goede morgen frummels. DIESEL 50 en hebben ze de boel mooi versierd???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Neef Draak 50 Happy Birthday man!! Gij gaat nu het rollatortijdperk binnen treden Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 zal ik dan maar een grote pot koffie zetten voor de jarige, en beschuit met aardbeitjes. een gekookt eitje erbij ( wel van je eigen kippetjes hoor) en de kadootjes komen zo van de frummeltjes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemorgen frummers, zie dat Diesel jarig is, van harte man, Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag, mag ik je eindelijk zomaar eens een zoen geven , en natuurlijk een slinger om de boel wat op te vrolijken: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Moggel mensen Allereerst Diesel van harte en een hele fijne dag toegewenst :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Pfff ik heb er net een uur en een kwartier over gedaan om mijn bed uit te komen. het is in me nek geschoten en dat doet auww Zo om 8 uur eerst maar is de dokter bellen, ik kan niet op of neer, elke beweging doet pijn Misschien dat een lekker stukje verjaardagstaart van Diesel de pijn kan verzachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Diesel van harte gefeliciteerd en dat je motortje nog maar zo'n halve eeuw zijn werk mag blijven doen, in goeie gezondheid natuurlijk. :heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 en goeiemorgen trouwens ik had een zandkorrel in mijn oog sjonge, in geen tijden zo'n rotnacht gehad 2 x op mijn fakirmat 2x eruit voor de katten en de rest wat woelen en draaien. nou ja ook eens tussen de ochtendploeg dan. iemand chocolademuffins? Diesel tracteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goede morgen allemaal, Diesel :present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light:Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Diesel van harte gefeliciteerd:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Diesel, van harte gefeliciteerd en een fijne dag! :present::present::present: Is er ook ouderwetse appeltaart? Toen ik aan het teruglezen was vanmorgen, schoot ik toch in een lachstuip!!! Hannah!!!! Nu gaat iedereen me met haar vergelijken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hoop zo dat ik mij vandaag beter ga voelen. Gisteren zowat de hele dag geslapen, zo moe. Lag er ook weer op 19.00 in mijn bed. Zou dit van de antabus kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Nou, ik zie het verschil wel hoor Madelief, jij hebt tenminste je haar geverfd Waar haal jij dan opeens die muffins vandaan Jane? Volgens mij heeft Diesel ze al gedeeld met zijn 'beestenbende' . En waar haal je dan opeens een zandkorrel vandaan? Wat duurt een nacht lang dan he als je niet kunt slapen... pffff . Denk dattie wel met een lekkere zelfgebakken appeltaart komt trouwens. Heb zomaar het gevoel dat muffins te nieuwerwets voor um zijn. Vindt trouwens dat Sha zich wel met iets meer respect voor ons 50plussers mag uitdrukken, wat nou rollator? SB een stijve, hele stijve nek, ellendig, hoop dat je daar snel weer vanaf bent . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Goeie morgen medestrijders. Dies. van harte kerel en maak er een mooie dag van hé? Het weer wordt ook veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 DAGPACT Albert Borretje Dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hannah, door jou ga ik "schone schijn" anders bekijken! Von, zo ist maar net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dag Diesel, Een halve eeuw. Gefeliciteerd. Eigenlijk heb jij dus twee beestenbendes, wij hier en thuis rond je huis. En nog even wat sobere vrolijkheid. Het moet niet te gezellig worden natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ach ja, Yvonne, Sha is straks zelf aan de beurt hoor. En het duurt niet lang meer en dan is die rollator uit het basispakket Dan wordt het echt chique als je er een hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Oh ja, goedemorgen. Ik heb al weer een goed humeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 En wij oudjes haar dan om de beurt duwen he Yvonne. en die muffins heb ik gebakken;) 32 stuks, deels choc. deels koffie met walnoten. Dochter had "trek" in chocolade en ik had alleen cacaopoeder:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Hihi... doe mij maar eentje met walnoten, lijkt me hartstikke lekker, ben niet zo van de chocola... Jaap geen goede bui gisteren? Hoe kan dat nou, heb ik zeker weer helemaal overheen gelezen, ken jou alleen maar met goede buien? En reken maar dat wij Sha gaan duwen tegen die tijd, denk dat het door haar Croqs komt dat ze zulke rare ideeen heeft.... Madelief, ben toch bang dat jij vanaf vandaag Daisy zult heten, is een stukkie korter dan madelief en en stukkie leuker dan made... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Maar een rollator moet je toch zelf duwen? En mocht ik ooit in rolstoel moeten dan wil ik wel een gemotoriseerde. En dan voer ik hem op. Zet ik desnoods een helm op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Gister had ik ook een goede bui. Vandaar het woordje weer. Maar ik heb ook wel eens een slechte bui hoor. Dan kan ik even de stemming hier in huis aardig verzieken. Maar is vaak van korte duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden