Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 juli 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Twinnie

Ik moet er ook niet aan denken dat ik nu de mist in zou gaan

maar ik denk dat het een soort van zelfbescherming is

zo van, je mag hoor, je moet het zelf weten, maar echt verstandig is het niet he ?

beetje discussie in je hoofd zeg maar

en hoe verder die discussie gaat des te minder trek hahaha

er zijn zoooooo veel nadelen aan die eerste ;)

Maar uhh ruik ik kibbeling voor iedereen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een nieuwe dag vandaag. Behoorlijk stram en stijf uit mijn bed geklommen. Langzaam maar zeker merk ik wel dat ik helderder wordt in mijn hoofd. Bijna vier maanden droog nu. Het duurt lang voordat mijn lichaam is hersteld van de diverse aanslagen die ik er op heb gepleegd.

Nu goed, we houden de moed er weer in voor vandaag !

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de reacties op Nova vanmorgen en de postings vandaag voor mezelf sterk ondersteunend.

Ik ga vanavond naar een mini festivalletje met stevige drinkers. Ik voel me wel sterk in mijn schoenen staan maar vind het wel wat eng.

Bon, ik zal me concentreren op de muziek en een goede babbel zoeken. Misschien is dat daar wel te vinden en anders zal het de laatste keer zijn. Nuchter kan alles er soms zo anders uit zien, niet?

182?? Wat doet een mens in godsnaam met zoveel vissen?? bol, heb je die geteld ook nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gestopt, aan dat goddelijke lijf van mij moet zelfs na bijna een jaar nog van alles gebeuren ;)

Het lijkt ook wel of ik nu alles tegelijk krijg.

Maar we gaan gewoon door, want ik merk ook dat ik elk mankementje beter aan kan.

Komt allemaal wel goed, first things first :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel, die ga ik volgend jaar verkopen als ze dus wat groter zijn. Kijk ik kan van dat spul kopen zodat ze binnen een paar maanden ongeveer 20 cm. zijn maar ik kan me niet voorstellen dat dat goed is voor zo'n vis.

Nu zijn ze ongeveer 3-7 cm. anders zouden ze nu dus zo'10-15 cm. geweest zijn.

Doet me denken aan opfokkippen.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, lijkt me een leuke bijverdienste ;-)

Inderdaad SB! Trouwens ik ging vroeger dikwijls wachten tot de mensen genoeg gedronken hadden om even los en gek te worden als mezelf in nuchtere toestand, hihi. Dan begon ik natuurlijk mee te drinken ( dan viel het zo niet meer op). Maar dan was ik na een tijd weer op een ander niveautje....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve frummers,

Nee, Bol, dat kan nooit goed zijn voor zo'n vis.

Opfok voer noemen ze dat geloof ik.

Zal zelf ook nooit van die plofkippen kopen.

Alles biologisch.

Wel duur.

Vandaag, nog in mijn handen gehad; biologisch kipfileetje.

3 euro voor 125 gram.

Maar niet gedaan.

Dan maar even geen kip.

Neem wel een gebakken eitje.

Ook een kipprodukt tenslotte he.

Biologisch, dat dan weer wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit me hier een beetje schuldig te voelen.

Zit gewoon aan de koffie, met een weckglas chocokoekjes ernaast.

Zit gewoon te frummen, maar moet eigenlijk;

Stoffen,zuigen,badkamer doen,w.c. poetsen.

Leren, nog rotzooi naar de berging brengen.

Oh, wat erg, redt dat nooit meer, want zou om 17.00 weer bij LATex zijn.

Kan beter opschrijven wat ik vandaag wel gedaan heb;

Vogels verschoond,bank gecheckd,apotheek geweest.

Dat was voordat ik ging werken op de zaak.

Daarna, week boodschappen gedaan en opgeruimd.

2 wassen gedraaid en opgehangen.

Uitgebloeide violen weggegooid.

Naar beneden geweest om vuil weg te gooien.

Toch het gevoel, dat ik nog niets heb gedaan vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol de vissies zwemmen in rijtjes van 2, daarom heet ut ook een school vissen. Ja opfokvoer ken nie best zijn, ja voor de verkoop idd.

Nou eigenlijk van me vrienden geen onvertogen woord of opmerking gehad toen ik vertelde dat ik gestopt was of het ging proberen. De kroeg was "onze"kroeg , familie enzo, dus we hebben ook veel meegemaakt aan ptrobleemdrinkers , overlijdens, ongelukken enzo. Nee dat moet ik ze wel meegeven, alhoewel er veel ook geminderd zijn hoor, tis de leeftijd ;) Nee ik heb nog nooit gehoord dat iemand een wijzend vingertje had of me probeerde over te halen. Juist veel komplimenten daat ik nog steeds droog staat, ach bijna dan, maar het in de hand heb.

Wel komend festival nog afwachten maar zal nie echt probleem zijn, al komt degene wel die tijden mijn voorbeeld was met stoppen. "As hij ut ken dan mot ut mij ook lukke". Die wel een grote terugval heb gekregen daardoor scheiding en meer problemen en ook zelfmoordpoging. Nu probeer ik um maar te zien als groot voorbeeld dat ik het op mijn manier moet doen en nie terug kan vallen, ach en me alvleeskliertje is me voorbeeld dat ik nie teug ken, dan zal het maar voor korte duur zijn.

Bor hoop dat je het op het ogenblik top heb met je kereltje. :)

Nou allemaal lekker weekend en geniet he, zeker Nien met haar uitlaatservice ;) Moet een groep top wijven zijn dan hoor :) Als man zou je dan toch stoppen als een stel vrouwen het voor je opneemt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...