Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja voila,

gesprek gaat vooral over dat je inziet dat t verkeerd is om te rijden onder invloed.

Dan moet je een lijst invullen. Zovan hoevaak drink je wat per week/dag...

Dan die computer simulatie idd reactiesnelheid.

Dan ook wel doc, handen uitsteken of ze trillen, ogen kijken, lijn lopen (jaja echt waar), en dan bloed test ook

Ik vond t ook heel erg vervelend maar achteraf viel t wel mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga inderdaad eerlijk zijn. Volgens mijn begeleidend verpleger moet het lukken, omdat ik er veel beter aan toe ben dan twee/drie jaar geleden. 't Zou alleszins zeer vervelend zijn als ik het niet haal, dan kan ik mijn vader niet eens bezoeken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die test al twee keer moeten doen, en de eerste keer was ik er niet door om voor mij onbekende redenen, de tweede keer kreeg ik een tijdelijk rijbewijs. Vooral die onbekende redenen jagen me angst aan. 't Viel bij mij dus minder goed mee dan bij jou, Vlaamsmeisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Nichtje is weer weg; opgehaald door haar vader. Wat was het leuk en wat was ik moe! Toen ze weg was meteen twee uur geslapen, maar de inspanning was het dubbel en dwars waard. Vanochtend samen in bad gezeten met heel veel schuim. Het zal de laatste keer wel geweest zijn, want als ze groter worden willen ze dat niet meer natuurlijk!

Gelukkig is ze niet bang voor onweer, want het heeft hier vanochtend heel zwaar geonweerd.

@Harry en Dubbeltje: van harte vandaag. Maak er vooral een gezellige dag van en ik hoop op een goed jaar voor jullie. :present::rose::present::moon::present::rose::present:

@Dinah: nu nog één dag en dan zit de vierdaagse erop. Sterkte met de laatste loodjes.

@Jaap: bedankt voor je leuke muziekjes. Op de muziek van deze Klezmer band heb ik vaak gedanst. Leuke herinneringen.

@ER: fijn dat die onderzoeken achter de rug zijn. Je bloedarmoede móet nu al verminderd zijn, met droog staan en gezond eten. Die tweede kans: GRIJP HEM:)

@Gwen: weer op de terugreis. Heel sterk van je dat je het volgehouden hebt niet te drinken in zo'n gezelschap. Chapeau!

@Zonnetjes en Lavendel: wat een verschrikkelijke berichten. Ik leef met jullie mee.::heart:

@Jen: ik kan me voorstellen dat je onzeker bent doordat je die eerste keer niet wist waarom je die tests niet gehaald had. Je staat er nu toch heel anders voor, gezien je instelling tegenover drank en de hoeveelheid die je nog drinkt? Je kunt m.i. dus volkomen eerlijk zijn.

Morgen ben je geslaagd en dan krijg je een stempeltje op je hand: goedgekeurd! Veel sterkte ermee en ik duim.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net voor t eerst met ma sinds ze na haar heup breuk thuis is naar de super geweest.

En ze wilde perse te voet, met stok maar zonder rolstoel.

Winkelkar gebruikt als soort rolator.

Makkelijk was het niet. En wat me opviel was dat ze eigenlijk helemaal niet vriendelijk waren. Eerder stille stemmen achter ons, Seg wa een getaffel, kan die nie beter thuis blijven....

Maar het is gelukt....

En we gaan het weer vaker doen...

Jen ja dat is vervelend, mij lijkt het dan gewoon van het humeur van de examinator af te hangen.

Sterkte iag morgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik heb die test al twee keer moeten doen, en de eerste keer was ik er niet door om voor mij onbekende redenen, de tweede keer kreeg ik een tijdelijk rijbewijs. Vooral die onbekende redenen jagen me angst aan. 't Viel bij mij dus minder goed mee dan bij jou, Vlaamsmeisje.quote>

Hoi Jen,
de eerste keer was je bloed waarschijnlijk niet in orde.
Ze kunnen tot een half jaar terugzien, hoe je alcoholgebruik is geweest !
Letten op ASAT, ALAT en Gamma GT waarden.
Misschien kan je terugzien op je vorige bloeduitslag, hoe je er toen voorstond.

De tweede keer heb je een "proef-rijbewijs" gekregen.
Is normaal bij dit soort zware delicten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker bb,

maar toch wil ik nog ter aanvulling zeggen dat het er volgens mij toch redelijk willekeurig aan toe gaat.

Mijn bloedwaarden waren welliswaar "redelijk" ok maar voor ik die test ging doen had ik toch net een redelijk "zware" periode achter de rug.

De rest van mijn testen waren dan weer wel ok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bollie, ze heeft iemand die haar om de twee dagen komt helpen douchen en dan ook twee keer per week schoonmaken en eten koken.

Maar dingen zoals vandaag tja dat wil ze dan alleen met mij of met pa doen. En nu pa met wondroos ook in bed ligt....

Lief om te vragen Bol!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal

Emmaroos, gelukkig zijn de onderzoeken voorbij en gelukkig valt het mee

Sterkte met je zoon Zonnetjes

Lavendel Ik heb ergens gemist dat je het gevoel had er niet bij te horen?

Laat dat maar uit je hoofd hoor:)

Gewoon voor de volle 100 procent hoor je er bij

En sterkte met je stiefzoon

Originally posted by: Jen

Ik ga een moeilijke avond tegemoet. Ga in de winkel tomatensap kopen, pompelmoessap en tonic. Hoop dat het daarmee lukt :$quote>

Hoop dat het daarmee lukt?

Jen het LUKT je

en wees morgen bijzonder trots op jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...