Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn dag stond weer in het teken van mijn aankomend ontslag.

Gisteren wel een heerlijke dag in Brabant gehad met mijn familie in de zon terwijl het op het thuisfront de hele dag heeft geregend.

Ben nog wel erg somber.

Ik heb vorige week maandag een open sollicitatie gemaild, heb nog geen reactie gekregen. Ik zou dus eigenlijk moeten bellen maar durf niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk lees ik dat ook wel bij wie is wie maar daar ben ik nu te lui voor, maar hoeveel jaar ben je dan nu Roosje?

En in welke sector zoek je?

En herscholing? Of is da niet doenbaar...

Ja vele vragen en je hoeft nie te antwoorden natuurlijk maar t is maar dat ik toch wel vaak aan je denk en probeer mee te denken ook.

(pb kan ook als je dat aangenamer vindt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Emma, Ik heb de oprotpremie genomen, ik had geen keus. Het Sociale Plan was waterdicht volgens rechtsbijstand.

Het was een open sollicitatie.

Hoe gaat het met jou? Ik heb niet alles bijgelezen, maar wel gelezen dat je een gesprek hebt gehad en daar niet zo'n goed gevoel over had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien, ik heb hier bijna 9 jaar gewerkt als .. Er moest weer op personeel bezuinigd worden volgens het afspiegelingsmodel. Ik zat net in de "verkeerde" leeftijdsgroep en was in die groep als laatste aangenomen dus moet er nu als eerste uit.

Beroep even weggehaald ivm eventuele herkenning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Roos, ik ben daar dus ook afgewezen, mijn gevoel klopte.

Eerst was ik daar verdrietig over, nu niet meer.

Dinsdag heb ik alweer een gesprek, bij mij in het dorp.

verpleegkundige bij de thuiszorg, dus daar hoop ik nu weer op.

vervelend is dat joh, dat er in jouw branche ook zo bezuinigd wordt zeg, het valt tegenwoordig ook allemaal niet mee.

Is omscholen een optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt zeker niet mee tegenwoordig.

Omscholen is misschien wel een optie maar zover ben ik nog niet. Ik ga eerst toch nog proberen of ik als .. ergens een baan kan vinden, desnoods in Verweggistan:)

even aangepast ivm eventuele herkenning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Johan. maar ik weet dan niet goed wat ik dan moet zeggen. Ik heb niet zo´n vlotte babbel.

Moet ik dan zeggen: Is mijn mail aangekomen? Dat kan je wel zeggen van een brief, tegenwoordig met die postbezorging. Maar een mail komt altijd aan. Dus ik weet niet goed hoe ik het dan moet brengen zonder al te dom over te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, een mail komt niet altijd aan Roos, ik had het van de week nog. Iemand had me een mail gestuurd, en een week later nog eens. Alleen de laatste was aangekomen. Ik zou gewoon bellen hoor.

Zo van: hallo, met Roos. Ik heb een mail gestuurd ivm een open sollicitatie. Ik wilde even vragen hoe de stand van zaken is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...