Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen iederéén. Lekker uitgeslapen. Eerst koffie en later bos in met hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 goeie morgen Kamé en suikertje. Voor jullie ook een hele fijne zonnige dag vandaag. Zo ik ga eens beginnen met de filter. Kijken of het me lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hoi Kame en Suiker! Koffie (verkeerd)!!! Filter ze, Bol. Als je maar geen vissies wegfilterd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen bol en geen. Ik zit heerlijk aan een cappuccino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 moggeuh frutsels, tante Boll en lief vervelend nichtje hee Witte is er nog een bakkie Vonnn voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Gwen gefeiciteerd en sukses, Fibo lekkere muziek joh, lekkere jeugdherrinering , al draai ik ut nog regelmatig. Tuurlijk Witte in kan de laatste voor je plukken, hangen er nog een paar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Gister alleen maar geluisterd naar Amy, tjah en ieder1 heeft mening over wat er gebeurd is maar zijn er ook mensen bij geweest een kon iemand precies de situatie en de persoonlijke nukken van de rolspelers, pff ze was waanzinnig vin ik dan, zeker muziek zo voor de zondag ochtend en triest ja zoals velen idd. Wat ons blijft om over te oordelen is over de muziek. Want als het over zo iemand gaat......is het soms nie anders dan over zomaar iemand hier. Maar iedereen wel een mening, vlug aardbeien redden voor Witte van de Merels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 goeiemorgen mensen ik zou hier zo maar aan kunnen wennen: hoe laat zal ik vandaag maar eens naar het strand? het lijkt wel vakantie. ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Dank je wel Diesel, heb er zin in, een feessie.. Amy... heeft waanzinnig mooie muziek voor ons nagelaten, daar ben ik haar dankbaar voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goodmorning lieve mensen, Heerlijk wakker worden zonder wekker met zon... Gwen, Gefeliciteerd met je stiefzoon Wens je heel fijne avond alvast Nova, Lekker zo wakker worden hè Kwispel, Ik was voorheen meer een hartig liefhebber Nu gaat zoet er ook als koek in maar toch afgevallen;) Yvon Gefeliciteerd met je mijlpaal: 10.000 :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: DAGPACT Albert Lyste Rosa :present:Lytse je vroeg me gisteren naar mijn telefoongesprek vwb mijn open sollicitatie: Ik had net al mijn moed verzameld (was niet zo veel) om te bellen, toen checkte ik nog even mijn mail en zag dat ik een mailtje van dat bedrijf had gekregen. Ivm de vakantieperiode krijg ik half augustus bericht. Dus afwachten. En 2 maanden alweer! Knap, ik had er wel vertrouwen in dat het je zou lukken. Yvonne, 10.000ste bericht! Krijg je van mij een :present:x10000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 ha die Diesel, ze waren heerlijk, lekker zoet:D Mensen ik ga an de gang. Mooie tijd om te beginnen Fijne dag allemaal en geniet vd Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 schuur ze Witte en gwen de feli's met je stiefzoon alvast maak er een heerlijk feest van voor hem en vergeet niet te genieten he:musicnote: en ik ga lekker broodjes smeren, waterflessen vullen en de trein opzoeken. wat heeft een mens weinig nodig soms om echt tevreden te zijn. less is more:heart: qua materiele dingen dan die zon daar kan ik niet genoeg van krijgen:) absorberen maaar............. fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Gwen, Van harte gefeliciteerd met je stiefzoon. Jane, fijne dag op het strand. Bor, gistermiddag genoten met je zoon? Bol, filter ze:) Ik ga er ook weer vandoor, fijne zonnige B)dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hele fijne zonnige dag allen, Ben blij hier te mogen zeggen dat ik op dag 21 zit en het festivalletje gisteren prima doorstaan heb, mede dank zij de voorbereiding van de voorbije weken! Ik heb iets te veel en te erge dronken mensen gezien om jaloers te zijn. Zo kijk ik ook niet graag naar docu zoals van Amy. Ik vind het zo schrijnend. Uitgemolken leed van een mens die hulp nodig heeft. Ik heb ooit zo de biografie van Keith Richard ( rolling stones), Marian Faitfull...en nog enkele andere vips, gelezen. Het was bijna een geïdealiseer van drinken en drugs. Dat las ik maar al te graag en wist daarna direct wat doen :-( Over de muziek: geen kwaad, hoor. Nova! VM: leuk om te lezen dat je ook DJ allures hebt. Kunnen we op zaterdagavond een team vormen ;-) Ik ga de zon in. Ik heb ze broodnodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Zo de boswandeling zit er weer op. Ik moe, maar hond niet. Wat een heerlijk weertje. Eerst maar wat eten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Hier schijnt gelukkig ook de zon, na de teleurstellende dag van gisteren. Heerlijk! Gisteren al naar schoonmoeder geweest, dus deze dag is voor onszelf. @ AR: heerlijk om de dag mee te beginnen, dit lied. Goed gekozen. @ Nova: zo mooi, zo wakker worden. Het begin van een nieuwe, fijne gewoonte. Nu verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Hannah en Von, In antwoord op jullie stukje over hondenkarakters: Friese Staby: heel intelligent, maar Friese stijfkop hè. Ik weet precies wat je bedoelt, maar ik heb nu even geen zin.... en dan haar kop omdraaien! Pak je poppetje (om mee te spelen) en dan terugkomen met de bal, want daar had zij nu net zin in. Verstoppertje spelen met haar en noem maar op. Ik wilde wel dat ze er nog was! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Nu maar weer verder. Iedereen een heerlijke dag toegewenst. Ik ga vanavond naar verjaarsvisite, maar heb al gemeld dat ik graag alc.vrij bier wil drinken! Komt dus allemaal goed. Ik meld me (laat) dus nog af. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Veel plezier Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 middag! even over honden...kreeg gisteren een compliment dat ik mijn honden zo goed onder appel had...alle 2 links naast me lopen en niet trekken. het streelt je ego hoor. gisteren verder een rotdag, veel spugen etc. ik zou naar mijn moeder gaan want die vierde de verjaardag van haar man. ik had maar afgebeld want dat ging hem even niet worden. nu komt ze me straks ophalen en blijf ik daar vanavond eten...ook gezellig en niet zo druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 was nog even het draadje van vrijdag aan het terug lezen en kwam dit tegen van Bo: Ik stopte eind mei Gunde mezelf een maand de tijd voor het proces: minderen Dat ging goed met af en toe een uitglijder Niét mijn definitie van: goed Dus 2 juli sowieso voor drie maanden gestopt Dan bepaal ik of ik een minderaar kan zijn of een stopper moet zijn De eerste week de meest heftige trek ever ooit gehad De fles was een nanomillimeter bij me verwijderd Alles trok ik uit de kast niét te nemen Mijn allerliefste vriendin en maatje hier trok ik dus óók uit die kast Ik propte me vol met al het voer dat ik kon vinden Las het forum van voor naar achter en van achter naar voor En ik overwon Een soort van oerkracht voelde ik Ik bepaal, écht alleen ik Dat was een ommekeer Tuurlijk heb ik het soms moeilijk Ik wil alleen niet drinken en voel me zóveel beter Sta elke morgen zó blij op Mijn vrijheid komt terug ik schiet er helemaal van vol... zo knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: maar dat was al duidelijk zeker? en nog een speciale voor Bo : :rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 idd had ik nie gelezen, kom er bijna nooit antoe, maar topper jij hoor Bo. (grote kast dan zeker? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 wel he Diesel... moest het gewoon nog een keer aanhalen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden